

Landi Renzo -co o tym sadzicie
#1
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2006 - 23:40
Proszę o opinie na temat tej instalacji .Co prawda droga bo w Łodzi chcą 4000.- ale ponoć jedna z lepszych.Czy warto??
#2
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2006 - 23:52
Witam.
Proszę o opinie na temat tej instalacji .Co prawda droga bo w Łodzi chcą 4000.- ale ponoć jedna z lepszych.Czy warto??
4000 to chyba za sekwencje. W twoim silniki spokojnie II gen by styknela, oczywiscie dobrze zalozona i wyregulowana. Mialem w Astrze instalke LR LCS a1/v05 i chodzila bez zarzutow.
Pamietaj tylko ze instalka to tylko 20%.....80 % to zaklad ktory ci to montuje. I nie wazne czy II, III czy IV gen. jesli warsztat do d*py i sie nie zna to i sekwencja ci nie bedzie jezdzic
#3
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 10:30

Ogólnie polecam, ale nie za 4000 :shock: Pozdrawiam.
#4
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 20:19
Jeśli chcesz już pokochać wroga to pokochaj BRC, choć OmeGas też może być, ale stawiam na BRC. Jak masz więcej kasy to Prins. Tylko że po co to wszystko, po co wkładać tysiące???? Żeby mieć problemy?
#5
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 20:19
#6
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 22:23
LPG twój wróg!
Jeśli chcesz już pokochać wroga to pokochaj BRC, choć OmeGas też może być, ale stawiam na BRC. Jak masz więcej kasy to Prins. Tylko że po co to wszystko, po co wkładać tysiące???? Żeby mieć problemy?
z brc fly sequent mam wieczne problemy w seju . pozatym nikt cie nie zmusza jezdzic na gazie. lubisz jezdzic drogo lej nopb. ja zostane przy lpg
#7
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2006 - 23:22
KME spokojnie możesz wstawić, zupełnie dobra instalacja za przyzwoite pieniądze, za 2400 chyba się uda znaleźć, natomiast z ceną 4050 za Landi Renzo to przegięli maksymalnie, nie warto :shock: :evil:czy może wstawić jakiegoś KME czy inne ustrojstwo w kwocie 2400-2900.
#8
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 19:46
Ponoć są to najlepsze instalacje, drogie ale dobre
Nie czuję wogóle straty mocy,(np. jadać do pracy czasami robię sobie testy sprint 80 do 120km/h lub elastyczność na V biegu, i porównuje pb do gazu. Wychodzi praktycznie zawsze identycznie, średnio na gazie traci ok 0,5sek ale jestem pewien że nie więcej jak 1s Przykładowo u brata w omedze na BRC II gen na tych samych odcinkach trasy traci on już 3-4sek (V-bieg 80-120) (opony ma takie jak ja mam)
Jeden duży minus, to głośne wtrsyki MEDa, (są stalowe a nie mosiężne jak u konkurencji, przez co trwalsze)
#9
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 22:44
To prawda, górna półka.Ponoć są to najlepsze instalacje, drogie ale dobre
Potwierdzam, zupełnie bez różnicy w stosunku do benzyny, gdyby nie dioda na przełączniku, to nie wiadomo na czym jedziesz.Nie czuję wogóle straty mocy
Hałas da się łatwo zredukować przez elastyczne zawieszenie wtryskiwaczy na silniku, natomiast jakość Meda to jest duży plus.Jeden duży minus, to głośne wtrsyki MEDa, (są stalowe a nie mosiężne jak u konkurencji, przez co trwalsze)
#10
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 11:07
#11
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 11:15
Czyli krótko mówiąc jaki wtrysk proponujecie??
Ja akurat mam BRC sequent i jestem zadowolony (jedynie wtryski są głośne)
Znam ludzi co mają Landi Renzo i też są zadowoleni (tu ponoć wtryski są bardzo głośne, choć też bardzo wytrzymałe)
Poszukiwania skoncentruj na dobrym gazowniku, a mniej na rodzaju instalacji.
ps. z tego co pamiętam, sekwencja BRC do R4 kosztował <3000
(ja zaplaciłem 4,5kPLN ale do V6)
#12
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 13:28
Cena instalacji do V6 to około 3300zł - Reduktor KME silver, wtryskiwacze Valtek.
Brak jakichkolwiek problemów.Auto porpostu dobrze się sprawuje,ale oczywiście co wybierzesz to już tylko i wyłącznie od ciebie zależy.
#13
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2006 - 19:30
Ja jeżdże na Landi OmgeaS i w sumie jest OK, ale.....
O głośnych wtryskach nie musze już pisać, do tego jeszcze zakład (Mikołów, Śląsk) tak mi spieprzył montaż i listwe dali tak wysoko, że śruby montażowe dobiły do maski i klekotało gorzej niż w dieslu :-/
Sama instalacja sprawuje sie OK, mam ją ok. 3 m-cy, pije mi ok.12-13 litrów, a w sumie to robie 300 km na zbiorniku i nie wiem po co mi ten wskaźnik poziomu w aucie :roll:
Niemniej dziś nie wiem czy ponownie zdecydowałbym sie na gazprzy obecnych cenach paliwa, bo różnica wychodzi niewielka niestety.
#14
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2006 - 22:28
#15
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2007 - 10:32

