Ściągnąłem osłone silnika od spodu ponieważ, z góra nie było za wiele widać, ale nie wiem za bardzo co cieknie. Wszystko zalane jest olejem i paliwem. Będę musiał umyć dokłanie komorę silnika, ale puki co wszystko wskazuje na cieknące turbo i pompe wtryskową:
Nie wiem dlaczego ponieważ wymieniłem odpowietrzacz skrzyni korbowej na nowy, z udoskonalonym typem oddzielacza oleju i nową uszczelkę turbo:

..a poduszka silnika i turbina wyglądają mniej więcej tak:

Wyciek z turbiny, to jedno, a druga sprawa to wyciek ropy.
Nie mogłem zlokalizować dokładnie miejsca wycieku, ale dostrzegłem dwa punkte całkowicie zapaćkane ropą:
pompa wtryskowa:


..oraz jakieś podzespoły, których nie potrafię zidentyfikować, a które znajdują się pomiędzy AKU, filtrem paliwa i skrzyną bezpieczników, zaznaczyłem je zielonymi strzałkami na zdjęciu:

Pompa wtryskowa była uszczelniana jakis czas temu, nie wiem na czym polegało to uszczelnienie, bo poza uszczelką (nr. 35 na zdjęciu) nie widzę nic co można by wymienić.
Dlaczego turbina dalej cieknie pomimo wymiany uszczelki i odmy? ..i czemu znowu puściła pompa wtryskowa, jak ją wymonotować, bo zauważyłem, że napędza ją rozrząd, a nie pasek wieloklinowy. Do czego służą te okrągłe urządzenie, które widnieją na ostanim zdjęciu?
Wszelkie uwagi i odpowiedzi będą mile widziane.