Kupiłem taką właśnie omegę dla ojca z rozkręconym motorem - sprawdzanie przyczyn rozkręcenia, szczelności głowicy, panewek itd wyniesie zapewne tyle co drugi silnik więc... nie chce mi się bawić

Pomoże ktoś?
Napisany 10 maja 2009 - 09:51
Napisany 10 maja 2009 - 10:04
X22DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 98,0
Volumen (cmł): 2171
Leistung (kW bei min-1): 85 / 3800, 85 / 4300 (Sintra)
Drehmoment (Nm bei min-1): 260 / 1900 - 2500
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Ausgleichswellen, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549
Verwendung: Frontera B (MUA 5C-T, 4L30-E), Sintra (F35WR)
Y22DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 98,0
Volumen (cmł): 2171
Leistung (kW bei min-1): 88 / 4000, 81 / 4000 (Omega B mit reduzierter Leistung), 85 / 3800 (Frontera
Drehmoment (Nm bei min-1): 280 / 1600 - 2500, 260 / 1900 - 2500 (Frontera
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 C4, Omega B mit reduzierter Leistung und Frontera B Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Ausgleichswellen, E-Gas, Tempomat, VTG-Turbolader
Verwendung: Frontera B (MUA 5C-T, 4L30-E), Omega B (R30)
Y22DTR (reduzierte Leistung)
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 98,0
Volumen (cmł): 2172
Leistung (kW bei min-1): 86 / 3000 (Signum), 86 / 4000 (Vectra C), 88 / 4000 (Vectra
Drehmoment (Nm bei min-1): 270 / 1500 - 2750 (Vectra , 280 / 1500 - 2750 (Vectra C, Zafira A), 280 / 1500 - 3000 (Signum)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch VP44/PSG 16, Vectra B Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Ausgleichswellen, Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, VTG-Turbolader
Verwendung: Astra G (F35WR), Signum (F35WR), Vectra B (F35WR), Vectra C (F35WR), Zafira A (F35WR)
Y22DTR
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 98,0
Volumen (cmł): 2172
Leistung (kW bei min-1): 92 / 3250 (Signum), 92 / 4000 (Astra G, Vectra B/C, Zafira A)
Drehmoment (Nm bei min-1): 270 / 1500 - 2750 (Vectra , 280 / 1500 - 2750 (Astra G, Vectra C, Zafira A), 280 / 1500 - 3000 (Signum)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch VP44/PSG 16, Vectra B Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Ausgleichswellen, Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, VTG-Turbolader
Verwendung: Astra G (F35WR), Signum (F35WR, AF33), Vectra B (F35WR), Vectra C (F35WR, AF33), Zafira A (F35WR)
Napisany 10 maja 2009 - 15:14
Napisany 10 maja 2009 - 15:50
tak Y spełnia ostrzejsze normy czystościWynika z tego że X22DTH jest taki sam mechanicznie jak Y22DTH - jedyna różnica to sterowanie/ewentualnie turbina - silnik sam w sobie mechanicznie jest taki sam?
omegarules jest nieaktywny
Napisany 16 lipca 2009 - 09:57