Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Turbo w 2.5 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   davkokon

davkokon
  • 1 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 16 kwietnia 2009 - 19:29

Interesuje mnie montaz w omedze 2.5 V6 i mam pytanie
Czy jest w ogole taka mozliwosc i czy duzo pracy przy tym jest ? Jezeli ktos juz posiada turbo w 2.5 V6 prosze o kontakt :)
Pzdr

#2 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 16 kwietnia 2009 - 19:40

poszukaj w dziale TUNING. Temat był wałkowany kupę razy.

I uwierz mi, że nie interesuję Cie montaż, tylko jesteś ciekawy, bo koszta przekrocza wartość Twojej fury

#3 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 16 kwietnia 2009 - 21:10

..Zmieniając w....i + puszka + kość = jesli silnik zdrowy - 200 - 210 PS, za kwote nie wyższa niż 3 tyś !!
I nadal bedzie N/A :):cool: ..Przyjedziesz rano, wieczorem będziesz w domu :)..

Wchodzisz w to?

Założę się że NIE :D
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#4 OFFLINE   małek

małek
  • 108 postów
  • Dołączył: 10-05-2008
  • Skąd: Elbling

Napisany 16 kwietnia 2009 - 21:41

kolejny nawiedzony :-)
Powiększyła się rodzina powiększyło się auto :-)

#5 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 16 kwietnia 2009 - 21:48

..To ostatnio widze jakies modne się stało :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#6 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 kwietnia 2009 - 21:53

200 - 210 PS, za kwote nie wyższa niż 3 tyś !!

Wchodzisz w to?


kolega chce turbo a pewnie i biturbo, rozważa stroker kit na kutych bebechach i natrysk nikasilu na gładzie, obrobienie główek i zawory chłodzone sodem, dodatkowo natrysk oleju na denka z większą pompą oleju i profi zewnętrzną chłodnicą a nie wymiennikiem w bloku, większą pompę, wtryski, cooler z iveco, i takie tam...


...a Ty tu jakieś 200 peesów... Endrju, normalnie wstyd! :p

#7 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 kwietnia 2009 - 22:02

dodatkowo natrysk oleju na denka



na marginesie, jako ciekawostka - chłodzenie denka olejem miały .. C30LE

ps. nie mylić z LET

#8 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 kwietnia 2009 - 22:34

na marginesie, jako ciekawostka - chłodzenie denka olejem miały .. C30LE

ps. nie mylić z LET


inna ciekawostka - popatrz na banalne X20SE :)

i jeszcze - od tygodnia mam w łapach tłoki wyjęte z leciwego C20NE, korby mają ten sam patent :)

#9 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 16 kwietnia 2009 - 22:44

kolega chce turbo a pewnie i biturbo, rozważa stroker kit na kutych bebechach i natrysk nikasilu na gładzie, obrobienie główek i zawory chłodzone sodem, dodatkowo natrysk oleju na denka z większą pompą oleju i profi zewnętrzną chłodnicą a nie wymiennikiem w bloku, większą pompę, wtryski, cooler z iveco, i takie tam...:p


..Nie no to juz będzie gratis :cool:

PS: ..Bo C20NE to nie silniki, to działające wczoraj, dzis i jutro eksponaty muzealne.. "Powinni tego zabronić" ;).. Czemu Oplowskie Vki nie sa takie kochane i nie gulgotaja tak romantycznie :) ..SEH - to był fajny silniczek.. FWD i przód podskakiwał na 1 i 2 gangu :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#10 OFFLINE   buhaaq

buhaaq
  • 39 postów
  • Dołączył: 12-01-2009
  • Skąd: Chełm

Napisany 27 kwietnia 2009 - 11:23

Witam
Planuje z mojego 2,5 B przełożyć sam blok z tłokami i wałem z 3,0 i dołożyć kompressor Chce identycznie założyć kompresor z merca. Mozę macie jakieś pomysły?

#11 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 kwietnia 2009 - 11:43

no najważniejszym krokiem będzie zakup eatona
jak już będziesz go miał a nie będziesz miał nikogo co ci zrobi mocowanie to możesz się do mnie zgłosić

#12 OFFLINE   buhaaq

buhaaq
  • 39 postów
  • Dołączył: 12-01-2009
  • Skąd: Chełm

Napisany 28 kwietnia 2009 - 13:58

ALI a zakładałes juz cos takiego? czy ktoś w polsce to robił?

#13 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 kwietnia 2009 - 22:52

zakładać to niezakładałem ale na bank nie kupisz w sklepie mocowania pod kompresor do omegi i będziesz musiał takowe dorobić, a ja mam możliwość zrobienia wszystkiego ze metalu i niektórych tworzyw sztucznych...