Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Landi Renzo -co o tym sadzicie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mgboczna

mgboczna
  • 129 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 30 listopada 2006 - 23:40

Witam.
Proszę o opinie na temat tej instalacji .Co prawda droga bo w Łodzi chcą 4000.- ale ponoć jedna z lepszych.Czy warto??


mgboczna

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 listopada 2006 - 23:52

Witam.
Proszę o opinie na temat tej instalacji .Co prawda droga bo w Łodzi chcą 4000.- ale ponoć jedna z lepszych.Czy warto??


4000 to chyba za sekwencje. W twoim silniki spokojnie II gen by styknela, oczywiscie dobrze zalozona i wyregulowana. Mialem w Astrze instalke LR LCS a1/v05 i chodzila bez zarzutow.
Pamietaj tylko ze instalka to tylko 20%.....80 % to zaklad ktory ci to montuje. I nie wazne czy II, III czy IV gen. jesli warsztat do d*py i sie nie zna to i sekwencja ci nie bedzie jezdzic




 


#3 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 grudnia 2006 - 10:30

Witam, mam Landi Renzo Omegas w moim aucie (v6), jestem z tej instalacji bardzo zadowolony. Nie mam porównania do innych sekwencji, ale ta działa całkowicie bezproblemowo, tak jakby jej w ogóle nie było :cool: Wszystko jednak można spieprzyć, dlatego głównie jakość montażu ma znaczenie. Natomiast cena 4000 za instalacje w silniku 4-cyl. jest zdecydowanie za wysoka, ja zapłaciłem 4650 za v6 i bez żadnych tańszych elementów typu listwy wtryskiwaczy nie wiadomo jakie (mam Med, trochę hałasują, ale są trwałe), czy jakiś podstawiony reduktor. Ale faktem jest, że cena, którą zapłaciłem była o 1000-1400 niższa, niż chcieli za to samo w Krakowie.
Ogólnie polecam, ale nie za 4000 :shock: Pozdrawiam.

#4 OFFLINE   marcin

marcin
  • 345 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: z Bazin :)

Napisany 01 grudnia 2006 - 20:19

LPG twój wróg!
Jeśli chcesz już pokochać wroga to pokochaj BRC, choć OmeGas też może być, ale stawiam na BRC. Jak masz więcej kasy to Prins. Tylko że po co to wszystko, po co wkładać tysiące???? Żeby mieć problemy?

#5 OFFLINE   mgboczna

mgboczna
  • 129 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 01 grudnia 2006 - 20:19

Zakład który montuje takie instalacje jest jedną z lepszych w regiomie łódzkim tak więc co do fachowości nie mam żadnych obiekcji(znam osobiście kilu ,kilkunastu właścicieli samochodów co montowali u nich gaz).Firma o której mowa instaluje tylko i wyłącznie te zestawy i żadne inne ale jak wcześniej pisałem za kwote dokładnie 4050zł ze zbiornikiem w kole. Interesuje mnie wasza opinia co do tego czy cena za ten zestaw jest adekwatna do produktu , czy może wstawić jakiegoś KME czy inne ustrojstwo w kwocie 2400-2900.
mgboczna

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 grudnia 2006 - 22:23

LPG twój wróg!
Jeśli chcesz już pokochać wroga to pokochaj BRC, choć OmeGas też może być, ale stawiam na BRC. Jak masz więcej kasy to Prins. Tylko że po co to wszystko, po co wkładać tysiące???? Żeby mieć problemy?



z brc fly sequent mam wieczne problemy w seju . pozatym nikt cie nie zmusza jezdzic na gazie. lubisz jezdzic drogo lej nopb. ja zostane przy lpg




 


#7 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 grudnia 2006 - 23:22

czy może wstawić jakiegoś KME czy inne ustrojstwo w kwocie 2400-2900.

KME spokojnie możesz wstawić, zupełnie dobra instalacja za przyzwoite pieniądze, za 2400 chyba się uda znaleźć, natomiast z ceną 4050 za Landi Renzo to przegięli maksymalnie, nie warto :shock: :evil:

#8 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 02 grudnia 2006 - 19:46

ja za moją Ladni Omegas płaciłem 3900zł, choć poczatkowo miałem pewne obiekcje co do montażu (zaszybko się przełanczał na pB, ale wymienili czujnik i jest ok).
Ponoć są to najlepsze instalacje, drogie ale dobre

Nie czuję wogóle straty mocy,(np. jadać do pracy czasami robię sobie testy sprint 80 do 120km/h lub elastyczność na V biegu, i porównuje pb do gazu. Wychodzi praktycznie zawsze identycznie, średnio na gazie traci ok 0,5sek ale jestem pewien że nie więcej jak 1s Przykładowo u brata w omedze na BRC II gen na tych samych odcinkach trasy traci on już 3-4sek (V-bieg 80-120) (opony ma takie jak ja mam)
Jeden duży minus, to głośne wtrsyki MEDa, (są stalowe a nie mosiężne jak u konkurencji, przez co trwalsze)

#9 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 grudnia 2006 - 22:44

Ponoć są to najlepsze instalacje, drogie ale dobre

To prawda, górna półka.

