Witam wszystkich forumowiczów i zwracam się z prośbą o poradę, a mianowicie;
Chciałbym w końcu rozbudować troszeczkę car audio w mojej omci b carawan. Zakupiłem ostatnio okazyjnie (tak myślę) wzmacniacz Blaupunkt GTA 470 i głośniki JBL gto 937, oprócz tego mam do dyspozycji (zamontowane już) radyjko Sony MEX-BT2600 i seryjne nagłośnienie. Znam się co nieco na elektronice lecz nie mam żadnego doświadczenia w tematyce car audio i chciał bym samodzielnie coś z tego zrobić. Czy może mi w tym ktoś pomóc? Chodzi mi o dobór komponentów, nie wiem- zwrotnice, kable itp.,jakieś zasady (żelazne reguły), miejsca gdzie można by najlepiej poprowadzić przewody czy zabudować głośniki.
Chciałbym przy tym, żeby autko było dalej funkcjonalne, chodzi o bagażnik- to jego atut- wiadomo rodzina, dzieci. Acha, czy ma sens zabudowanie tych głośników w bagażniku, gdzieś w boczkach lub dorabianych skszynkach pod roletą?
Pozdrawiam i proszę o porady lub stronki pomocne w tej tematyce. A może ktoś ma omcie w podobnej zabudowie - mile widziane zdjęcia i schematy (chodzi mi o inspiracje,nie chce zrzynać czyichś pomysłów)

Blaupunkt GTA 470 i JBL gto 937- co i jak można z tego zrobić?
Rozpoczęte przez
leisman
, 19 mar 2009, 01:52
2 odpowiedzi na ten temat
Napisany 19 marca 2009 - 01:52
Napisany 20 marca 2009 - 22:39
A wiec zaczynamy od tego :
http://www.gdynia.mm...ioFAQ01beta.pdf
Pozniej... PO jaka cholere Ci elipsy jesli nawet nie masz połki, choc wogole nalezy przyjac ze elipsy to zlo konieczne dla ludzi nie wymagajacych cudów np. w sedanie...
U mnie zaczynalo sie to w troszke inny sposob, naturalnie wywalenie glosnikow z drzwi tylnych nastapic musiało, pozniej zabudowanie suba w boczku( pozniej 2 subów )... a w druga kieszen montage wzmaka na to wszystko...
Jako ze choroba stale postepuje i non stop sie cos zmienia zdjecia moje juz sa w wiekszosci nieaktualne...:
Wygluszenie drzwi i wsepny montaz helixów na plastiku- powinien byc jednak wystans z mdf/wióru