Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problem z odpaleniem gdy ma mało ropy...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adamlobez

adamlobez
  • 2 postów
  • Dołączył: 16-02-2009

Napisany 16 lutego 2009 - 19:45

witam wszystkich
mam problem z odpaleniem mojej omegi b z silnikiem 2.5 tds
problem polega na tym że, gdy ma mniej niż 10-15 litrów ropy ciężko ją odpalić nie ważne czy jest zimna czy ciepła.
natomiast problemu tego nie ma gdy jest więcej ropy.
Jeśli ktoś zna przyczyne niech mi napisze bo nie wiem co mam jej już zrobić:eek:

#2 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2009 - 19:52

Pompa paliwa pomocnicza, przy zbiorniku, dostęp w bagaźniku po zdjęciu wykładziny. Pewnie się kończy, na paragonie od poprzedniego właściciela mam, że za pompę zapłacił 400 zł.

#3 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 16 lutego 2009 - 20:13

braciak kupił na allegro za 180 zł (nowa, jakaś tam firma zamiennik) i działa super, druga sprawa to również oczyszczenie smoka w baku z syfu

#4 OFFLINE   woody

woody
  • 94 postów
  • Dołączył: 29-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 17 lutego 2009 - 08:50

u mnie przewody nie stykały i do pompy raz dochodził prąd raz nie, też chciałem wymienić pompe a tu nie działa, najlepiej dostać się do pompy w baku zdjąć przewód sprwadzić czy po przekręceniu kluczyka pompa pracuje jak nie to sprawdzić czy dochodzi prąd jak tak do dopiero pompę wymieniać

#5 OFFLINE   markus

markus
  • 427 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: wrocław

Napisany 17 lutego 2009 - 09:08

U mnie pompa miała jedną szczotkę "zajechaną" i raz działała a raz nie. Jak wyciągnąłem i sprawdzałem to przez chwilkę działała. Na całe szczęście po oczyszczeniu sitka jeszcze raz sprawdziłem.Też zapłaciłem ok.160zł.

#6 OFFLINE   adamlobez

adamlobez
  • 2 postów
  • Dołączył: 16-02-2009

Napisany 17 lutego 2009 - 19:26

dzięki wszystkim sprawdzę

#7 OFFLINE   marny

marny
  • 40 postów
  • Dołączył: 10-05-2008
  • Skąd: warszawa

Napisany 19 lutego 2009 - 23:32

tak jak koledzy pisali napewno jest to pompa w w zbiorniuku przy okazji warto przeczyścic koszyk w którym znajduje sie pompa. Mi sie udało uważam w miare tanio wymienić w serwisie opla w toruniu - koszt 80zł. W wymieniałem w sewisie bo mnie wcześniej wystraszono żę komputer może zwariować po odłączeniu przewodów - każdy polak modry po szkodzie - oczywiście plotki okazaly sie tylko plotkami. Można to zrobić samemu bez żadnych problemów
MELA - druga Kobieta po mojej Niuni

#8 OFFLINE   marcyb3

marcyb3
  • 28 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Jastrowie/Szwecja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2009 - 22:36

U mnie w omci tez tak miałem ze ponizej około 15 litró niechciał odpalac odrazu musiałem ja męczyć na rozruszniku,ale okazło się ze miałem pęknięty w zbiorniku smok i paliwo się cofało i przez to powstał ten problem,po wymianie wróciło wszystko do normy.pozdrawiam:up::up::up:

#9 OFFLINE   lewlub

lewlub

    archeologia automobilizmu

  • 63 postów
  • Dołączył: 23-10-2010
  • Skąd: Lublin / Warszawa

Napisany 19 lutego 2012 - 15:39

kiedy paliwo oscyluje pomiędzy 10, a 15 litrów trzeba kręcić aż zaskoczy... dławi się i koniec jazdy... ale pytanie,c zy to napięcia, czy też zjechana pompa...
szukaczka nie znajduje mi pomocy w demontażu pompy... jak to cuś wyciągnąć ze zbiornika... wiem, odkręcam dekiel, pojawia się czarna dziura, jest trochę paliwa (ropy) i jest taki biały koszyk... przekręcam go przeciwnie i zgodnie z ruchem wskazówek zegara, odciągam i naciskam zaczepy i dalej siedzi...
jak to wydłubać... łomem do diabła?? (żarcik z d... wzięty, hehe)
:dziura:

#10 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lutego 2012 - 15:49

jest jeszcze tam taki przewodzik(powrotny?) wychodzi z okolic kosza

#11 OFFLINE   lewlub

lewlub

    archeologia automobilizmu

  • 63 postów
  • Dołączył: 23-10-2010
  • Skąd: Lublin / Warszawa

Napisany 19 lutego 2012 - 15:51

jest jeszcze tam taki przewodzik(powrotny?) wychodzi z okolic kosza


odłączone wszystko... od spodu coś trzyma...

#12 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lutego 2012 - 15:54

odłączone wszystko... od spodu coś trzyma...


oprócz tych 3zatrzaskow i przewodzika nie natrafiłem na nic innego jak wyciągałem:dziura:

#13 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 19 lutego 2012 - 19:24

odłączone wszystko... od spodu coś trzyma...


jak te zaczepy dobrze naciśniesz to wyjdzie bez kłopotu tylko musisz ten wężyk powrotny odpiąć taki karbowany, to mniej więcej wygląda tak jak by był koszyk w koszyku