

regulacja lamp w poziomie
#1
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 18:50
OmegaB, xenony; nie działa regulacja lewo - prawo, pionowa bez zarzutu.Pytanie czy ktoś się z tym już spotkał?Wiem, że jak nie działa góra-dół to jest to wina uchwytu - a tu??
Dziekuję za sugestie.
Pozdrawiam m@sZ3k
#2
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 19:11

#3
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 19:20
Rozumiem, że chodzi o tą białą końcówkę z drugiej strony?Ale tak już jestem skołowany tymi lampami, że nie wiem czy ma się kręcić czy nie

#4
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 19:43
Tak, ma się kręcić, w dodatku w przeciwnąstronę niż śruma do regulacji. To jest taka przekładnia (śruba i plastikowa zębatka), która ma za zadanie zmniejszyć przełożenie w celu dokładniejszej regulacji lamp.nie wiem czy ma się kręcić czy nie
Jka coś to GG lub PW

#5
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 19:54


#6
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 22:15
#7
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 23:14
siema mam pytanko posiadam omege b fl i przy wlozeniu do stacyjki kluczykow na monitorze wyskakuje mi zebym sprawdzil ''zasieg swiatel przednich'' czy mozecie mi powiedziec o co chodzi czy mam moze zle swiatla ustawione czy co?
czujnik xenonu padl
#8
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 15:14
No wlasnie mnie sie wydaje ze odwrotnie. Jak sie uchwyt urwie to nie dziala lewo-prawo, ale gora-dol tak, chociaz lustro moze byc opuszczone. Regulacja na boki to jest ta nad swiatlem dlugich i tam sa te lipne uchwyty. Nad krotkimi jest ta w pionie, a z tej samej strony, tylko u dolu zaczepiony jest silniczek ktory tez przemieszcza lustro gora-dol. Tyle sie mnie wydajeWitam wszystkich
OmegaB, xenony; nie działa regulacja lewo - prawo, pionowa bez zarzutu.Pytanie czy ktoś się z tym już spotkał?Wiem, że jak nie działa góra-dół to jest to wina uchwytu - a tu??

dlotiv - ta biala przekladia kreci sie w ta sama strone to sruba. Dziala to na tej samej zasadzie, jak wzialbys kubek, przylozyl od srodka palec do scianki i nim krecil

Tak wiec moga byc to uchwyty. Ja bym zdjal plastiki pod maska, gume za swiatlami dlugimi i sprawdzil czy lustro nie jest czasem luzne.
#9
OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 22:28
czujnik xenonu padl
sluchaj a da sie jezdzic bez tego przez jakis czas czy musze odrazu wymienic ten czujnik a i ile moze taki kosztowac czujnik
#10
OFFLINE
Napisany 13 maja 2009 - 08:09
sluchaj a da sie jezdzic bez tego przez jakis czas czy musze odrazu wymienic ten czujnik a i ile moze taki kosztowac czujnik
mozna jezdzic tylko swiatla sa slabe bo w glebe swieca.
#11
OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 18:11
mozna jezdzic tylko swiatla sa slabe bo w glebe swieca.
bo wiesz ostatnio bylem u mechanika bo zimering mi poszedl w cholere i mialem do wymiany i moze byc cos takiego ze jak wyjmowali skrzynie(automat) to mogli go niepodlaczyc spowrotem
#12
OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 19:30
sluchaj a da sie jezdzic bez tego przez jakis czas czy musze odrazu wymienic ten czujnik a i ile moze taki kosztowac czujnik
Ja mam to samo, podpialem pod komputer i okazalo sie ze czujnik jakis z tylu auta , który odpowiada za poziom auta i do tego się dostosowują Xenony. tak mi mechanik powiedzial
#13
OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 20:42
To Ci troche zle powiedzial, bo on nie odpowiada za poziom auta, tylko do jego poziomu dostosowywane sa lampy. To czujka badajaca jak bardzo tyl czy przod (sa dwie czujki) jest wcisniety w glebe i na tej podstawie generuje sobie obraz w ktorym miejscu i jak bardzo samochod jest dociazony i odpowiednio ustawia lampy coby nie dawaly po oczachJa mam to samo, podpialem pod komputer i okazalo sie ze czujnik jakis z tylu auta , który odpowiada za poziom auta i do tego się dostosowują Xenony. tak mi mechanik powiedzial

#14
OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 21:41
#15
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 16:00

#16
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 17:21
Właśnie mam ten sam problem, mianowicie, prawe światło mi wali w glebę a lewe ok. Nie wiem jak się fachowo nazywa ta pierdółka, co jest na przednim wahaczu. Nie mogę tego znaleźć na allegro a mam to urwane ;/ Gdyby ktoś jakąś ściągę podrzucił, był bym wdzięczny
Kolego, jakby to był tylko czujnik bądź łącznik czujnika, to oba światła miałbyś zbyt nisko.... w Twoim przypadku na pewno dochodzi jeszcze połamany uchwyt reflektora...
Istnieje jeszcze taka możliwość, że masz źle wyregulowane reflektory.. ale to raczej rzadko się zdarza.....
#17
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2010 - 13:17
zd 1 śruba przy strzałce jest chyba za bardzo wkręcona ;/ a mimo to i tak nie jest światło wystarczająco wysoko, niechcę dalej na siłę kręcić. Śrubą bez strzałki można kręcić i kręcić do usr... - no wiadomo czego...
zd 2 Ta śrubka chyba nie powinna być tak mocno wkręcona...
zd 3 Ktoś tu był przede mną ;/ To jest zdjęcie pokrętła przy świetle długim...
zd 4 To chyba to, co leży na wahaczu, ma za zadanie ustawiać mi światła ? jak to się fachowo nazywa ?
zd 5 I ciekawostka, bynajmniej dla mnie. Skąd wychodzi ten wąż, jakie ma zadanie i gdzie powinien parkować ???
Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam Daro

#18
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2010 - 17:00
to jest chyba odpowietrzenie skrzyni biegów ,ma wisieć luźnozd 5 I ciekawostka, bynajmniej dla mnie. Skąd wychodzi ten wąż, jakie ma zadanie i gdzie powinien parkować ?
#19
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2010 - 17:33
ad 3 : po prostu ktoś próbował naprawić połamany uchwyt reflektora....
ad 4 : łącznik czujnika samopoziomowania... i tak masz szczęście, bo u Ciebie wygląda na cały... gorzej jest z samym czujnikiem... - to to ustrojstwo ponad łącznikiem (takie plastikowe) bo nie widzę dźwigni, która odpowiada za przekształcenie wychylenia wahacza na sygnał sterujący światłami (tak w skrócie)
#20
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2010 - 22:37
