heja!
Który bezpiecznik za to odpowiada, bo sam nie potrafie go zlokalizować?
Jak dla mnie, żaden obrazek przy bezpiecznikach nie przedstawia ogrzewania lewej strony auta.
Pozdrawiam.


Nie działa ogrzewanie od strony kierowcy
Rozpoczęte przez
wheeler2
, 26 mar 2009, 10:06
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 10:06
#2
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 10:16
kolego nie bedzie to racze wina bezpiecznika -( masz klimatronik dwustrefowy ? - skoro lewa strona padła ) - padł ci pwenie silniczek sterujący klapą - ale zimne ci dmucha niezależnie od nastawy ?
#3
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 10:31
Jak napisał kolega powyżej, całość tego rozdziału nawiewu nie jest elektrycznie podzielona, czyli jeśli jedna strona działa pod kątem regulacji temperatury, to druga też powinna. Przyczyn może być kilka, jak zawsze, ale najpewniej zawiesiła się klapka/padł silnik to przełączający. Cały luksus polegający na dwustrefowej klimatyzacji/nawiewie obarczony jest dodatkowymi silniczkami/sterowaniem, a czym więcej elektryki, tym częściej statystycznie coś się będzie psuć. :|
#4
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 13:17
bodzio77: Tak, mam klimatronik dwustrefowy i niezależnie od nastawienia temperatury, cały czas dmucha mi zimne powietrze.
Można samemu sprawdzić, czy to wina zawieszonej klapki/uszkodzonego silniczka?
Można samemu sprawdzić, czy to wina zawieszonej klapki/uszkodzonego silniczka?
#5
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2012 - 21:17
Cześć,
Ktoś coś więcej może na ten temat doradzić? Też tak mam, ale odwrotnie, bo leci ciepłe powietrze przy ustawieniu na LO. Nie jest tak gorące jak na HI, ale u pasażera jest zimne, a u kierowcy ciepłe.
Można taki silniczek odblokować bez zwalania deski?
Mam możliwość podłączenia się pod Opel Scannera ale stamtąd tylko wyszedł błąd '22' bez opisu. W parametrach podaje zwarcie do masy w silniczku dolnego nawiewu.
PS. Kod 22 wystąpił po podpięciu się do Electronic Climate Control a nie do głównego komputera, więc to chyba nie jest napięcie na przepustnicy?
Ktoś coś więcej może na ten temat doradzić? Też tak mam, ale odwrotnie, bo leci ciepłe powietrze przy ustawieniu na LO. Nie jest tak gorące jak na HI, ale u pasażera jest zimne, a u kierowcy ciepłe.
Można taki silniczek odblokować bez zwalania deski?
Mam możliwość podłączenia się pod Opel Scannera ale stamtąd tylko wyszedł błąd '22' bez opisu. W parametrach podaje zwarcie do masy w silniczku dolnego nawiewu.
PS. Kod 22 wystąpił po podpięciu się do Electronic Climate Control a nie do głównego komputera, więc to chyba nie jest napięcie na przepustnicy?
#6
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2012 - 08:26
Właśnie ten bląd o którym piszesz czyli 22 odpowiada za silniczek krokowy sterujacy klapka temperatury nawiewu. Nie chce za bardzo w prowadzać w błąd ale jak dobrze pamiętam to powinniście się dostac do tego silnika bez większych problemów tylko trzeba zrzucic tą osłonę nad nogami kierowcy i już powinno być go widać. tak wię miłej pracy.