Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jak ja mam tej padaki dosyć!!!!!!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 08:05

2 lata nic się nie działo, 2 lata dolewałem olej tylko i lałem paliwko. A teraz lipa za lipą. Siły już nie mam. Najpierw wymiana silnika i maks perypetii z nią związanych. Ale po bólach udało się. Nacieszyłem się parę godzin. Obroty zaczęły szwankować. Najpierw wieszał się na 2 tysiącach. Potem do wieszania doszło wachlowanie między 1,5 a 2 tysiące. Potem muł przy dodawaniu gazu i pierwszy check: Brak sygnału z TPS - no to wymieniłem. A ta menda drugi check: Brak odczytu z sondy lambda. No to wymieniłem. Zrobiłem 78 km i znowu te same objawy: Tym razem kolejny check: Brak sygnału prędkości - ale to z mojej winy bo na postoju otwierałem na długo przepustnice więc wspólnego z całą sprawą nie ma. Ja już pomysłów nie mam - oddaje znowu do mechanika i cha wie kiedy znowu dostane i ile znowu zapłacę

Jak ja nienawidzę tej padaki



 


#2 OFFLINE   Łobuz

Łobuz
  • 686 postów
  • Dołączył: 10-11-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 08:23

Nie becz Roozga nikt nie mówił, że będzie "letko" :p :p

#3 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lutego 2009 - 08:33

Roozga - ja tam komputerowi nie zwsze daje wiare... :wink:
jak miałem walniety przepływomierz... to pokazywał mi jakiś błąd chyba... 135 i też coś o lambdzie.... ale nie pamiętam... (nie świeciła mi się kontrolka silnika!!!)
a wariował strasznie nie miał siły szarpał na wolnych... przy mocnym dodawaniu gazu tez szarpał.... kiedyś przegoniłem tak.... do oporu i zatrzymałem się to myślałem ze mi się bryka jara....
co się stało nie wiem ale efekt był taki że kalatlizator (lewy) był rozgrzany do czerowności - cały.... teraz (po dwóch latach troche chyba brzeczeć zaczyna)... więcej już nei bede katowął samochodu jak jest chory :peace:
tak więc z tymi błedami to trzeba uważac...

najpierw wyczyściłęm krokowca... była masakra...
ale objawy nie ustały...
dopiero jak mi zgasł dwa razy na zakręcie... to się zaświeciał kontrolka i pokazały się błędy o tym przepływomierzu - wymieniłem do dzisiaj jest spokój..
pozdro

musisz się wsłuchać w silnik i pogłaskac autko pogadac z nim... :wink: - wcal enie żartuje

#4 OFFLINE   pawel18702

pawel18702

    Citroen C5 to jest to!!!

  • 550 postów
  • Dołączył: 01-05-2008
  • Skąd: PL-SE-N-FIN-DK
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 09:04

Mariusz a może robimy zawody która oma prędzej zatonie w odrze???

#5 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lutego 2009 - 09:06

Mariusz a może robimy zawody która oma prędzej zatonie w odrze???

moja wygra bo zanim dojade to wasze już cztery razy utona... :smiech: :peace:

#6 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 09:08

Właśnie sprawdziłem co zostało do wymiany:
- przepływka
- map sensor
- wtryski
- ECU

Już widzę koszta!!



 


#7 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lutego 2009 - 09:23

Właśnie sprawdziłem co zostało do wymiany:
- przepływka
- map sensor
- wtryski
- ECU

Już widzę koszta!!


wymień przepływkę... najpierw... wtryski to pracują źle bao jest błędny sygnał z przepływomierza i nie wiadomo ile wchodzi powietrza i komputer daje na maksa paliwko a pewnie głupieje i chciałby dawać więcej... i wywala błedy... ale ja się nie znam... :wink:

#8 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 09:26

No właśnie odczyty przepływki są w porządku - nie chce mi się już babrać z tym autem - oddam - niech zrobią, ja mam to w dupiu :)



 


#9 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lutego 2009 - 09:30

może jak podpinałeś silnik to zepsiułeś ECU i teraz głupieje... tak jak ostatni mój pentiumek IV 3GHz - tak na marginesie bez problemu mi wymienił szybko... i teraz śmiga... :)

#10 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 lutego 2009 - 10:23

map sensor


gdzie ty masz to ustrojstwo ?




 


#11 OFFLINE   monocero

monocero
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 lutego 2009 - 10:25

To jak z małżeństwem..:D
są lepsze i gorsze dni :D

Musisz się przyzwyczaić :mur:

#12 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 10:38

Dokładnie. Przeżywacie ciężki okres w życiu. Pamiętaj tylko żeby nie zapanowała całkowicie nad Tobą, bo będzie pozamiatane. Rozwodzić się nie ma sensu, bo myślisz że kolejna będzie lepsza? ;)

Wpierdziel suce z dwa razy i będzie dobrze.

#13 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 11:17

Wpierdziel suce z dwa razy i będzie dobrze.


