


Napisany 25 stycznia 2009 - 11:12
Napisany 25 stycznia 2009 - 11:16
Napisany 25 stycznia 2009 - 11:18
Napisany 25 stycznia 2009 - 13:55
Napisany 25 stycznia 2009 - 14:43
Napisany 25 stycznia 2009 - 15:09
w automatach na forum radza zeby zalaczyc ta gwiazdke z prawej strony czyli tryb zimowy wtedy skrzynia szybciej przezuci bieg i nie trzeba bedzie go tak pilowac a po kilkuset metrow znowu wylaczyc ten tryb umnie sie sprawdza.
Napisany 25 stycznia 2009 - 17:57
Napisany 25 stycznia 2009 - 18:10
Napisany 25 stycznia 2009 - 18:20
Napisany 25 stycznia 2009 - 18:24
Napisany 25 stycznia 2009 - 18:28
Ruszac bez tej sniezynki i pilowac go do wysokich obrotow albo jechac przez dluzszy czas na 1szym biegu zanim sie przelaczy...
nie bójcie się kręcić silników bo wam zawory do środka powpadają:mrgreen:jak juz pisalem jak jest zimna to tak dopiero przy 3500 tys obrotow
Napisany 25 stycznia 2009 - 18:33
odrazu w piz... mu wstawiac.
Napisany 25 stycznia 2009 - 20:06
Napisany 03 lutego 2009 - 20:30
Napisany 03 lutego 2009 - 20:42
sa dwie szkoły co do tegowiec sugeruje by odpalic Fure i niech nabierze troszke temperatury ...a potem w droge ..i pedał w podłoge...
Napisany 04 lutego 2009 - 10:30
sa dwie szkoły co do tego
jedni twierdzą że lepiej grzać silnik na postoju
a drudzy aby odpalić i jechać bo sie mniej zużywa ja osobiście jestem za tym drugim a że później przełącza jak zimna to mi to lotto grunt że nie szarpie i ciągnie do przodu
Napisany 04 lutego 2009 - 18:46
Panowie,a nie lepiej by było odpalic bestie i poczekac choc by z 5 minut by motor i olej w skrzyni nabrały własciwej temperatury....Normalne jest ,ze olej jest gesty i dlatego skrzynia pracuje tak jak opisujecie....u mnie jest to samo....i chyba u każdego kto ma automat.wiec sugeruje by odpalic Fure i niech nabierze troszke temperatury ...a potem w droge ..i pedał w podłoge...
Napisany 05 lutego 2009 - 17:07
Napisany 06 lutego 2009 - 11:59
Napisany 19 lutego 2009 - 10:35