

pęknięty kolektor wydechowy
#1
OFFLINE
Napisany 09 marca 2009 - 14:07
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 09 marca 2009 - 16:14

#4
OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 11:08

#5
OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 16:19
#6
OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 20:35

#7
OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 21:34
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 11 marca 2009 - 11:29

#10
OFFLINE
Napisany 11 marca 2009 - 13:35
Tak poza tym to wada kolektorow w 2.0 i sprawa byla walkowana setki razy. Nigdy tego nie poprawiono i do konca produkcji kolektory pekaly (nawet w 2.2).
Kolektor jest zle zaprojektowany i jesli nie byl dobrze odprezony przy schladzaniu to peknie tak czy inaczej.
Co do spawania to najbardziej pomaga naspawanie blaszki na pekniecie.
Ja kupowalem kiedys klej Inferno. Troche pomoglo, ale tez bez rewelacji. Mozesz jednak sprobowac.
#11
OFFLINE
Napisany 11 marca 2009 - 17:57
narazie działa

#12
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 01:51
#13
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 14:13
Ma to wplyw, ale nie az taki. Dlaczego np w Daewoo nie pekaja? To te same silniki. Tam sa osobne rurki = wyzszy koszt produkcji. Uprzedzam pytania - bez rzezbienia nie podejdzie do Omegi.problemem nie sa kolektory jako takie.w przypadku x20xev wada jest zle rozmieszczenie kanalow wodnych w glowicy,co skutkuje szybszym schladzaniem jednej czesci kolektora,ktory niestety nie wytrzymuje naprezen i peka.
To o czym piszesz powoduje pekanie szpilek.
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 12:24
#16
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 22:40
#17
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 22:58
Sama konstrukcja kolektora jest jednak bardziej chybiona i stąd najwięcej problemów.
#18
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2014 - 16:16