Nie czuję wogóle straty mocy

Potwierdzam, zupełnie bez różnicy w stosunku do benzyny, gdyby nie dioda na przełączniku, to nie wiadomo na czym jedziesz.

Jeden duży minus, to głośne wtrsyki MEDa, (są stalowe a nie mosiężne jak u konkurencji, przez co trwalsze)

Hałas da się łatwo zredukować przez elastyczne zawieszenie wtryskiwaczy na silniku, natomiast jakość Meda to jest duży plus.

#10 OFFLINE   mgboczna

mgboczna
  • 129 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 03 grudnia 2006 - 11:07

Czyli krótko mówiąc jaki wtrysk proponujecie??
mgboczna

#11 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 grudnia 2006 - 11:15

Czyli krótko mówiąc jaki wtrysk proponujecie??


Ja akurat mam BRC sequent i jestem zadowolony (jedynie wtryski są głośne)
Znam ludzi co mają Landi Renzo i też są zadowoleni (tu ponoć wtryski są bardzo głośne, choć też bardzo wytrzymałe)

Poszukiwania skoncentruj na dobrym gazowniku, a mniej na rodzaju instalacji.
ps. z tego co pamiętam, sekwencja BRC do R4 kosztował <3000

(ja zaplaciłem 4,5kPLN ale do V6)

#12 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 grudnia 2006 - 13:28

|Ja mam staga 300. |Polski układ który w tym roku zdobył pierwsza nagrodę na targach LPG.
Cena instalacji do V6 to około 3300zł - Reduktor KME silver, wtryskiwacze Valtek.
Brak jakichkolwiek problemów.Auto porpostu dobrze się sprawuje,ale oczywiście co wybierzesz to już tylko i wyłącznie od ciebie zależy.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#13 OFFLINE   Kyler

Kyler
  • 2 postów
  • Dołączył: 19-12-2006
  • Skąd: Gliwice

Napisany 19 grudnia 2006 - 19:30

Witam,
Ja jeżdże na Landi OmgeaS i w sumie jest OK, ale.....
O głośnych wtryskach nie musze już pisać, do tego jeszcze zakład (Mikołów, Śląsk) tak mi spieprzył montaż i listwe dali tak wysoko, że śruby montażowe dobiły do maski i klekotało gorzej niż w dieslu :-/
Sama instalacja sprawuje sie OK, mam ją ok. 3 m-cy, pije mi ok.12-13 litrów, a w sumie to robie 300 km na zbiorniku i nie wiem po co mi ten wskaźnik poziomu w aucie :roll:
Niemniej dziś nie wiem czy ponownie zdecydowałbym sie na gazprzy obecnych cenach paliwa, bo różnica wychodzi niewielka niestety.

#14 OFFLINE   actom

actom
  • 224 postów
  • Dołączył: 16-07-2006
  • Skąd: Warszawa/Częstochowa

Napisany 27 grudnia 2006 - 22:28

Ja mam jedno pytanko, może ktoś ma sterownik KME i będzie łatwiej ale stag i scirocco to chyba to samo. Chodzi o to że jak na wskaźniku zapala mi się czerwona kontrolka rezerwy zamiast zielonych to odczuwam spadek mocy. Być może to zbieg okoliczności i winę ponosi np bujanie się paliwa w butli, ale jednak coś takiego zaobserwowałem.

#15 OFFLINE   Staniu

Staniu
  • 45 postów
  • Dołączył: 22-04-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 21 czerwca 2007 - 10:32

Witam Omegowiczow.. :)
od kilku dni na Landirenzo i jest GIT. Montowałem w NAGAzie spoko obsługa i instalka pięknie założona. Co do głośnej pracy wtryskiwaczy. Tylko jak podniesie się maskę przy zamkniętej sory nic nie słychać. Autko odbyło próby na hamowni przed i po LPG. I powiem tak jest ładnie różnica ok 3 koni w plecy. Moc na kołach czyli po stratach na PB I LPG na dolnym zakresie obrotów praktycznie idealnie pokryta później niestety przy 5500 6000 jest ciut gorzej.
Ale i tak dobrze. Co do spalania robie testy i dam znac jak będą wyniki. Generalnie polecam NAGAZ w Łodzi nie jest to krypciocha ale moje odczucie. Cena niestety nie mała 4300 z butlą w kole, futerałem na koło zapasowe oraz darmowe pierwsze tankowanie.
"Życie bez muzyki byłoby pomyłką"
F. W. Nietzsche

