Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

3.0 V6 do kadeta


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2009 - 14:45

Witam

Konkretne pytanie i licze na konkretne odpowiedzi (a nie, ze nie warto itp).
Dawca 3.0 z omki, pacjent Opel kadett (wyremontowany, odmalowany zrobiony na oryg styl GSI). Auto znajomego. Co trzeba przerobic/zmienic w v-ce z omegi aby podpasowac silnik do kadeta (wsadzic motor w poprzek). Najlepiej wziasc 2.5 od vectry/calibry, ale tu chodzi o 3.0. Jezeli ktos ma jakas wiedze na ten temat bede wdzieczny za kazda wskazowke. Widzialem już takie swapy u zachodnich sąsiadów nawet w corsach b (w koszalinie nawet juz jedna taka jest) :). Z góry dzięki za odp.

#2 OFFLINE   jejek

jejek

    MV6 w dieslu ! :)

  • 280 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: opolskie

Napisany 24 kwietnia 2009 - 14:57

na ktk (kadett tuning klub) widziałem ktos swapowal 3.0 do kadeta, foty nawet jakies byly

#3 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2009 - 15:57

to musze sie zalogowac i popytac o konkrety, ale jezeli ktos chce cos napisac to smialo... wszystko sie przyda.

#4 OFFLINE   bedzio81

bedzio81
  • 31 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Solec Kujawski

Napisany 24 kwietnia 2009 - 16:02

Temat ciekawy sam mam chec do mojego kadzia wsadzic x25xe leży juz nawet w garazu. Planowany jako dawca do Kadeta no chyba ze Omesia podnie.

#5 OFFLINE   szokol

szokol
  • 311 postów
  • Dołączył: 04-06-2007
  • Skąd: Będzin

Napisany 24 kwietnia 2009 - 21:33

Popytaj na Calibra Team. Koleś wsadził 3.0 V6 i chyba to nawet ubi-turbił
www.elektra-bedzin.pl


Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic

#6 OFFLINE   mUody

mUody
  • 270 postów
  • Dołączył: 19-04-2007
  • Skąd: Głogów

Napisany 25 kwietnia 2009 - 15:58

Moj koles jak narazie do kadeta wrzucil tunel srodkowy i fotele Recaro wraz z tylna kanapa. Wspominal ze swap silnika go kusi

#7 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 kwietnia 2009 - 21:19

Na moje to 3.0 od Omegi i osprzęt tj. dolot, skrzynia i reszta gratów od Wiki. i powinno być ok.

#8 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 kwietnia 2009 - 21:55

Na moje to 3.0 od Omegi i osprzęt tj. dolot, skrzynia i reszta gratów od Wiki. i powinno być ok.


No własnie mamy taki plan jak napisałeś. Z trudniejszych rzeczy to podłużnice do wzmocnienia, przerobienie łap i podobno najgorzej z elektryka. Reszta to plug & play, zawieszenie w kadecie zmienione i powinno wytrzymac ciężar v-ki (oryg. zawiecha z gsi wytrzymuje) no i skrzynia f25 - podobno f16 też daje rade pytanie tylko jak długo (wada f25 to to, że jest dłuższa). Dużo teorii a ja ciekaw jestem jak to wyjdzie w praktyce...

Jest też inny pomysł, czyli 2.5 v6 z viki z osprzetem i odrazu wałki ssące od 3.0, może strojenie, przydała by się też puszka na pająki (problem z brakiem na nią miejsca), no i wydech... Wtedy wynik podobny do 3.0...

#9 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 kwietnia 2009 - 22:01

Ja też jestem ciekawy efektu końcowego i widzę, jesteś gdzieś z moich rejonów i chciałbym zobaczćtego Kadeta ;-)

#10 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 kwietnia 2009 - 22:47

Jeżeli właściciel ostatecznie zdecyduje się na swapa, to prace ruszą w błyskawicznym tempie ;) wtedy fotorelacja i efekt końcowy do zobaczenia na żywo :D ale tak jak pisze, ja jestem od zebrania informacji a nie od wyłożenia kasy :mrgreen:

#11 OFFLINE   S1 CICHY

S1 CICHY

    obecnie V-Tec, plany-3.2

  • 189 postów
  • Dołączył: 01-08-2008
  • Skąd: Mikołów
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 kwietnia 2009 - 07:01

Po Gliwicach a dokładniej Sośnicy lata kadet z 3 litrową Vałka z megi;) chyba jest zalogowany na ktk więc jak co uderz. Co do samego auta to powiem tylko tyle.... .apierd... jak odrzutowiec!!!!!!!!

#12 OFFLINE   rashii

rashii

    5 OMEGA W MOJEJ KARIERZE

  • 132 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Świdnica

Napisany 26 kwietnia 2009 - 10:52

tez sie nosze z z zamiarem wsadzenia V do kadeta :D to jest autko taty i ma do nie go duzy sentyment bo jeżdził nim m 12 lat!!! wstepnie rzfgladałem sie juz za cześciami, wyszło na to ze najlepiej jest kupić angola najlepiej bitego
(ale nie mocno :) ) i pokolei przekładać a to co zostanie z beczki na allego i moziwe że koszty sie nawet zwróca ;]

#13 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 05 maja 2009 - 22:44

zapraszam po lekture
mialem kadett cabrio 2,5 v6 sam robilem
teraz mam astre cabrio tez 2,5 v6
3,0 bez problemu
miska smok i najlepiej elektronika z kolekorami(wydechowe i ssace od 2,5)
i jazda
astra v6
serducho gsi irmscher