

po wygaszeniu silnika gtuje sie woda
#1
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 07:31
#2
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 07:47
powodów może być sporo
chłodnica, termostat,nagrzewnica, pompa itd itp
najpierw odpal i zagrzej go na odkręconym korku
w nim jest zaworek który dba o ciśnienie w układzie i jest słabym pkt w omach
jeżeli gra wymień korek
pozdrawiam
#3
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 08:12
#4
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 12:28
korek od chlodnicy kupilem nowy czujnik temperatury w chlodnicy tez nowy termostat i uszczelka pod glowica jest wymieniona wentylator sie zalancza na 95 stopniach ale jak wygasze silnik to nie dziala musi byc wlaczony zaplon zeby pracowal ja juz nie mam pomyslu
węze od chłodnicy gorące gurny i dolny,do nagrzewnicy też idą węże one sa ciepłe ,prubowałes bez korka to że nowy nie znaczy że dobry
wentylator się wyłączy po wyłączeniu zaplonu bynajmiej u mnie tak jest
termostat ładnie otwiera czuć na węzu ze jest obieg
#5
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 12:33
#6
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 14:13
ps z jakiego powodu robiłeś wcześniej upg była planowana szczelność sprawdzałeś
#7
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 16:09
a jesli slabo grzeje mi w samochodzie to moze miec jakis zwiazek z tym bo poszedlem dzisiaj do kumpla tez ma omege i jemu grzeje ze w majtach mozna siedziec a u mnie grzeje bo grzeje ale leci cieple powietrze
#8
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 16:58
wymienialem upg bo olej dostawal sie do chlodnicy
a jesli slabo grzeje mi w samochodzie to moze miec jakis zwiazek z tym bo poszedlem dzisiaj do kumpla tez ma omege i jemu grzeje ze w majtach mozna siedziec a u mnie grzeje bo grzeje ale leci cieple powietrze
jeżeli jest tak jak piszesz to można wnioskować nagrzewnice zamuloną,sprawdzałeś te węże od niej co pisałem wcześniej
czy zawór trójdrożny jest ok
#9
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 17:07
#10
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 18:37
Jeżeli wywala ci płyn na zdjętym korku na wolnych obrotach to ja bym stawial na UPG jednak, może coś źle zostało zrobione, tak jak było pytane planowana była głowica, sprawdzana była jej szczelność, może głowica pęknięta?
#11
OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 20:16
#12
OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 06:23

wczoraj walczylem do 23:30 wywalilem chlodnice i wszystko porzadnie wymylem woda pod cisnieniem i niby sie nie gotuje oby tak zostalo wrazie jek by sie znow to dzialo to dam tu znac.
Ijeszcze raz dzieki koledzy :czesc:
#13
OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 21:56


#14
OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 22:07
w vkach wentylator chodzi ,po wylaczeniu zaplonu , ale z tego zo pamiatam to w 2.0 nieu mnie po wyłączeniu zapłonu i jak temperatura jest wysoka to wentylator chodzi aż do momentu kiedy jednostka się nie schłodzi... i moim zdaniem i nie tylko moim... tak powinno być
! Przegrzanie silnika do niczego dobrego nie prowadzi...
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2009 - 17:13
natomiast mam problem że nie wyłacza sie po schłodzeniu ma ktoś pomysł co to może być
#17
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2009 - 17:16
miałem kiedyś 2,0 i też wentylator wyłączał sie po wyjęciu kluczykaw vkach wentylator chodzi ,po wylaczeniu zaplonu , ale z tego zo pamiatam to w 2.0 nie