Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problem z układem wydechowym (pierdzi)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wrubsoon

wrubsoon
  • 114 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: Kalisz

Napisany 10 maja 2009 - 20:18

Witam wszystkich mam mały problem z moją Omegą a mianowicie chodzi o układ wydechowy który cały czas pierdzi :( Ostatnio postanowiłem zająć się tą usterką początkowo miałem dziwny metaliczny odgłos w kat więc postanowiłem go wyciąć gdyż się oberwał w środku (stwierdzenie fachowca) wraz z elastycznym łączeniem które sie przepaliło, zamiast kat zamontowałem strumienicę i nowe elastyczne łączenie (plecionka), metaliczny odgłos ucichł ale nadal auto pierdzi mi pod spodem od strony silnika więc postanowiłem sprawdzić rurę kolektorową (dwururka). Po sprawdzeniu rury która okazała sie ok wymieniłem od razu uszczelkę pod nią która była już na skraju wyczerpania. Po poskładaniu wszystkiego do kupy auto nadal pierdzi pod spodem od strony silnika. Proszę wszystkich o jakąś podpowiedz co mogę jeszcze zrobić z tym problemem pozdrawiam.

#2 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 10 maja 2009 - 20:46

A spod kolektora Ci nie dmucha przypadkiem?

#3 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 10 maja 2009 - 20:56

A może kolektor ci pękł ? Częsta usterka w2,0 16 v.:cool:

#4 OFFLINE   baanan83

baanan83
  • 253 postów
  • Dołączył: 03-06-2008
  • Skąd: Pabianice

Napisany 10 maja 2009 - 21:04

Witam wszystkich mam mały problem z moją Omegą a mianowicie chodzi o układ wydechowy który cały czas pierdzi :( Ostatnio postanowiłem zająć się tą usterką początkowo miałem dziwny metaliczny odgłos w kat więc postanowiłem go wyciąć gdyż się oberwał w środku (stwierdzenie fachowca) wraz z elastycznym łączeniem które sie przepaliło, zamiast kat zamontowałem strumienicę i nowe elastyczne łączenie (plecionka), metaliczny odgłos ucichł ale nadal auto pierdzi mi pod spodem od strony silnika więc postanowiłem sprawdzić rurę kolektorową (dwururka). Po sprawdzeniu rury która okazała sie ok wymieniłem od razu uszczelkę pod nią która była już na skraju wyczerpania. Po poskładaniu wszystkiego do kupy auto nadal pierdzi pod spodem od strony silnika. Proszę wszystkich o jakąś podpowiedz co mogę jeszcze zrobić z tym problemem pozdrawiam.


mam kolego to samo juz załamuje ręcę:) nie wiem co to moze byc....

#5 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 10 maja 2009 - 21:13

Mnie tez pierdzi ale ja wiem co to jest- pusta puszka kata,ale skoro kolega zamienił kata na strumiennice,to może ona jest głośna?

#6 OFFLINE   rashii

rashii

    5 OMEGA W MOJEJ KARIERZE

  • 132 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Świdnica

Napisany 10 maja 2009 - 21:22

moze kolektor wydechowy pękł od spodu ?

#7 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 10 maja 2009 - 21:35

moze kolektor wydechowy pękł od spodu ?

Ale on pęka od góry

#8 OFFLINE   wrubsoon

wrubsoon
  • 114 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: Kalisz

Napisany 11 maja 2009 - 13:52

dzięki wszystkim za podpowiedzi jak znajdę chwilę wolnego czasu to sprawdzę kolektor wydechowy skoro mówicie że mógł pęknąć pozdro

#9 OFFLINE   kizior11

kizior11
  • 126 postów
  • Dołączył: 30-07-2008
  • Skąd: Raszówka

Napisany 11 maja 2009 - 14:30

Ta bardzo często pęka od góry ale zdarza się ,że też poleci od dołu mi tak pękł i widziałem w innych też pęknięcia od spodu.

