

Jak ja mam tej padaki dosyć!!!!!!!!
#1
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 08:05
Jak ja nienawidzę tej padaki
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 08:33

jak miałem walniety przepływomierz... to pokazywał mi jakiś błąd chyba... 135 i też coś o lambdzie.... ale nie pamiętam... (nie świeciła mi się kontrolka silnika!

a wariował strasznie nie miał siły szarpał na wolnych... przy mocnym dodawaniu gazu tez szarpał.... kiedyś przegoniłem tak.... do oporu i zatrzymałem się to myślałem ze mi się bryka jara....
co się stało nie wiem ale efekt był taki że kalatlizator (lewy) był rozgrzany do czerowności - cały.... teraz (po dwóch latach troche chyba brzeczeć zaczyna)... więcej już nei bede katowął samochodu jak jest chory

tak więc z tymi błedami to trzeba uważac...
najpierw wyczyściłęm krokowca... była masakra...
ale objawy nie ustały...
dopiero jak mi zgasł dwa razy na zakręcie... to się zaświeciał kontrolka i pokazały się błędy o tym przepływomierzu - wymieniłem do dzisiaj jest spokój..
pozdro
musisz się wsłuchać w silnik i pogłaskac autko pogadac z nim...

#4
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 09:04
#5
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 09:06
moja wygra bo zanim dojade to wasze już cztery razy utona...Mariusz a może robimy zawody która oma prędzej zatonie w odrze???


#6
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 09:08
- przepływka
- map sensor
- wtryski
- ECU
Już widzę koszta!!
#7
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 09:23
Właśnie sprawdziłem co zostało do wymiany:
- przepływka
- map sensor
- wtryski
- ECU
Już widzę koszta!!
wymień przepływkę... najpierw... wtryski to pracują źle bao jest błędny sygnał z przepływomierza i nie wiadomo ile wchodzi powietrza i komputer daje na maksa paliwko a pewnie głupieje i chciałby dawać więcej... i wywala błedy... ale ja się nie znam...

#8
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 09:26

#9
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 09:30

#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 10:25

są lepsze i gorsze dni

Musisz się przyzwyczaić :mur:
#12
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 10:38

Wpierdziel suce z dwa razy i będzie dobrze.
#13
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 11:17
Wpierdziel suce z dwa razy i będzie dobrze.
Drzwi i tak już mam do wymiany
gdzie ty masz to ustrojstwo ?
Nie wiem jak nazywa się ta gówniana pompka do sterowania ciśnieniem wtrysku - co to za różnica jak się nazywa jak pewnie do śmieci poleci - w d... mam jak się ona nazywa

ak jak ostatni mój pentiumek IV 3GHz - tak na marginesie bez problemu mi wymienił szybko... i teraz śmiga...
No mówiłem że mi ten procek śmierdział

Musisz się przyzwyczaić
Tu nie chodzi o przyzwyczajenie - już kasy nie mam na wydawanie w tę padakę - a ciągle coś
#14
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 11:38
Nie wiem jak nazywa się ta gówniana pompka do sterowania ciśnieniem wtrysku - co to za różnica jak się nazywa jak pewnie do śmieci poleci - w d... mam jak się ona nazywa
regulator cisnienia
#15
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 14:21


Z moją też nic nie było..tylko robiłem filtry, płyny, klocki itd...ze 2.5 roku...teraz..?? No właśnie najpierw obroty


#16
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 14:38
robię i sprzedaję prawdopodobnie...trochę szkoda, bo nie "odwalam jej na sprzedaż" ale do mojej jazdy jest za słaba...albo zmiana na bayern motoren werke seria 5 E39 lub 3 E36 albo nie wiem może Omega B 3.0.... szkoda gadać...
i uważasz, ze to rozsądne?
Lepiej sprzedaj ją teraz, jak już musisz .. a nie robisz, sprzedajesz i kupujesz kolejne (stare) auto, ktore moze Cie bardziej wkurzać niż omega
Jak już porobisz wszystko to auto będzie chodzić znów przez dłuższy okres czasu bez dotykania .. no .. ale to będzie wiedział już następny wlasciciel.
W każdym razie jak bedziesz sprzedawał .. to daj znać

#17
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 14:49
i uważasz, ze to rozsądne?
Lepiej sprzedaj ją teraz, jak już musisz .. a nie robisz, sprzedajesz i kupujesz kolejne (stare) auto, ktore moze Cie bardziej wkurzać niż omega
Jak już porobisz wszystko to auto będzie chodzić znów przez dłuższy okres czasu bez dotykania .. no .. ale to będzie wiedział już następny wlasciciel.
W każdym razie jak bedziesz sprzedawał .. to daj znać
Ale ile ja wezme za 95 rok z padniętą uszczelką głowicy..??



#18
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 17:16
ładna mi igła...z padniętą uszczelką głowicy..?? A tak to będzie silnik igła

:hehe:

#19
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 17:39
Podejrzewam, że niedługo nasz wujek będzie musiał wymienić nie tylko w padaczce ale i w swoim organiźmie :roll:regulator cisnienia
#20
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 18:03
Sprawdziłeś samą przepływkę na jakims testerze do pomiaru oporności czy poprostu nie było błędów jak sczytywałeś?No właśnie odczyty przepływki są w porządku
Bardzo często jest tak, że elektrycznie przepływka jest sprawna, ale jest zafajdana jakimś syfem lub niewłaściwie "wyczyszczona" i dlatego zafałszowuje informacje wysyłane do komputera, a ten głupieje.
Podmień przepływkę od kogoś kto nie ma problemów z autem i być może się wyjaśni. Jeśli zaś nie bedzie różnicy to przepływka sprawna (lub ta druga też walnięta).
Wtedy pobaw się w podmianę kolejnych części - (i już nie oddawaj

Powodzenia

Sasik