

Kalibracja silniczków samopoziomowania xenonów - jak?
#1
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 07:52
Jak w temacie, napiszcie proszę, jeśli ktoś wie, czy można te silniczki jakoś wykalibrować?
Mam spory problem z ustawieniem świateł. Wymieniłem reflektory (oryginały Hella) i nie mogę podnieść świateł na właściwą wysokość (śruby regulacyjne już na maksa). Z początku myślałem, że coś źle jest zamontowane ale lewych rąk do mechaniki nie mam i jakikolwiek wadliwy montaż lamp z podzespołami odpada. Może jest jakiś sposób podłączenia pod kompa i sterowania tymi silniczkami? Jedno, co zauważyłem i wydaje mi się to nieprawidłowością to dość spora przerwa w dolnej części między ruchomą częścią klosza a tą nieruchomą. Jeżeli dałoby się troszkę ją zmniejszyć właśnie kalibrując silniczki to sprawa byłaby rozwiązana.
Będę niezmiernie wdzięczny za porady.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 10:44
Cześć wszystkim.
Jak w temacie, napiszcie proszę, jeśli ktoś wie, czy można te silniczki jakoś wykalibrować?
Mam spory problem z ustawieniem świateł. Wymieniłem reflektory (oryginały Hella) i nie mogę podnieść świateł na właściwą wysokość (śruby regulacyjne już na maksa). Z początku myślałem, że coś źle jest zamontowane ale lewych rąk do mechaniki nie mam i jakikolwiek wadliwy montaż lamp z podzespołami odpada. Może jest jakiś sposób podłączenia pod kompa i sterowania tymi silniczkami? Jedno, co zauważyłem i wydaje mi się to nieprawidłowością to dość spora przerwa w dolnej części między ruchomą częścią klosza a tą nieruchomą. Jeżeli dałoby się troszkę ją zmniejszyć właśnie kalibrując silniczki to sprawa byłaby rozwiązana.
Będę niezmiernie wdzięczny za porady.
nic sie nie kalibruje. a uchwyty luster cale ?
#4
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 13:23
Powiem tak jak było:
Kupiłem samochód z oryginałami Helli, które świeciły do d..y.
Przeczytałem poradę o regeneracji i kupiłem używki Helli, które rozmontowałem, założyłem nowe uchwyty bo stare były popękane, naparowałem odbłyśniki i zmontowałem wszystko do kupy (na bank dobrze bo jak pisałem wcześniej znam się trochę na tym). Gdy przemontowałem silniczki i resztę osprzętu ze starych xenonów to od razu zwróciła moją uwagę dość szeroka szczelina między nieruchomą a ruchomą częścią lustra, co później potwierdził brak możliwości ich poprawnego ustawienia. Nie mogę podnieść świateł na prawodłową wysokość. Jeździć się da ale cholernie ostrożnie bo za krótko mi świecą.
To jak jest w końcu - Roozga piszesz, że tech a beast piszesz, że się nie kalibruje.
Czytałem w jakiś poradach - już nie pamiętam gdzie - jak ktoś odłączył silniczki i nie zdjął klemy z aku to waliły mu w niebo bo się wkradał jakiś błąd i można to było jakoś wykalibrować spowrotem.
Pozdro.
#5
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 13:29
Tak całe, kupiłem od catha z alu.
Powiem tak jak było:
Kupiłem samochód z oryginałami Helli, które świeciły do d..y.
Przeczytałem poradę o regeneracji i kupiłem używki Helli, które rozmontowałem, założyłem nowe uchwyty bo stare były popękane, naparowałem odbłyśniki i zmontowałem wszystko do kupy (na bank dobrze bo jak pisałem wcześniej znam się trochę na tym). Gdy przemontowałem silniczki i resztę osprzętu ze starych xenonów to od razu zwróciła moją uwagę dość szeroka szczelina między nieruchomą a ruchomą częścią lustra, co później potwierdził brak możliwości ich poprawnego ustawienia. Nie mogę podnieść świateł na prawodłową wysokość. Jeździć się da ale cholernie ostrożnie bo za krótko mi świecą.
To jak jest w końcu - Roozga piszesz, że tech a beast piszesz, że się nie kalibruje.
Czytałem w jakiś poradach - już nie pamiętam gdzie - jak ktoś odłączył silniczki i nie zdjął klemy z aku to waliły mu w niebo bo się wkradał jakiś błąd i można to było jakoś wykalibrować spowrotem.
Pozdro.
w zadnym aucie nie bylo potrzeby kalibracji silniczkow a troche lamp sprzedalem i troche aut robilem. wkladasz - jedziesz na stacje diagnostyczna ustawiasz i tyle. chyba ze masz jakis problem z samopoziomowaniem - moze ktorys czujnik przeklamuje to niestety tylko tech
#6
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 14:09
Tak całe, kupiłem od catha z alu.
Powiem tak jak było:
Kupiłem samochód z oryginałami Helli, które świeciły do d..y.
Przeczytałem poradę o regeneracji i kupiłem używki Helli, które rozmontowałem, założyłem nowe uchwyty bo stare były popękane, naparowałem odbłyśniki i zmontowałem wszystko do kupy (na bank dobrze bo jak pisałem wcześniej znam się trochę na tym). Gdy przemontowałem silniczki i resztę osprzętu ze starych xenonów to od razu zwróciła moją uwagę dość szeroka szczelina między nieruchomą a ruchomą częścią lustra, co później potwierdził brak możliwości ich poprawnego ustawienia. Nie mogę podnieść świateł na prawodłową wysokość. Jeździć się da ale cholernie ostrożnie bo za krótko mi świecą.
To jak jest w końcu - Roozga piszesz, że tech a beast piszesz, że się nie kalibruje.
Czytałem w jakiś poradach - już nie pamiętam gdzie - jak ktoś odłączył silniczki i nie zdjął klemy z aku to waliły mu w niebo bo się wkradał jakiś błąd i można to było jakoś wykalibrować spowrotem.
Pozdro.
mozesz sprobowac podlaczyc silniczki na krotko ja tak kiedys robilem w innym aucie ,
#7
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 15:40

