

wymiana uszczelek kolektora wydechowego 2.5v6
#1
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2009 - 12:03
#2
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2009 - 17:47
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 13:00
#4
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 10:24
#5
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2009 - 11:01
Wstawiłem auto do nowego mechanika i już mu 5h zeszło i auta nie widać. Czuje że skasuje mnie jak za zboże

#6
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2009 - 19:46
900 pln w ASOPowiedzcie ile u was biorą za wymianę uszczelek pod kolektorem wydechowym?

#7
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2009 - 15:15
Kolektor nowy czy używka? (też poproszę o ceny)
Od pewnego czasu zaczęło mi głośniej chodzić autko.
Wydaje mi się że to kolektor pęknięty albo uszczelka pod nim.
Objawy:
Na zimnym silniku chodzi jak WRC - werczy głośno, czym silnik cieplejszy to ciszej, ale nie jest jeszcze tak cicho jak było kiedyś.
Z tego co widzę i tu przeczytałem chyba nie obejdzie się bez wyjmowania silnika?
Nie w ASO ile kosztuje taka przyjemność? (nie licząc części)
Pozdrawiam, Michał
#8
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2009 - 16:04
Kolektor nowy czy używka? (też poproszę o ceny)
http://www.allegro.p..._5_3_0_3_0.html
http://www.allegro.p...2_5_v6_2_5.html
prawą stronę na upartego można zrobić jak nie popękają szpilki przy odkręcaniu ale ciężkoZ tego co widzę i tu przeczytałem chyba nie obejdzie się bez wyjmowania silnika?
tych silników się boja jak ognia dzisiaj nawet gadałem z mechanikiem i też liczył koło tysiąca jak mu powiedziałem że samo wyjęcie i włożenie tego silnika u"Polaczka"500pln to stwierdził że on za tyle go nie wyjmieNie w ASO ile kosztuje taka przyjemność? (nie licząc części)
#9
OFFLINE
Napisany 17 marca 2013 - 19:32
#10
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 21:03
Apropo demontazu lub wymiany uszczelki pod kolektorem od strony pasazera,jakies specjalne wskazowki jak to zrobic zeby wlasnie nie urwac szpilki,i wogole zeby nie zdenerwowac sie za bardzo:D??
Ponawiam stare pytanie kolegi. I przy okazji - dużo roboty, żeby wymienić uszczelki między kolektorami a rurami wydechowymi? Da radę z kanału bez podnoszenia silnika?
#11
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 08:00
Ponawiam stare pytanie kolegi. I przy okazji - dużo roboty, żeby wymienić uszczelki między kolektorami a rurami wydechowymi? Da radę z kanału bez podnoszenia silnika?
To sie robi glownie spod maski a nie z kanalu. Dostep jest trudny ogolnie rzeczbiorac ale strona pasazera jest duzo latwiejsza anizeli od strony kierowcy. Musisz sie wyposazyc w wszelkiego rodzaju przedluzki tj. krotkie dlugie zagiete etc. Jak ktos ma lpg pod zbiorniczkiem wyrownawczym tzn. reduktor to trzeba bedzie sie go pozbyc. Najtrudniejsza sruba to ta od strony sciany grodziowej ale mi wszedzie udalo sie wetknac mala i srednia grzechotke. Jak ktos wczesniej uzyl pasty miedzianej to wiekszego problemu nie powinienes miec z odkreceniem srub.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#12
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 08:12
:hmmm:To sie robi glownie spod maski a nie z kanalu
ja robiłem z kanału silnik podwieszony , łapy od silnika odkręciłem i prawie dostęp ok;)
#13
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 08:42
:hmmm:
ja robiłem z kanału silnik podwieszony , łapy od silnika odkręciłem i prawie dostęp ok;)
I obie strony poszły bez problemu? I jak dużo trzeba było podciągnąć silnik?
#14
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 08:43
:hmmm:
ja robiłem z kanału silnik podwieszony , łapy od silnika odkręciłem i prawie dostęp ok;)
Tylko jest jedno ale. Poduchy jak juz sa stare ale spelniaja swoja role, to podwadzanie brechs nic nie da i poduszka pojdzie w niepamiec.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#15
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 08:43
To sie robi glownie spod maski a nie z kanalu. Dostep jest trudny ogolnie rzeczbiorac ale strona pasazera jest duzo latwiejsza anizeli od strony kierowcy. Musisz sie wyposazyc w wszelkiego rodzaju przedluzki tj. krotkie dlugie zagiete etc. Jak ktos ma lpg pod zbiorniczkiem wyrownawczym tzn. reduktor to trzeba bedzie sie go pozbyc. Najtrudniejsza sruba to ta od strony sciany grodziowej ale mi wszedzie udalo sie wetknac mala i srednia grzechotke. Jak ktos wczesniej uzyl pasty miedzianej to wiekszego problemu nie powinienes miec z odkreceniem srub.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
To piszesz zapewne o uszczelkach kolektorów. A uszczelki rur wydechowych wyjdą z kanału bez żadnych cudów?
#16
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 09:09
Oczywiście,że odkręcasz z kanału.Długa przedłużka bedzie tylko potrzebna.
#17
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 09:12
koledzy się rozpędzili.Nie chodzi o uszczelki miedzy głowica a kolektorem tylko o pierścienie między rurą a kolektorem.
Oczywiście,że odkręcasz z kanału.Długa przedłużka bedzie tylko potrzebna.
Ok, dzięki. To chcę wymienić w pierwszej kolejności, ale uszczelki pod kolektorami również, bo z jednej strony strasznie "pierdzi" właśnie w tym miejscu.
#18
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 09:17
ja odkręciłem poduchę i łapę do niej więc co miało się stać bo nie rozumiem :hmmm:Poduchy jak juz sa stare ale spelniaja swoja role, to podwadzanie brechs nic nie da i poduszka pojdzie w niepamiec.
bo auto złożone i wszystko git majonez;)
i bez breszek

#19
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 09:19
ja odkręciłem poduchę i łapę do niej więc co miało się stać bo nie rozumiem :hmmm:
bo auto złożone i wszystko git majonez;)
Wysoko trzeba unieść silnik, żeby był dostęp?
#20
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 09:26
