miga na każdym pinie na wtyczce przy kręceniu rozrusznikiem) Auto ma zamontowaną instalację LPG ale poprzecinałem kable i podłączyłem bezpośrednio od sterownika do wtryskiwaczy tak jak było przed montażem LPG (na pewno nie pomyliłem kolorów). Pompa paliwa załącza się podczas kręcenia rozrusznikiem (zdjąłem obudowę z przekaźnika i widać że przekaźnik łapie jak się kręci rozrusznikiem). Zmierzyłem ciśnienie jakie daje pompa, manometr podłączyłem zamiast węża którym paliwo wraca do baku - dobiło
do 6 bar, jak pompę wyłączyłem to utrzymywało się 3 bar co najmniej 5 minut czyli regulator ciśnienia na listwie wtryskowej też działa. Silnik podczas kręcenia rozrusznikiem wydaje jednostajny dźwięk, z rury wydechowej czuć benzynę tak jakby go zalewało. Po rozłączeniu złącza od wtryskiwaczy auto zapaliło od strzała na ok 3 sekundy - stało się tak 2 razy więc to nie był
przypadek (podejrzewam że na oparach benzyny z kolektora zapalił - więc układ zapłonowy działa). Przyjechał elektryk samochodowy z interfejsem TECH 2, zrestartował sterownik, wykasował błędy, jedyny błąd jaki po wykasowaniu błędów komputer wyrzucił to 132 - EGR, sprawdził temperaturę z czujników - było 20*C, zasterował cewką WN i sprawdził iskrę na 1 cylindrze - stwierdził że jest OK. Podsumował że są zalane świece, zalecił żeby je wysuszyć i powinno zapalić bez problemu - skasował 50 zł. Wykręciłem świece - były zalane - wypaliłem je palnikiem, później
jeszcze szczotką drucianą lekko przetarłem, pokręciłem rozrusznikiem żeby opary z silnika wydmuchało przez otwory po świecach i po ok. 2 godzinach wkręciłem świece. Po kręceniu rozrusznikiem silnik przez 2 sekundy tak jakby chciał załapać a później już jednostajne kręcenie i zapach benzyny. Czujnik położenia wału ma rezystancję 530 OHM, Cewka WN miała rezystancję też w normie (nie pamiętam teraz ile to było). Wcześniej sczytałem sam błędy jakie były - 91,89,21,132,31 - z tymi błędami auto jeździło tylko zdarzało się że gasł przy hamowaniu i czasem po zapaleniu silnik miał za niskie obroty ale po przegazowaniu obroty były ok. Kolektor z wtryskami zmieniłem bo podejrzewałem że nawala regulator ciśnienia paliwa i go zalewa ale nic to nie dało. Poradźcie co jeszcze posprawdzać bo już mi się pomysły skończyły.
