przepływomierz powietrza omega 2.0 16v
#1 OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2009 - 22:03
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 09:37
#4 OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 15:34
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2009 - 19:07
witam. wie ktoś może ile kosztuje nowy przepływomierz do omegi 2.0 16v?
siemka, ja miesiac temu za przeplywke, oryginalna zaplacilem 750 i dziala cacy, w tym przypadku szkoda kasy na zamienniki kolego
#7 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2009 - 19:43
[B]
#8 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2009 - 19:47
#9 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2009 - 21:50
#10 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 19:41
#11 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 20:06
#12 OFFLINE
Napisany 18 października 2009 - 15:42
Mam ten sam problem. Gaśnie po hamowaniu np na światłach. Dodatkowo chwilę falują obroty jak już uda mi się ją podtrzymać przed zgaśnięciem i po chwili pracuje równo. Ruszam, hamuję i to samo. Odczytałem kod i mam 73 "przepływomierz powietrza - niskie napięcie".
W związku z tym, że jest to spory koszt (nie pierwszy) to proszę o info, czy da się go przeczyścić lub zregenerować własnymi siłami, czy tylko nówka... oraz czy wyświetlany kod nie ma możliwości pomyłki odczytu (takie głupie pytanie, ale czy możliwe)?
#13 OFFLINE
Napisany 18 października 2009 - 22:34
A naprawić nawet nie próbuj bo i tak Ci się nie uda
#14 OFFLINE
Napisany 19 października 2009 - 12:27
Więc tak... sprawdziłem przepływomierz, bo komp pokazywał kod 73 (czyli za niskie napięcie). Wskazania miernika na pinie 2 i 4 0,75V na pracującym silniku - czyli norma. Wkurzyłem się i pojechałem do ASO na komputer. Okazało się, że padnięty jest silnik krokowy i koszt w ASO to 800zł! MASAKRA!
Dziś biorę się za czyszczenie przepustnicy i krokowego, bo po zakładaniu gazu gaziarze zapomnieli skręcić opaski zaciskowe na rurze doprowadzającej powietrze przy obudowie filtra i na przepustnicy. Zdjąłem wąż z przepustnicy i widzę, że jest zasyfiona. Może dostały się jakieś paprochy i stąd jest problem.
Napiszę, czy pomogło...
#15 OFFLINE
Napisany 19 października 2009 - 19:23
Witam,
Więc tak... sprawdziłem przepływomierz, bo komp pokazywał kod 73 (czyli za niskie napięcie). Wskazania miernika na pinie 2 i 4 0,75V na pracującym silniku - czyli norma. Wkurzyłem się i pojechałem do ASO na komputer. Okazało się, że padnięty jest silnik krokowy i koszt w ASO to 800zł! MASAKRA!
Dziś biorę się za czyszczenie przepustnicy i krokowego, bo po zakładaniu gazu gaziarze zapomnieli skręcić opaski zaciskowe na rurze doprowadzającej powietrze przy obudowie filtra i na przepustnicy. Zdjąłem wąż z przepustnicy i widzę, że jest zasyfiona. Może dostały się jakieś paprochy i stąd jest problem.
Napiszę, czy pomogło...
Kolego na Allegro u Stachowiaka krokowy 250-300 orginał lub b.dobry zamiennik
#16 OFFLINE
Napisany 19 października 2009 - 20:50
Kolego na Allegro u Stachowiaka krokowy 250-300 orginał lub b.dobry zamiennik
Właśnie kupiłem ten:
http://www.allegro.p...oryginalgm.html
Czyszczenie nic nie dało, bo jak się silnik znowu robi ciepły, to gaśnie. I takie małe spostrzeżenie: włączając zapłon słuchać bzyczenie i po sprawdzeniu okazuje się, że to właśnie krokowy brzęczy...
#17 OFFLINE
Napisany 20 października 2009 - 12:53
Właśnie kupiłem ten:
http://www.allegro.p...oryginalgm.html
Czyszczenie nic nie dało, bo jak się silnik znowu robi ciepły, to gaśnie. I takie małe spostrzeżenie: włączając zapłon słuchać bzyczenie i po sprawdzeniu okazuje się, że to właśnie krokowy brzęczy...
Kolego ty kupiłeś u CEZAREGO KOWALCZYKA z Pruszkowa , a nie od Stachowiaka z Poznania .
#18 OFFLINE
Napisany 20 października 2009 - 15:28
a kupiłem na szrocie dałem 100zł jak coś mogę podać numer koleś wysyła części
w sumie to nie ma jak oryginał
#19 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 22:00
#20 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2010 - 17:12