#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 17 marca 2009 - 07:53

#10
OFFLINE
Napisany 17 marca 2009 - 07:54
#11
OFFLINE
Napisany 17 marca 2009 - 08:03
Opisz to dokładniej proszę bo w dalszym ciągu nie wiem jak to zrobić.
Będę Ci ogromnie wdzięczny.
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 17 marca 2009 - 08:26
omegarules a jaki to program, jak to podłączyć do auta itp.
Opisz to dokładniej proszę bo w dalszym ciągu nie wiem jak to zrobić.
Będę Ci ogromnie wdzięczny.
U mnie była taka sprawa, że jak bujnąłem autkiem to z reflektorów dochodziły takie pojedyncze dźwięki - jak by komenda na silniczki poszła, ale coś tam się kleszczyło i nie miały siły się podnieść/opuścić - jak wyjąłem wtyczke z jednego z silniczków - dźwięki ustawały z obu reflektorów..
Już miałem rozbierać pół przodu co by dobierać się do świateł - ale podłączyłem do kompa, 2 minuty - jak teścik sprawdzenia zakresu zadziałał to już byłem uśmiechnięty

#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:40
Jakim kabelkiem można podłączyć auto do kompa.
Roozga napisz proszę raz a porządnie krok po kroku jak to zrobić, będę wdzięczny.
#17
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 16:08
O innym wyjściu nie słyszałem.
Oryginał 3 tys pln - na allegro są po 500pln, ale cholera wie jak to jest - wiele egzemplarzy jest zablokowana - co oznacza, ze można je sobie w pupe wsadzić.
#18
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 12:44
#19
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 10:50
Xenony świeciły dobrze, a przy wymianie postojówek ruszyłem obudową lampy i wypadła dolna śruba mocująca obudowę do karoserii po przykręceniu jej okazuje się że że lampa świeci w dół wygląda że mechanior magik nie mógł podnieść słupa światła więc przykręcił śrubę do karoserii i na niej postawił lampę i świeciło dobrze. po nie udanej próbie regulacji imbusem wpadła zapinka z obudowy i musiałem rozkleić klosz (sprawdzone porady) po oględzinach doszedłem do wniosku że szkło soczewki jest jakoś krzywo przy mocowane ale luzów nie ma żadnych czy jest jakaś regulacja mocowania bo mnie to wygląda że nie, na sztywno złożone. po złożeniu wszystkiego do kupy silniczek opuścił do dołu, a raczej jeszcze niżej. Czy może silniczki od samo poziomowania są do kalibracji. Jakaś sugestia ?? samo poziomowanie działa tylko te silniczki. Pisze tu tylko o lewym reflektorze. Uprzedzając kolejne pytania sławetna zapinka jest cała.
Rozmawiałem z Irzykiem i na razie nic nie robił, a ja przez to spać nie mogę bo nie jest po mojej myśli

edit 15-06-2010r 18:22
Więc dałem sobie z tym rade ktoś to złożył tak że moja siostra by to zrobiła lepiej jest już poprawione i śmiga jak trza

#20
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2015 - 18:56
