Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Skrzypiące drzwi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   rodneysus

rodneysus
  • 44 postów
  • Dołączył: 01-09-2006
  • Skąd: Kraków

Napisany 07 grudnia 2006 - 08:48

Witam

Gdy drzwi są zamknięte to podczas jazdy na dziurach słychać skrzypienie a właściwie szuranie lub stukanie drzwi, szczególnie przednie lewe i tylnie prawe. Dodatkowo wydaje mi się, że są one mało szczelne, tzn stojąc koło ciężarówki dobrze słyszę jej silnik. Próbowałem przesuwać ten element który znajduje się na słupkach, który zamuka drzwi ale nic to nie pomogło. Przy otwartych drzwiach nie widać, żeby miały luz albo były opadnięte. Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić, bo jakoś nie mogę się do tego przyzwyczaić.



#2 OFFLINE   bingo100

bingo100
  • 131 postów
  • Dołączył: 18-10-2006
  • Skąd: Elbląg/Gdańsk

Napisany 07 grudnia 2006 - 09:13

Dolaczam sie do pytania. Moje tez skrzypia na wertepach i tez wszystko dokladnie slychac z zewnatrz. Probowalem pryskac uszczelki silikonem w sprayu - bezskutecznie.

bo jakoś nie mogę się do tego przyzwyczaić.

Po to sie ma Omege, zeby nie bylo dzwiekow znanych z ZKM'u :grin:

#3 OFFLINE   cezar

cezar
  • 194 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 07 grudnia 2006 - 12:23

Cześć mam podobny problem regulacja rygli pomogła tylko na przednich i lewych tylnych a te z prawej strony cholery nadal wala.
Gość w sklepie powiedział że wymiana rygli to ok.60 pln za sztuke ale mało prawdopodobne aby pomogło chyba że wymienić zamek (na nowy) który ma cały element zamykający tz jest pokryty plastikiem ale to koszty.
Jak oglądałem to rygle się wycierają i nawet jak się je przesunie czy przekosi to nic nie pomaga i drzwi nadal podskakują i z tąd ten cholerny łomot.
Teraz jestem na etapie szukania mało wytartych :???: rygli ale jak się wściekne to kupie nowe
Omega 2.0 , Volvo XC 90 2.4 D5

#4 OFFLINE   krzysiekguma

krzysiekguma
  • 54 postów
  • Dołączył: 01-09-2006
  • Skąd: szydłowiec

Napisany 07 grudnia 2006 - 17:23

Moim zdaniem uszczelka jest wygnieciona. Mozesz ja wymienic, ale czasem stosuje sie sposob na deske. wyjmij uszczelke, przyloz deske do rantu na ktorym sie trzyma uszczelka i przebij go mlotkiem na okolo. Czasami to pomaga.

#5 OFFLINE   BzQ

BzQ

    Duszna KIA

  • 1 184 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 grudnia 2006 - 14:54

Moim zdaniem uszczelka jest wygnieciona. Mozesz ja wymienic, ale czasem stosuje sie sposob na deske. wyjmij uszczelke, przyloz deske do rantu na ktorym sie trzyma uszczelka i przebij go mlotkiem na okolo. Czasami to pomaga.


Możesz rozwinąc temat?? Jak to przebić młotkiem?? Tak żeby przepchnąć ranty na których się trzyma uszczelka na zewnątrz?? Powiedz prosze bo też to mam i mnie wkur** :twisted:

#6 OFFLINE   LorDos

LorDos
  • 20 postów
  • Dołączył: 03-01-2010
  • Skąd: Legnica

Napisany 08 marca 2010 - 23:47

Przyłączam się do tematu bo u mniee również okropnie dają po garach te drzwi, równiez jak jeden kolega wspomniaj smarowałem silokonem w spreju, ale dało póki się nie wytarł.

Tutaj moje pytanie bo mam wrażenie, że lekko opadły jak wyregulować drzwi prosze o konkretny opis co i jak:)

Dziękiz góry

#7 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 marca 2010 - 23:51

Tutaj moje pytanie bo mam wrażenie, że lekko opadły jak wyregulować drzwi prosze o konkretny opis co i jak

nie da się wyregulować. Wymień bądź obróć(czasem pomaga a robota ta sama) sworznie , jak nie pomoże to zostaje blacharz.

#8 OFFLINE   maron13

maron13
  • 17 postów
  • Dołączył: 15-02-2009
  • Skąd: starogard

Napisany 09 marca 2010 - 13:52

na ramie drzwi na gorze sa dystanse na (chyba) imbusy do ktorych dochodzi szyba - byc moze sa za wysoko,i szyba dociska uszczelke do karoseri co powoduje skrzypienie - ja tak mialem,poregulowalem,opuscilem i pomoglo...

#9 OFFLINE   mireczek

mireczek
  • 1 postów
  • Dołączył: 17-02-2010

Napisany 02 lipca 2010 - 19:25

na ramie drzwi na gorze sa dystanse na (chyba) imbusy do ktorych dochodzi szyba - byc moze sa za wysoko,i szyba dociska uszczelke do karoseri co powoduje skrzypienie - ja tak mialem,poregulowalem,opuscilem i pomoglo...

mi jak skrzypiały drzwi pasażera z przodu to opuściłem szybę i przegiąłem z czuciem na kolanie(dosłownie) prowadnicę szyby do środka W środku jest teraz "jak makiem zasiał" Bez silikonu wymiany uszczelek itp. Pozdrawiam

#10 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2010 - 22:13

mi jak skrzypiały drzwi pasażera z przodu to opuściłem szybę i przegiąłem z czuciem na kolanie(dosłownie) prowadnicę szyby do środka W środku jest teraz "jak makiem zasiał" Bez silikonu wymiany uszczelek itp. Pozdrawiam


Zrobiłem identycznie jeszcze zimą i jest cisza :).

#11 OFFLINE   Siara0

Siara0
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-08-2014
  • Skąd: Legnica

Napisany 22 stycznia 2015 - 21:34



jak na filmiku powyżej... wszystkie cztery drzwi, lecz przednie najgorzej. Próbowałem kiedyś dociągnąć do wewnątrz to ustrojstwo na słupku, dosłownie delikatnie, po czym drzwi zaczęły się cięzko otwierać(klamka stawiała opór) i wróciłem do poprzedniego ustawienia. Na dziurach jest tragedia, pasazerowie jadący ze mną boją się, że wypadną :D