

jakie obroty na biegu jałowym omega TD 2,5
#1
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:05
#2
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:19
Dodam jeszcze żeby było ciekawiej, u mnie na rozgrznym serduszku z włączonym climatronickiem, na odpalonych Xenonach trzyma spalanie na bigu jałowym 0.7 - 0.8 l/h. Wszystko chodzi jak w zegareczku.
#3
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:21
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:26
no u mnie pokazuje na zimnym nawet 2,5l a potem 1,5
A kontroleczka Tobie się żadna nie zapala podczas jazdy? Może trzeba już jechać na ustawienie dawki. Warto sie tym zainteresować

#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:30
#8
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:33
Jedż gdzieś na techa, zczytaj błędy i powinieneś czegoś sie dowiedzieć. Sam wtrysk na komputerze Tobie nie wyjdzie. Ale sprawdź dawke. Może to być tylko kwestja ustawienia, a nie daj boże regeneracji pompy.moze to byc wtrysk?
#9
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 19:57
Co do spalania Szanowni Panowie to fabrycznie Oma po zozgrzaniu przy wyłączonej klimie powinna pokazywać 0,9 - 1,0 l/h a przy włączonej klimie 1,1-1,2 l/h. Jeżeli jest mniej to też nie jest dobrze i nie ma się co cieszyć bo w ogólnym rozrachunku i tak Oma bierze więcej niż powinna.
Ale wracając do tematu. Podłącz Omę pod kompa i zobaczysz co i jak. Najszybciej i najtaniej.

#10
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 20:13
Nie wiem czy dobrze się orjętujesz ale te cyferki, które pokazuje kompyterek to i tak jest ściema. Dlaczego? Najwiecej mogą powiedzieć ludzie, którzy mają za sobą wymiane łańchów. Auta które jeszcze nie miały mają juz łańcuchy powyciągane i chcac nie chcąc dawki dobrze nie ustawisz. Stąd też takie nizkie spalanie na biegu jałowymfabrycznie Oma po zozgrzaniu przy wyłączonej klimie powinna pokazywać 0,9 - 1,0 l/h a przy włączonej klimie 1,1-1,2 l/h. Jeżeli jest mniej to też nie jest dobrze i nie ma się co cieszyć bo w ogólnym rozrachunku i tak Oma bierze więcej niż powinna

#11
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2009 - 06:44
#12
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2009 - 18:06
Stara pompa była otwierana, niewiem co robione ale pewnie z nastawnikiem ktos sie bawił, nowa jest fabrycznie ustawiona i z przyzwoitym przebiegiem. Po tej wymianie moja bestia dostała niezłego kopa.
#13
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2009 - 13:36
#14
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2009 - 13:45
Zajedziesz ten silnikA u mnie jak kupiłem autko to pokazywało 0,9L i samochód nie miał siły przy 120km/h a teraz jak ustawiłem na 0,4L to autko śmiga całkiem całkiem ale spalanie wzrosło do ok 15L/100km w mieście, na trasie - ok 9-10L/100km. Dodam że spalanie nie pokrywa się z komputerem. Zastanawiam się czy nie ustawić spalania na 0,8-0,9L (podobno tak jest prawidłowo) ale z drugiej strony boję się że moc znowu spadnie. Mechanicy mówią że to jest tak: jak pokazuje mniej (np.0,4L) - to dawka jest większa, a jak więcej (czyli pokazuje więcej niż 0,4L) to dawkę zmniejszyliśmy. co o tym sądzicie? Zero błędów na komputerze.

#15
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2009 - 14:37
#16
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2009 - 16:22

na kompie spalanie pokazuje dosyć wysokie ok. 1,4l/h , nie wnikam bo kompowi nie można do końca wierzyć
EDIT: wczoraj sie przypatrzyłem specjalnie na chwilowe spalanie, 1.1-1.2l/h , czasami wskakiwało 1.0
#17
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2009 - 11:13
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 20:26
dodam że spalanie na 100 to 4.02 ale to niemożliwe po wskazniku widz ze więcej ,mam teraz wyświetlacz od bezyniaka czy to jakiś problem?