#16 OFFLINE   mgboczna

mgboczna
  • 129 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 21 czerwca 2007 - 16:31

To ci powiem Staniu ,że ceny troch poszły do góry .Ja montowałem u nich do 2,2 16v w marcu i wybuliłem 3750.- bez darmowego tankowania .
mgboczna

#17 OFFLINE   Staniu

Staniu
  • 45 postów
  • Dołączył: 22-04-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 21 czerwca 2007 - 22:40

To prawda... ale sekwencja do V6 nigdy nie była tania a nawet była kiedyś droższa.
natomiast szukam potwierdzenia ponoć leży gotowy projekt ustawy o zniesieniu akcyzy na gaz. Powiązane jest to z dostosowaniem się do unijnych przepisów odnośnie emisji toksycznych spalin i promowaniu bio paliw oraz źródeł niskotoksycznych. Ciekawe czy to prawda. Niby prasa coś o tym już pisała. Ponoć cena gazu LPG ma być na poziomie przed podwyżką akcyzy i cen gazu z 2006 czyli około 1,60
natomias powiedz jak Ci wskazuje wskaznik poziomu LPG w zbiorniku. Bo u mnie conajmniej dziwnie. Tzn ful ful..pózniej szybciutko na 3 diode i zaraz na 2 przejechalem 150 na baku i już tylko jedna zapalona. Uprzedzali ze to poglądowe tylko jest ale ciekawe czy to norma ?
"Życie bez muzyki byłoby pomyłką"
F. W. Nietzsche

#18 OFFLINE   mgboczna

mgboczna
  • 129 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 22 czerwca 2007 - 15:54

Powiem tak-nigdy się temu nie przyglądałem ale regulacje zapalania się diod na panelu w kabinie przeprowadzałem sam właśnie w oparciu o ten wskaźnik w kole tzn.jest on przykręcony dwoma śrubkami po poluzowaniu których dokonuje się kalibracji obracając go lewo bądź prawo.Wiedząc ,że na pełnym zbiorniku przejade ok.300 km przy przejechaniu 250 próbowałem metodą prób i doświadczeń ustawić moment zapalenia się czerwonej diody - rezerwy.Po kilku tankowaniach wymacałem taki punkt i w chwili obecnej można powiedzieć ,że orientacyjnie wskaźnik działa w miare dobrze.Oczywiście wskazania te jak zauważyłem zależą równierz np.od obciążenia samochodu (zapakowany kufer) chociaż mechanik powiedział mi ,że działa on na zasadzie pomiaru ciśnienia w butli (!).
A powidz mi jak u ciebie ze spalaniem?Ja jak wcześniej pisałem dużo km robie w mieście i wychodzi mi ok.13l/100- chyba to nie jest zły wynik.Kiedyś miałem omege B z silnikiem 2,5 TDS od BMW i paliła 11-12 l ropki dlatego zdecydowałem się na zakup benzyniaka.
mgboczna

#19 OFFLINE   Staniu

Staniu
  • 45 postów
  • Dołączył: 22-04-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 23 czerwca 2007 - 13:16

Spróbuje wymacać temat kalibracji. Bo jeszcze tam nie zaglądałem. :)
Co do spalania wogole to autko cos mi pali mało o dziwo. Bo mojego kolegi taki sam model pali przeciętnie 2l więcej w mieście poza 1L
Dużo nie zrobiłem na gazie bo zaledwie 200 kilo trochę mało żeby coś ustalić Ale na benie pali mi trasa max 10 a w mieście 14,2 max. Jazda na kilmie 50% bez szaleństw. Na biegu jałowym w trybie D jak stoi spalanie pokazuje 1,6l/h z klima 2,2 l/h.
Dzispodjade na stacje i do tankuje gazu i będę wiedział ile spaliła. W przybliżeniu niestety bo na pierwszym tankowaniu gazu Omcia była na hamowni a tam pewnie zrobiła z 50 kilometrów :).
"Życie bez muzyki byłoby pomyłką"
F. W. Nietzsche

#20 OFFLINE   Staniu

Staniu
  • 45 postów
  • Dołączył: 22-04-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 05 lipca 2007 - 23:53

No to jestem po dwukrotnym tankowaniu. :) Wszystko działa bez zarzutu. trochę chłopaki w złym miejscu zainstalowali komp od LPG bo ścieżko wymienić teraz filtr kabinowy ale jakoś dało radę.
Na baku tj 36L robie 260 km w trybie mieszanym z klimą. To dość przyzwoity wynik. Tankuje tylko na shellu. A benzynie leje Vpower. malina jest.
"Życie bez muzyki byłoby pomyłką"
F. W. Nietzsche