

Zdziera opone od sierodka po zbieżności pomocy
#1
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2009 - 23:41
#2
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2009 - 23:48
#3
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 13:33
Jezeli opony sa ciete po wewnetrznej stronie /w strone osi podluznej samochodu/ to auto jest tzw rozbiezne. Zle ustawiona zbieznosc. Pojedz do mecha ktory ustawi ci zbieznosc na "tradycyjne" lampy. Jezeli to nie pomoze to nie chce zgadywac ale auto moglo miec cos powaznego w swojej przeszlosci. Miejmy nadzieje ze tylko zbieznosc jest zle ustawiona. Pozdrawiam
dopisze cos do kolegi bo ma racje jedz na lampy i ustaw jeszcze raz a jak to nie pomoze to zmierz odleglosci pomiedzy przenim kolem a tylnym po bu stronach jakby wyszla jakas roznica to jest jeszcze reg na wachaczu ale nieduzo!


.
#4
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 17:42
#5
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2009 - 22:08

#6
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2009 - 22:16
a moze ten stabilizator jest ukrzywiony
a wracajac do zbierznosci tak juz jest ze musisz wymienic te elementy co maja luz
bo inwczej nic nie da zbierznosc bo nie da sie ustawic
mi tez wali opony ale mam mocno zglebiona i od srodka bierze
ale u ciebie to auto jest chyba rozbierzne i dla tego tnie ci od srodka
moze nawet tak byc ze jedna strona auta jest rozbierzna i tnie opony a druga mozebyc ok ,moj ojciec tak miał w matizie po wymianie wachacza pozdrawiam,w razie pytan wal jak w dym:)
#7
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2009 - 22:25

miałem takim sam problem... darła mi oponę lewą od środka...
kolego, sprawdź tuleję w wahaczu... niby na ustawianiu zbieżności było oki, a w trasie darła. wymieniłem tuleje metalowo-gumową w wahaczu i wszystko się ułożyło...
sprawdź w jakim stanie są tuleje... a zwłaszcza lewa... koszt mniejszy niż kilka kompletów opon na sezon... i kilka, może 2 godz. roboty...
to jest moja sugestia z doświadczenia...
pozdrawiam i szerokiej!

#8
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2009 - 22:28
witam!
miałem takim sam problem... darła mi oponę lewą od środka...
kolego, sprawdź tuleję w wahaczu... niby na ustawianiu zbieżności było oki, a w trasie darła. wymieniłem tuleje metalowo-gumową w wahaczu i wszystko się ułożyło...
sprawdź w jakim stanie są tuleje... a zwłaszcza lewa... koszt mniejszy niż kilka kompletów opon na sezon... i kilka, może 2 godz. roboty...
to jest moja sugestia z doświadczenia...
pozdrawiam i szerokiej!!
to jest mysl tak moze byc tuleja moze byc albo zle wbita albo jest naderwna i podczas jazdy koło ucieka do tyłu i drze opne dobrze Mówisz;)
#9
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2009 - 22:36
to jest mysl tak moze byc tuleja moze byc albo zle wbita albo jest naderwna i podczas jazdy koło ucieka do tyłu i drze opne dobrze Mówisz
dokładnie tak!

nie zawadzi sprawdzić kolego bo mi to problem rozwiązało:) a oponę na śmieci wyrzuciłem...
koło uciekało do tyłu i darło, a jak hamujesz na dobrej nawierzchni z przyczepnością, to nie ciągnie Cię w lewo bardziej?? u mnie była w złym stanie to nawet do takich cudów dochodziło... już po prostu nie trzymała sztywno wahacza tylko całe koło do tyłu cofało...
pozdrawiam
#10
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2009 - 22:38
#11
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 21:49
#12
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2009 - 14:41
#13
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2009 - 18:45
#14
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 20:33