

Napisany 25 marca 2009 - 20:14
Napisany 25 marca 2009 - 20:32
Napisany 25 marca 2009 - 22:08
Napisany 25 marca 2009 - 22:14
Napisany 25 marca 2009 - 22:32
i uwaga na uzebienie :razz:ps. zdjęcie kierownicy moze okazać sie najtrudniejszą operacją jesli nikt jej nigdy nie ściągał
Napisany 25 marca 2009 - 22:32
i uwaga na uzebienie :razz:
Napisany 26 marca 2009 - 07:22
hehehe,,,moje czy kierownicy??
Napisany 26 marca 2009 - 09:19
Napisany 26 marca 2009 - 16:07
Napisany 26 marca 2009 - 16:09
i to jest ten optymistyczny scenariusz..
Moja kierownica trzy dni sie opierała. Normalnie łatwiej laske w barze wyrwać, niż tą kierownice.
W koncu zastosowalem metode małych kroczków (ktora w porzypadku lasek z baru też sie sprawdza). Trzeba popuścić srubke, byle nie za bardzo, zeby nam z rąk ta kierownica (dziewczyna) nie wypadła, później pojeździć (pochodzić) troche tak dzien, dwa, trzy .. i sama (sie) w pewnym momencie puści...
sorki, MSPANC
Napisany 26 marca 2009 - 16:23
Hehehe,wlasnie przeczytala to moja Pani:D
Napisany 26 marca 2009 - 18:54
ale jestescie nadar razem?
czy coś zepsułęm?
Jak zepsułem .. to daj adres, podeśle nową
ps. oczywiście mam na mysli kierownice
Napisany 27 marca 2009 - 22:52
Napisany 28 marca 2009 - 07:37
Napisany 29 marca 2009 - 07:08
Napisany 15 kwietnia 2009 - 09:50
Musisz patrzeć, by był on tak samo skalowany, jak twój aktualny. Tam bodajże na liczniku jest liczba. Ja brałem z allegro z takiej samej wersji, czyli z 2.0 do 2.0 i absolutnie nic nie musiałem przerabiać. Niestety długo się nie cieszyłem z działającego obrotomierza - chodził kilkanaście dni tylkoKoledzy mam pytanie odnośnie zegarów. Szukałem na forum ale nic niestety nie znalazłem (może źle szukałem) Mianowicie jak nie mam u siebie obrotomierza to jak założę zegary z obrotomierzem to muszę coś przerabiać żeby on działał??