

problemy z odpalaniem na ciepłym silniku.
#1
OFFLINE
Napisany 04 marca 2009 - 11:14
#2
OFFLINE
Napisany 04 marca 2009 - 13:34
#3
OFFLINE
Napisany 04 marca 2009 - 18:30
#4
OFFLINE
Napisany 05 marca 2009 - 08:32

#5
OFFLINE
Napisany 07 marca 2009 - 12:26
#6
OFFLINE
Napisany 07 marca 2009 - 15:00
Witam.Mam taki problem- (2,5 TD 98r) na zimnym silniku odpala dobrze natomiast po rozgrzaniu przy ponownej próbie zapłonu muszę nią kręcić jakieś 5-10 sekund zanim zaskoczy. Świece żarowe były zmieniane, też bez zmian. wstawiłem na wstawienie wtrysków i ciśnienia co jeśli się nie zmieni??A może być to pompa bo już sam nie wiem?? Dziękki
Regeneraja pompy wtryskowej pomoże tu na pewno. To że nie pali na ciepłym silniku to norma i załorzę się, że niedawno kupiłeś to auto i gość je sprzedał z tego właśnie powodu. Koszt regeneracji Pompy Wtryskowej to koszt rzędu 1500 zł.
Poszukaj w dziale DIESEL jest tam tego tyle, że można by napisać parę tomów ksiażki "2.5 TD o co chodzi i dlaczego nie chodzi??"
#7
OFFLINE
Napisany 07 marca 2009 - 23:06
#8
OFFLINE
Napisany 07 marca 2009 - 23:41
Witam ja tez mam taki problem z odpalaniem na cieplym silniku i tak juz 2 lata 50000 km sobie krece zamontowalem na czujniku temperatury oszukiwacz ktory podaje informacje do komputera ze silnik jest zimny przy odpalaniu pomoglo choc czasami lipa wiem ze to pompa sie konczy wystarczy polac zimna woda pompe i pali odrazu zastanawia mnie tylko dlaczego na pych pali odrazu na cieplym silniku choc pompa zdycha
Na pych silnik dostaje szybszych obrotow niz na rozruszniku co zwieksza sprezanie i szybciej zapala.Tak na chlopski rozum!
#9
OFFLINE
Napisany 08 marca 2009 - 10:43
#10
OFFLINE
Napisany 15 marca 2009 - 09:25
#11
OFFLINE
Napisany 15 marca 2009 - 12:39
#12
OFFLINE
Napisany 15 marca 2009 - 17:56
#13
OFFLINE
Napisany 15 marca 2009 - 18:19
#14
OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 07:31
#15
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 13:13
#16
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 16:48
niedawno to przerabiałem
koszt ok 2 000 zł
#17
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 19:38
#18
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2009 - 23:15
#19
OFFLINE
Napisany 02 maja 2009 - 12:36
..pomimo,ze mam pompę wtryskową po regeneracji,to mam ten sam problem z odpalaniem na ciepłym silniku,u mnie cofa się paliwo w przewodzie paliwowym od filtra paliwa w kierunku zbiornika paliwa-mechanik mi powiedział,ze mam nieszczelną elektryczną pompkę paliwa która siedzi w zbiorniku paliwa..a w ub.roku kupilem i wymienilem tą pompkę na drugą,inną oryginalną lecz uzywkę-i to nie był chyba najlepszy pomysł..
Bzdura z tym paliwem. Całe na pewno się nie cofnie w przewodzie na pewno coś zostanie a po za tym filtr paliwa jest cały czas napełniony i nie ma możliwości żeby z niego paliwo cofnęło się do baku.
Pompę regenerowałeś (zapewne głowiczkę) a nikt ci nie sprawdził pewnie czujnika temperatury paliwa który znajduje się w górnej części popy (trzeba rozebrać nastawnik żeby się do niego dostać).Jak on będzie walnięty to na ciepłym silniku będzie spory problem z odpaleniem bo dostaje minimalną dawkę paliwa.
#20
OFFLINE
Napisany 03 maja 2009 - 09:39
W swojej Omedze tak jak i spora większośc użytkowników, równiez mam ( miałem) problem z odpaleniem na ciepło. Co prawda, aby zapalic ciepły silnik, musiałem go kręcic do max 3-4 sekundy. Zakupiłem na Alledrogo cudowne urzadzenie, które mialo wspomagac odpalenie autka, ale wtedy zaczęły się cuda na kiju. Omega odpalała od strzała, ale po dwukrotnym podgrzaniu świec żarowych ( ciepły silnik) , po jednokrotnym grzaniu nie odpalał od kopa. Idąc za tropem, trafiłem na ciekawostkę....... otóż po przekręceniu zapłonu, kiedy gasły kontrolki które gasnąc powinny, każdy wtedy zapala samochód, ze skutkiem różnym.
Przypadkiem zauważyłem rzecz szczególną:
Kiedy gaśnie kontrolka świec żarowych, chwilkę potem gasną inne kontrolki, po ok. 5-8kolejnych sekundach słychac delikatne kliknięcie przekaznika pompy paliwa......wtedy MOJE autko odpala bez żadnego pierdnięcia. Nawet po wywaleniu cudownego urządzenia, autko zaczęło odpalac od strzała. Nie grzeje tylko świec. Bo i po co na ciepłym silniku. Nie wiem czy to przypadek marginalny, czy też prawdziwe problemy z odpaleniem na ciepło dopiero mnie czekają. Bardzo bym prosił o sprawdzenie tej tezy na soich autkach, w końcu to nic nie kosztuje......
P.S To jest mój pierwszy post, więc proszę o odrobinę wyrozumiałości
PZDR
Marcin