Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Auto nie odpala ale tylko raz na miesiąc


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Robert1975

Robert1975
  • 26 postów
  • Dołączył: 21-11-2007
  • Skąd: Anglia

Napisany 14 lutego 2009 - 13:20

Mam dziwny problem który zaczął się dwa miesiące temu.Grudzień 2008 omega nie odpala.Rozrusznik kręci Bardzo dobrze(nowy akumulator)i mimo 4 prób nie odpala.Zamieniam przekaźnik pompy paliwa z przekaźnikiem obok(są identyczne) ale to nie pomaga.Moje podejrzenia padają na;pompa paliwa,świece,kable do świec,filtr paliwa lub sterownik.Następnego dnia samochód po prostu odpala a ja rezygnuje z diagnostyki za prawie 300zł(Anglia).Miesiąc później ten sam problem - następny dzień i ok.Teraz miałem znowu to samo z tą różnicą że odpalił po 2 dniach.Jak macie jakieś pomysły to proszę piszcie,może ktoś miał ten sam problem.
POZDRAWIAM OMEGOWICZÓW

#2 OFFLINE   SIMON1009

SIMON1009
  • 7 postów
  • Dołączył: 12-02-2009

Napisany 14 lutego 2009 - 18:55

:lol:

to tak jak z okresem u obiety musisz to przecierpiec ale mam dobry pomysl zaplanuj w te TRUDNE DNI wolne w robocie dzien wczesniej zrob zakopy a na drugi dzien rano wsiadaj i jedz:up:

#3 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 lutego 2009 - 19:15

Mam dziwny problem który zaczął się dwa miesiące temu.Grudzień 2008 omega nie odpala.Rozrusznik kręci Bardzo dobrze(nowy akumulator)i mimo 4 prób nie odpala.Zamieniam przekaźnik pompy paliwa z przekaźnikiem obok(są identyczne) ale to nie pomaga.Moje podejrzenia padają na;pompa paliwa,świece,kable do świec,filtr paliwa lub sterownik.Następnego dnia samochód po prostu odpala a ja rezygnuje z diagnostyki za prawie 300zł(Anglia).Miesiąc później ten sam problem - następny dzień i ok.Teraz miałem znowu to samo z tą różnicą że odpalił po 2 dniach.Jak macie jakieś pomysły to proszę piszcie,może ktoś miał ten sam problem.


Jest takie powiedzenie "...że broń raz do roku sama srzela..." to może Twoja Oma raz na miesiąc nie pali ;-)
A tak na poważnie trochę to dziwne i nie wiem o co chodzi

#4 OFFLINE   EPRZ

EPRZ

    Symulant

  • 115 postów
  • Dołączył: 09-07-2008
  • Skąd: Rzeszów

Napisany 14 lutego 2009 - 20:38

Bo raz w miesiącu wypada 13, nie wiedziałeś???:D

Sorry nie mogłem się powstrzymać
Jakoś się toczy

#5 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2009 - 20:41

spr. czy w momencie jak nie chce odpalić czy masz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej jeżeli nie to pompa padła albo nie ma zasilania od czegoś trzeba zacząć .

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#6 OFFLINE   ku8a

ku8a
  • 144 postów
  • Dołączył: 19-01-2008
  • Skąd: Nowy Sącz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 lutego 2009 - 21:16

Witam! Miałem ten sam problem w silniku V6. Trzeba zdemontować wycieraczki przedniej szyby, podszybie, wyciągnąć silnik wycieraczek i dostać się do wtyczki od czujnika wału korbowego. Rozłączyć wtyczkę, do kabelka od czujnika trzeba przywiązać drut, który wciągniemy wyciągając pod samochodem czujnik, a potem tym samym drutem wciągniemy nowy kabelek od nowego czujnika. Trzeba podnieść samochód z lewej strony, obok filtru oleju jest czujnik na jednej śrubce. Wszystkiego 20 minut ostrej pracy. Stary czujnik na omomierzu wskazywał te same parametry co nowy, na Techu wykazywał błąd czujnika wału, ale panowie w serwisie mówili że czujnik jest dobry, a jednak po wymianie już rok jeżdżę i jest OK, a przedtem było dokładnie tak jak pisałeś.
Pozdrawiam

#7 OFFLINE   h4nter

h4nter
  • 87 postów
  • Dołączył: 09-05-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 lutego 2011 - 16:16

U mnie objawy te same. Działo się tak do momentu aż totalnie nie chciał zapalić. Na szczęście wywaliło błąd "czujnik położenia wału korbowego". Wymiana na nowy pomogła. Podobno lepiej jest z czujnikiem od wałków rozrządu. Wtedy jest błąd, ale da się odpalić.