Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Targi motoryzacyjne Lipsk 29.03.2009


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   stwoorca

stwoorca
  • 7 postów
  • Dołączył: 24-05-2008
  • Skąd: Nowa Ruda

Napisany 29 marca 2009 - 20:53

Dzisiaj pozwiedzałem troszkę targi w Lipsku. Tutaj trochę fotek z targów
Ogólnie było bardzo fajnie, tylko szkoda, że brakowało kilku firm, min: Fiata, BMW, Lanci, Ferrari, Lambo Mitsubishi i jeszcze paru innych.
Było kilka naprawdę fajnych autek takich jak Nissany 370Z i GTR (niestety do nich nie udało mi się wsiąść:( ), Impreza STI, Civic Type R, Astra OPC, 407 Coupe, Audi R8, Mercedes S klasa. Dla mnie sporym zaskoczeniem było to, że strasznie dużo miejsca zajmowały auta z instalacjami LPG i CNG (szukając Insigni, najpierw znalazłem zagazowaną na stanowisku jakiejś firmy "gazowniczej", a dopiero potem mogłem zasiąść do tej "właściwej" na stanowisku Opla) - były zagazowane BMW 6, jakiś Prosiak (na fotach jest jak miał fajowo zainstalowanego Junkersa:) ), Mesio AMG, Alfa Mito 1.4T i parę jeszcze innych wypasów :). Odnośnie samej Insigni - z zewnątrz dla mnie BOMBA:), wnętrze bardzo ładne, elegancko wykończone, ale... te fotele bleeeeeeee, mając porównanie z kilkoma innymi autami tej klasy to dla mnie są one tragiczne. Nie wiem jak by się sprawdzały w dłuższej trasie, ale siedząc chwilkę na nich były, kolejny raz zaznaczam DLA MNIE, za twarde, trochę źle wyprofilowane, o ile oparcie dało się jeszcze jakoś przeżyć, to miejsce gdzie sadzamy nasze cztery litery było jakieś takie nie hallo ;) trochę uwierało, trochę było za twardo, trochę... ale mi się wygodnie wracało kluską do Polski :D:D:D
Co do sportowych aut - Civic niesamowite kubełki, aż chciało się gdzieś jechać tym autem, poszaleć po zakrętach:)
Impreza - zmiana biegów w tym aucie to coś pięknego, skok wajchy jest strasznie krótki i biegi wydaje się, że wchodzą od razu jak pomyślimy o ich zmianie :p .
W Porsche było ze skrzynią podobnie, a może nawet lepiej, ale siedzenia w porównaniu do kubełków Hondy i Subaru, to jakieś puffy z których ma się wrażenie, że od razu się wyleci:p
Wszystko co piszę działo się oczywiście w stojącym aucie, więc nie napiszę jak się zachowują podczas jazdy, ale pierwsze wrażenia były właśnie takie:)
Na koniec napisze jeszcze tak - wygląd A8, wnętrze Phaetona lub S klassy i dla mnie auto idealne.
Narazi tyle, nie mam już sił pisać więcej, rano praca a dziś cały dzień spacerowania i jeżdżenia. Jak mnie coś natchnie to dopiszę może coś jeszcze :p