od kilku dni na Landirenzo i jest GIT. Montowałem w NAGAzie spoko obsługa i instalka pięknie założona. Co do głośnej pracy wtryskiwaczy. Tylko jak podniesie się maskę przy zamkniętej sory nic nie słychać. Autko odbyło próby na hamowni przed i po LPG. I powiem tak jest ładnie różnica ok 3 koni w plecy. Moc na kołach czyli po stratach na PB I LPG na dolnym zakresie obrotów praktycznie idealnie pokryta później niestety przy 5500 6000 jest ciut gorzej.
Ale i tak dobrze. Co do spalania robie testy i dam znac jak będą wyniki. Generalnie polecam NAGAZ w Łodzi nie jest to krypciocha ale moje odczucie. Cena niestety nie mała 4300 z butlą w kole, futerałem na koło zapasowe oraz darmowe pierwsze tankowanie.
F. W. Nietzsche
#16
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2007 - 16:31
#17
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2007 - 22:40
natomiast szukam potwierdzenia ponoć leży gotowy projekt ustawy o zniesieniu akcyzy na gaz. Powiązane jest to z dostosowaniem się do unijnych przepisów odnośnie emisji toksycznych spalin i promowaniu bio paliw oraz źródeł niskotoksycznych. Ciekawe czy to prawda. Niby prasa coś o tym już pisała. Ponoć cena gazu LPG ma być na poziomie przed podwyżką akcyzy i cen gazu z 2006 czyli około 1,60
natomias powiedz jak Ci wskazuje wskaznik poziomu LPG w zbiorniku. Bo u mnie conajmniej dziwnie. Tzn ful ful..pózniej szybciutko na 3 diode i zaraz na 2 przejechalem 150 na baku i już tylko jedna zapalona. Uprzedzali ze to poglądowe tylko jest ale ciekawe czy to norma ?
F. W. Nietzsche
#18
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2007 - 15:54
A powidz mi jak u ciebie ze spalaniem?Ja jak wcześniej pisałem dużo km robie w mieście i wychodzi mi ok.13l/100- chyba to nie jest zły wynik.Kiedyś miałem omege B z silnikiem 2,5 TDS od BMW i paliła 11-12 l ropki dlatego zdecydowałem się na zakup benzyniaka.
#19
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2007 - 13:16

Co do spalania wogole to autko cos mi pali mało o dziwo. Bo mojego kolegi taki sam model pali przeciętnie 2l więcej w mieście poza 1L
Dużo nie zrobiłem na gazie bo zaledwie 200 kilo trochę mało żeby coś ustalić Ale na benie pali mi trasa max 10 a w mieście 14,2 max. Jazda na kilmie 50% bez szaleństw. Na biegu jałowym w trybie D jak stoi spalanie pokazuje 1,6l/h z klima 2,2 l/h.
Dzispodjade na stacje i do tankuje gazu i będę wiedział ile spaliła. W przybliżeniu niestety bo na pierwszym tankowaniu gazu Omcia była na hamowni a tam pewnie zrobiła z 50 kilometrów

F. W. Nietzsche
#20
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2007 - 23:53

Na baku tj 36L robie 260 km w trybie mieszanym z klimą. To dość przyzwoity wynik. Tankuje tylko na shellu. A benzynie leje Vpower. malina jest.
F. W. Nietzsche