

problem z cisnieniem gazu sekwencja
#1
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 11:50
jw
zauwazylem i stalo sie nagle ze jak zimny mam ustawione przelaczanie na 45 stopni to pokazuje zero cisnienie gazu dopiero jak sie wiecej nagrzeje to przelacza sie dopiero na gaz i wtedy juz cisnienie gazu jest
dodam ze instalka ma nalatane max 6-7tys, filtr sprawdzony gazu czysty jak nowy moze ktos cos pomoze w tej sprawie pozdrawiam
serducho gsi irmscher
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 11:07
dzieje sie to nagminnie jezeli silnik jest zimny poprostu po podpieciu kompa pokazuje ze cisneinei gazu jest O, pochodzi deko i normalnie cisneiei gazu wtedy jest w granicach 0,9
serducho gsi irmscher
#4
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 11:17
#5
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 12:01
dziwne wlasnie jest to ze tylko i wylacznie na zimnym silniku po podlaczeniu do kompa pokazuje zero cisnienie jak sie nagrzeje do okolo 60 stopni to jest juz normalnie
serducho gsi irmscher
#6
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 22:20
#7
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 23:45
W szczelnej instalacji ciśnienie gazu w przewodach między parownikiem a wtryskiwaczami powinno się utrzymać przez noc. Dlatego pomyślałem że może masz przeciek.
#8
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 01:34
stalo sie to nagle mam ustawione przelaczanie na 45stopni i tak sie dzieje ze na zimnym a i nawet przy 45 stopniach cisnienia na kompie pokazuje 0 cisnienia gazu(wczesniej nie mialem problemu z tym) jak sie nagrzeje do okolo 60 stopni to cisnienie gazu widac na kompie i jest wszystko w porzadku
wg mnie cos jest nie tak bo po pierwsze bylo dobrze a po drugie 60stopni to deko przy duzo jak na pojawienie sie cisnienia gazu
serducho gsi irmscher
#9
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 10:19
obmacaj też węże chłodnicy i zobacz czy nie przepuszcza Ci termostat na chłodnice i czy węże do reduktora się grzeją jak należy.
ot takie moje myśli.
#10
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2009 - 07:48
nadal to samo sie dzieje
zadnych reakcji lepszych
deko wkurzajace to jest
mzoe ktos mialby pomysl jak to zrobic
wizyta u gazownika ciezko by byla gdyz jak zajade to silnik bedzie juz cieply i niby co mialby sprawdzac jak bedzie cisienie
pozdrawiam
serducho gsi irmscher
#11
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 07:16
jaki czujnik odpowiada za to ze idzie gaz z butli do parownika moze tutaj jest jakis szkopul?
serducho gsi irmscher
#12
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 10:14
- temp plynu ( z czujnika temp zamontowanego w parowniku)
- obroty (z aparatu zaplonowego/cewki)
dodatkowo (w zaleznosci od typu centralki)
- musi minac zadany czas od uruchomienia silnika po jakim instalka przelaczy sie na lpg
Ale trzeba pamietac jedno ze zawory sterowane sa bezposrednio z ecu lpg. Wiec najpierw centralka zbiera info z czujnikow a pozniej puszcza sygnal na zaowory ( w zaleznosci od centralki puszcza sygnal w jednym czasie na wszystkie zawory albo najpierw puszcza na zawor butli, po to zeby przy parowniku byl juz gaz a po chwili dopiero otwiera zawor parownika
[B]
#13
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 11:59
moze przedstawie co mam
instalacje KME Diego parownik Gold
moze to cos podprowadzi bo wczoraj az mnie szlak trafil jak jechalem rano i na srodku skrzyzowania zgasl mi jak sie przelaczal na gaz
poprosze o pomoc co moge sprawdzic
serducho gsi irmscher
#14
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 12:08
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#15
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:38
sprawdzone czujniki temp gazu i parownika
\nawet symulowalem ze temp jest wyzsza i nadal to samo
takie male spostrzezenie ze kontrolki nie swieca mi sie na wskazniku gazu ktory znajduje sie w butli
moze ktos ma jeszcze jakies pomysly
podalem bezposrednio napiecie na zawor w butli i nic nie ma gazu, domyslam sie ze jest drugi zawor bo znalazlem wtyczke od spody w parowniku(parownik Gold)
pozdrawiam
serducho gsi irmscher
#16
OFFLINE
Napisany 05 września 2009 - 00:10
#17
OFFLINE
Napisany 08 września 2009 - 09:38
#18
OFFLINE
Napisany 19 października 2009 - 10:53
zanieczyszczony elektrozawor w srodku ten ktory jestw parowniku i stad byly klopoty z gazem na zimnym gdyz brud nie pozwalal zeby zawor sie otworzyl, gdy juz temp byla duzo wyzsza bylo lepiej
o dziwo parownik wszystkie filtry czyste jak lza
pozdrawiam
serducho gsi irmscher