Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Blaupunkt GTA 470 i JBL gto 937- co i jak można z tego zrobić?

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 marca 2009 - 01:52

Witam wszystkich forumowiczów i zwracam się z prośbą o poradę, a mianowicie;
Chciałbym w końcu rozbudować troszeczkę car audio w mojej omci b carawan. Zakupiłem ostatnio okazyjnie (tak myślę) wzmacniacz Blaupunkt GTA 470 i głośniki JBL gto 937, oprócz tego mam do dyspozycji (zamontowane już) radyjko Sony MEX-BT2600 i seryjne nagłośnienie. Znam się co nieco na elektronice lecz nie mam żadnego doświadczenia w tematyce car audio i chciał bym samodzielnie coś z tego zrobić. Czy może mi w tym ktoś pomóc? Chodzi mi o dobór komponentów, nie wiem- zwrotnice, kable itp.,jakieś zasady (żelazne reguły), miejsca gdzie można by najlepiej poprowadzić przewody czy zabudować głośniki.
Chciałbym przy tym, żeby autko było dalej funkcjonalne, chodzi o bagażnik- to jego atut- wiadomo rodzina, dzieci. Acha, czy ma sens zabudowanie tych głośników w bagażniku, gdzieś w boczkach lub dorabianych skszynkach pod roletą?
Pozdrawiam i proszę o porady lub stronki pomocne w tej tematyce. A może ktoś ma omcie w podobnej zabudowie - mile widziane zdjęcia i schematy (chodzi mi o inspiracje,nie chce zrzynać czyichś pomysłów)

#2 OFFLINE   mastah22

mastah22
  • 552 postów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 marca 2009 - 22:39

A wiec zaczynamy od tego :
http://www.gdynia.mm...ioFAQ01beta.pdf

Pozniej... PO jaka cholere Ci elipsy jesli nawet nie masz połki, choc wogole nalezy przyjac ze elipsy to zlo konieczne dla ludzi nie wymagajacych cudów np. w sedanie...