#10 OFFLINE   Pietrek_f79

Pietrek_f79
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 11 maja 2009 - 18:02

Witam. Moja omega 2.0 16v Combi tez pierdzi.Pojechałem do mechanika i stwierdził że to kolektor wydechowy.Jak sie okazało jest pęknięty w dwoch miejscach i szpilki są połamane i przewiercone na 10 .Sprawdzany był tylko od gory. Dzisiaj zostawiłem Moją omcie u niego do naprawy. Maja pospawac kolektor. Jak ją zrobiąto napisze jak chodzi.

#11 OFFLINE   baanan83

baanan83
  • 253 postów
  • Dołączył: 03-06-2008
  • Skąd: Pabianice

Napisany 11 maja 2009 - 18:36

Witam. Moja omega 2.0 16v Combi tez pierdzi.Pojechałem do mechanika i stwierdził że to kolektor wydechowy.Jak sie okazało jest pęknięty w dwoch miejscach i szpilki są połamane i przewiercone na 10 .Sprawdzany był tylko od gory. Dzisiaj zostawiłem Moją omcie u niego do naprawy. Maja pospawac kolektor. Jak ją zrobiąto napisze jak chodzi.


Czekamy na relację !!!!!!!!!! u mnie to samo i tęż sie zastanawiam.....nad zrobieniem ...:cry:

#12 OFFLINE   Pietrek_f79

Pietrek_f79
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 13 maja 2009 - 19:49

Witam ponownie. Dzisiaj odebrałem swoją omege, kolektor został pospawany (spawanie gazowe), pozniej splanowany. Zapłaciłem 630 zł. Spawanie 190zł, splanowanie200zł + uszczelki i robota. Teraz omcia chodzi cichutko prawie jej nie słychac.

#13 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 13 maja 2009 - 19:54

Zapłaciłem 630 zł. Spawanie 190zł, splanowanie200zł + uszczelki i robota. Teraz omcia chodzi cichutko prawie jej nie słychac.

Stary,za te pieniądze byś miał nowy!!! 200 za planowanie!!!! to za splanowanie głowicy biorą 80!! ale Cię dymneli....

#14 OFFLINE   Pietrek_f79

Pietrek_f79
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 13 maja 2009 - 20:32

Wiem ze bym miał nowy ale nowy kosztuje 600 + uszczelki i robota 200. ale mojego kolektora były przerobione na 10(standard 8) to bym gwarancje stracił +200 splanowanie wychodzi 1000

chodzi o spilki były przerobione na 10

a robiłes juz kolektor i miałes splanowany?

moj był powykrzywiany adlatego bo go kupiłem omege od handlarza i teraz wiem ze byłrobiony wczesniej (spilki przewiercone na 10)

a normalnie pszpilki sa 8

#15 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 13 maja 2009 - 20:55

Miałem planowany,ale nie płaciłem nic bo mi znajomy za free zrobił.Szpilki miałem dwie przerobione na 10. Nowy kolektor kosztuje 470zł,uszczelka najdroższa 60...A co do szpilek to nie pamiętam,ale wydaje mi się że w orginalny otwór mieści się śruba 10 bez rozwiercania...

#16 OFFLINE   Pietrek_f79

Pietrek_f79
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 13 maja 2009 - 21:00

na alegro patrzyłem i nowy nie całe 600 a uzywany znalazłem za 300

dla mnie wazne ze zrobione i trzy dni bez omci to duzo ale juz ja mam

#17 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 13 maja 2009 - 21:20

http://moto.allegro....ra_omega_b.html
http://moto.allegro...._8_2_0_16v.html

#18 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 13 maja 2009 - 22:33

Wolałbym jednak nowy kolektor8)

#19 OFFLINE   wrubsoon

wrubsoon
  • 114 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: Kalisz

Napisany 14 maja 2009 - 18:47

wiec po dluzszych manewrach rozwiazania problemu pierdzena w mojej omci okazalo sie ze kolektor jest pekniety :-( jak myslicie kupic orginal uzywany czy poprostu oddac swoj do spawania bo ponoc mozna to pospawac

#20 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 14 maja 2009 - 20:23

Na allegro był nowy za nie całe 500 zeta.