Radio CCRT 2008 PHILIPS
Napisany 30 marca 2009 - 13:48
Napisany 30 marca 2009 - 16:12
Napisany 31 marca 2009 - 22:53
Jezeli chodzi o zaklady to 90% dekoduje albo z generatora, albo zwyczajnie czytajac eeprom co w tym przypadku zakonczy sie fiaskiem odczytu. Zostaje ktos kto wie jak odczytac lub programowanie kosci (100-150zl).
Kość można zaprogramować samemu, ale niestety są dwa problemy:
- coś do kodowania - np Willem. NIe znam się na tym za bardzo, może jest ktoś bardziej kumaty w sprzęcie do programowania./
- sprawny wsad pamięci z kodem( lub bez, ale wtedy trzeba umieć kod wyciągnąć z wsadu). Mam jeden do modelu MKI, ale bez kodu

Jeżeli jest ktoś kumaty na forum to może pomoże. Może boberek ma namiar na firmę która dekodowała radio?
Napisany 01 kwietnia 2009 - 07:19

Jakby co to nawet na elektrodzie gdzieś jest (a juz na pewno na ruskich stronach) cały schemat - też gdzieś mam, ale nie ,mogę znaleźć
Napisany 01 kwietnia 2009 - 07:23
Czy PonyProg to odczyta/zapisze? Willem jest trochę za drogi na jeden raz.
Napisany 01 kwietnia 2009 - 08:14
Napisany 09 sierpnia 2012 - 16:42
POZDRAWIAM
Napisany 09 sierpnia 2012 - 20:28
Napisany 26 sierpnia 2012 - 16:38
A co jak i gdzie podlonczyc bo za bardzo nie wiem bo jak kupilem autko to mam narazie w budzie Alpine i chce zmienic na orginalne CCRT 2008 tylko nie wiem gdzie co podlonczyc???? Chyba ze bede mial pobcinane kable to bede happy jak nie wiem co.......

Napisany 26 sierpnia 2012 - 16:52
http://imageshack.us...crt2008tyl.jpg/
A co jak i gdzie podlonczyc bo za bardzo nie wiem bo jak kupilem autko to mam narazie w budzie Alpine i chce zmienic na orginalne CCRT 2008 tylko nie wiem gdzie co podlonczyc???? Chyba ze bede mial pobcinane kable to bede happy jak nie wiem co.......!
Wszystko zależy jaki masz wyświetlacz komputera. I czy kiedys w twoim aucie było takie radio ponieważ ono potrzebuje specyficznej instalacji pod telefon
Opis wtyczki masz na nalepce na radiu.
Napisany 26 sierpnia 2012 - 16:59