Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana zegarów w omedze A


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   makalele32

makalele32

    Zbanowany

  • 42 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Kalety

Napisany 25 marca 2009 - 20:14

Witam. Mam uszkodzony licznik kilometrów w mojej omci,,,nie będę sobie zawracał głowy z rozbieraniem prędkościomierza i planuję wymienić wszystkie zegary,,,tylko nie wiem jak się za to zabrać!!!:) Podpowie mi ktoś jak tam się dostać??

#2 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marca 2009 - 20:32

kolego .. jak dobrze oglądniesz licznik to zobaczysz srubki :p

Wystarczy popatrzeć ... i sie zastanowić.
(pierwsze masz od przodu licznika do góry.. spójrz przez kierownice pod góre. Później musisz zdjąć obudowe kolumny kierownicy - srubki też są na wierzchu.
I to chyba wszytsko.
Jak nie masz regulacji wysokosci kierownicy .. to zdecydowanei łatwiej Ci będzie jak zaczniesz od zdjęcia kierownicy)

#3 OFFLINE   makalele32

makalele32

    Zbanowany

  • 42 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Kalety

Napisany 25 marca 2009 - 22:08

Heh,,,wiem ze sa srubki,,,;) ale czasem zdazy sie ze odkreci sie cos niepotrzebnie lub przeciwnie-schowa sie gdzies jedna mala malpa:)i trzeba jej szukac,,,dzieki za rade z ta kierownica,,,:)

#4 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marca 2009 - 22:14

wyjęcie licznika z omegi A jest totalnie intuicyjne i jesli tylko nie będziesz sie spieszył .. to wkrętak sam będzie odkręcał to co trzeba ;)

ps. zdjęcie kierownicy moze okazać sie najtrudniejszą operacją jesli nikt jej nigdy nie ściągał ... ;D

#5 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 marca 2009 - 22:32

ps. zdjęcie kierownicy moze okazać sie najtrudniejszą operacją jesli nikt jej nigdy nie ściągał

i uwaga na uzebienie :razz:
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#6 OFFLINE   makalele32

makalele32

    Zbanowany

  • 42 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Kalety

Napisany 25 marca 2009 - 22:32

Spoko, jakoś dam radę;) myśle,,,hehehe;P

i uwaga na uzebienie :razz:


hehehe,,,moje czy kierownicy??:D

#7 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 marca 2009 - 07:22

hehehe,,,moje czy kierownicy??


heheh Twoje Twoje... na wieloklinie dosc cisno siedzi i przy sciaganiu lubi odskoczyc :razz:

wiem po sobie...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#8 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2009 - 09:19

i to jest ten optymistyczny scenariusz..

Moja kierownica trzy dni sie opierała. Normalnie łatwiej laske w barze wyrwać, niż tą kierownice.
W koncu zastosowalem metode małych kroczków (ktora w porzypadku lasek z baru też sie sprawdza). Trzeba popuścić srubke, byle nie za bardzo, zeby nam z rąk ta kierownica (dziewczyna) nie wypadła, później pojeździć (pochodzić) troche tak dzien, dwa, trzy .. i sama (sie) w pewnym momencie puści... :D

sorki, MSPANC ;)

#9 OFFLINE   mateusz1523

mateusz1523
  • 234 postów
  • Dołączył: 25-08-2008

Napisany 26 marca 2009 - 16:07

Koledzy mam pytanie odnośnie zegarów. Szukałem na forum ale nic niestety nie znalazłem (może źle szukałem:D) Mianowicie jak nie mam u siebie obrotomierza to jak założę zegary z obrotomierzem to muszę coś przerabiać żeby on działał?? Sorka za offtopa.
Turbo Intercooler:D

#10 OFFLINE   makalele32

makalele32

    Zbanowany

  • 42 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Kalety

Napisany 26 marca 2009 - 16:09

i to jest ten optymistyczny scenariusz..

Moja kierownica trzy dni sie opierała. Normalnie łatwiej laske w barze wyrwać, niż tą kierownice.
W koncu zastosowalem metode małych kroczków (ktora w porzypadku lasek z baru też sie sprawdza). Trzeba popuścić srubke, byle nie za bardzo, zeby nam z rąk ta kierownica (dziewczyna) nie wypadła, później pojeździć (pochodzić) troche tak dzien, dwa, trzy .. i sama (sie) w pewnym momencie puści... :D

sorki, MSPANC ;)


Hehehe,wlasnie przeczytala to moja Pani:D

#11 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2009 - 16:23

Hehehe,wlasnie przeczytala to moja Pani:D


ale jestescie nadar razem? ;) czy coś zepsułęm?

Jak zepsułem .. to daj adres, podeśle nową ;)

ps. oczywiście mam na mysli kierownice :D

#12 OFFLINE   makalele32

makalele32

    Zbanowany

  • 42 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Kalety

Napisany 26 marca 2009 - 18:54

ale jestescie nadar razem? ;) czy coś zepsułęm?

Jak zepsułem .. to daj adres, podeśle nową ;)

ps. oczywiście mam na mysli kierownice :D


Hehehe...:duze_hihi:

#13 OFFLINE   bziku

bziku

    Oszołom

  • 86 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 27 marca 2009 - 22:52

Da się tez to zrobić bez ściągania kierownicy, jest troszkę trudniej ale wykonalne ;)

#14 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 marca 2009 - 07:37

Ale przecież ja nie mówilem, ze sie nie da bez zdejmowania kiery ..
Mówie tylko, ze to mocno ułatwia sprawe.

#15 OFFLINE   bziku

bziku

    Oszołom

  • 86 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 29 marca 2009 - 07:08

Zgadzam się z Tobą w 100%. Tylko nie chciałem by kolega się poddał z wymianą licznika przez to że kiery nie może zdjąć.

#16 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 kwietnia 2009 - 09:50

Koledzy mam pytanie odnośnie zegarów. Szukałem na forum ale nic niestety nie znalazłem (może źle szukałem) Mianowicie jak nie mam u siebie obrotomierza to jak założę zegary z obrotomierzem to muszę coś przerabiać żeby on działał??

Musisz patrzeć, by był on tak samo skalowany, jak twój aktualny. Tam bodajże na liczniku jest liczba. Ja brałem z allegro z takiej samej wersji, czyli z 2.0 do 2.0 i absolutnie nic nie musiałem przerabiać. Niestety długo się nie cieszyłem z działającego obrotomierza - chodził kilkanaście dni tylko