

Cieknąca chłodnica
#1
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 09:25
#2
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 09:55
Kupiłem w moim mieście. Płaciłem 330 zł. Ale obecnie cena może już być zupełnie inna.
Pozdrawiam.
#3
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 10:36
Lepiej używany oryginał niż nowy zamiennik. Szczerze Ci radzę. poszukaj na Allegro. Pozdrawiam.
#4
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 11:49
Witam.
Lepiej używany oryginał niż nowy zamiennik. Szczerze Ci radzę. poszukaj na Allegro. Pozdrawiam.
A czy kolega może umotywować swoją wypowiedź?
#5
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 13:29

#6
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 14:43
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 15:09
i bez zarzutu a w nowej chłodnicy zawsze masz gwarancje a co do uzywki to nigdy niewiesz w jakim stanie jet w środku
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 18:31
Ja do espero kupiłem kiedyś tani chiński zamiennik i rdzeń jest cieńszy, zrobiony z cienkich rurek. Oryginalna była zrobiona z rurek w kształcie płaskownika, wykonana znacznie solidniej.
Wydajność tej nowej jest wyraźnie mniejsza niż oryginału - już obecnie wentylator chłodnicy w korkach się musi kręcić.
#12
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 19:07
#13
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 19:49
Co od samych chlodnic - sa ok
[B]
#14
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 21:22
#15
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 21:30
#16
OFFLINE
Napisany 22 marca 2009 - 21:05

A tak po kolei wygląda to mniejwięcej tak:
1. Spuszczasz płyn chłodniczy - w chłodnicy, po stronie kierowcy na dole masz zaworek - odkręcasz go i leci grzecznie do podstawionego naczynia.
2. Zdejmujesz plastikowe "nakładki" przykrywające chłodnice (małe na takie pstyczki, a duża jest zakręcona na 2 śruby torxa).
3. Odpinasz wtyczkę od wiatraka i 2 wtyczki z chłodnicy od czujników
odłączasz 2 grube węże od chłodnicy i jeden cienki.
4. Lekko ściskasz szczypcami płaskimi takie cienkie blaszki po obu końcach chłodnicy (dzięki nim, chłodnica nie wypadnie) i wyjmujesz je.
5. wyjmujesz chłodnicę - uwaga na resztki płynu chłodniczego, może sie rozlać
6. Odkręcasz wiatrak
7. Przekładasz czujniki ze starej chłodnicy do nowej
8. przykręcasz wiatrak - i tu uwaga! góra starej i góra nowej chłodnicy może się różnić - wtedy używasz młotka i wszystko bedzie pasować

9. z powrotem podpinasz węże i wtyczki od czujników
10. wlewasz z naszynia płyn chłodniczy, uzupełniasz braki
11. Skręcasz wszystko z powrotem.
i cieszysz się że sam zrobiłeś. Na spokojnie bez problemów zajmuje to ok 60-90 minut.
Bardziej szczegółowo opisac już chyba nie można.
Pozdrawiam.
#17
OFFLINE
Napisany 22 marca 2009 - 22:10
No właśnie:D Ja tylko dodam,że jak będziesz spuszczał płyn to nie zapomnij korka ze zbiorniczka wyrównawczego odkręcićBardziej szczegółowo opisac już chyba nie można.

#18
OFFLINE
Napisany 23 marca 2009 - 16:04

Mam jeszcze pytanko... Czy moge ta nowa chlodnice zalac oryginalnym plynem GM rozowym? Bedzie to dobry plyn??? Nic nie narozrabia?
#19
OFFLINE
Napisany 23 marca 2009 - 17:25
Z tego co pamiętam różowy był do nawszych omeg po liftingu,ale czy narozrabia tego nie wiem...Ja mam zalany niebieskim petrgo i jest git.. Czy moge ta nowa chlodnice zalac oryginalnym plynem GM rozowym? Bedzie to dobry plyn??? Nic nie narozrabia?
#20
OFFLINE
Napisany 23 marca 2009 - 17:37
odnośnie tematu, o którym tutaj mowa.. ja do moje kupiłem nowy zamiennik i nie mam z nią żadnych, ale to żadnych problemów