Drzwi i tak już mam do wymiany

gdzie ty masz to ustrojstwo ?


Nie wiem jak nazywa się ta gówniana pompka do sterowania ciśnieniem wtrysku - co to za różnica jak się nazywa jak pewnie do śmieci poleci - w d... mam jak się ona nazywa :)

ak jak ostatni mój pentiumek IV 3GHz - tak na marginesie bez problemu mi wymienił szybko... i teraz śmiga...


No mówiłem że mi ten procek śmierdział :)

Musisz się przyzwyczaić


Tu nie chodzi o przyzwyczajenie - już kasy nie mam na wydawanie w tę padakę - a ciągle coś



 


#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 lutego 2009 - 11:38

Nie wiem jak nazywa się ta gówniana pompka do sterowania ciśnieniem wtrysku - co to za różnica jak się nazywa jak pewnie do śmieci poleci - w d... mam jak się ona nazywa


regulator cisnienia




 


#15 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 14:21

Witam w Klubie !! :D
Z moją też nic nie było..tylko robiłem filtry, płyny, klocki itd...ze 2.5 roku...teraz..?? No właśnie najpierw obroty :) czujnik wału, silnik krokowy, robota (nie miałem czasu) 350zł, poźniej sprzęgło, 700zł, później wąż od chłodzenia 100zł, teraz uszczelka, góra gra także szykuje się z 1000zł jak nie lepiej bo rozrząd też zrobie... teraz się jeździć nie da...we wtorek albo srodę lece do mechanika..robię i sprzedaję prawdopodobnie...trochę szkoda, bo nie "odwalam jej na sprzedaż" ale do mojej jazdy jest za słaba...albo zmiana na bayern motoren werke seria 5 E39 lub 3 E36 albo nie wiem może Omega B 3.0.... szkoda gadać... :)

#16 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 lutego 2009 - 14:38

robię i sprzedaję prawdopodobnie...trochę szkoda, bo nie "odwalam jej na sprzedaż" ale do mojej jazdy jest za słaba...albo zmiana na bayern motoren werke seria 5 E39 lub 3 E36 albo nie wiem może Omega B 3.0.... szkoda gadać... :)



i uważasz, ze to rozsądne?
Lepiej sprzedaj ją teraz, jak już musisz .. a nie robisz, sprzedajesz i kupujesz kolejne (stare) auto, ktore moze Cie bardziej wkurzać niż omega

Jak już porobisz wszystko to auto będzie chodzić znów przez dłuższy okres czasu bez dotykania .. no .. ale to będzie wiedział już następny wlasciciel.
W każdym razie jak bedziesz sprzedawał .. to daj znać :D

#17 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 14:49

i uważasz, ze to rozsądne?
Lepiej sprzedaj ją teraz, jak już musisz .. a nie robisz, sprzedajesz i kupujesz kolejne (stare) auto, ktore moze Cie bardziej wkurzać niż omega

Jak już porobisz wszystko to auto będzie chodzić znów przez dłuższy okres czasu bez dotykania .. no .. ale to będzie wiedział już następny wlasciciel.
W każdym razie jak bedziesz sprzedawał .. to daj znać :D



Ale ile ja wezme za 95 rok z padniętą uszczelką głowicy..?? :) A tak to będzie silnik igła jest sekwencja stag 300, 181000 przebiegu, klima, 4x el. szyby, el.lusterka, welur stan bardzo dobry, dwa małe ogniska korozji przy uszczelkach na tylnych drzwiach, depo+ 6000K, 2 poduchy, alusy itd wersja CD :) Jak coś to Ci napisze :)

#18 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lutego 2009 - 17:16

z padniętą uszczelką głowicy..?? A tak to będzie silnik igła

ładna mi igła... :smiech:
:hehe:
:smiech:

#19 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2009 - 17:39

regulator cisnienia

Podejrzewam, że niedługo nasz wujek będzie musiał wymienić nie tylko w padaczce ale i w swoim organiźmie :roll:

#20 OFFLINE   SASIK

SASIK

    ** OMEGAlution **

  • 227 postów
  • Dołączył: 28-03-2007
  • Skąd: Pińczów

Napisany 26 lutego 2009 - 18:03

No właśnie odczyty przepływki są w porządku

Sprawdziłeś samą przepływkę na jakims testerze do pomiaru oporności czy poprostu nie było błędów jak sczytywałeś?
Bardzo często jest tak, że elektrycznie przepływka jest sprawna, ale jest zafajdana jakimś syfem lub niewłaściwie "wyczyszczona" i dlatego zafałszowuje informacje wysyłane do komputera, a ten głupieje.
Podmień przepływkę od kogoś kto nie ma problemów z autem i być może się wyjaśni. Jeśli zaś nie bedzie różnicy to przepływka sprawna (lub ta druga też walnięta).
Wtedy pobaw się w podmianę kolejnych części - (i już nie oddawaj ;) ).
Powodzenia
Przedni napęd tylko dla dziewczynek !!
Sasik