Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szczelność ukł wydechowego a świrowanie obrotów??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Przemek217

Przemek217
  • 229 postów
  • Dołączył: 31-03-2008
  • Skąd: Limanowa

Napisany 20 stycznia 2009 - 16:53

Wczoraj w końcu zabrałem sie za naprawe wydechu w Omci <zmieniłem gaz na sekwencje i zaczynam poważniejsze remonty w Klusi:)> zwaliłem kolektor wydechowy i pierwszy wydech od kolektora <nie mam kata jest strumienica>, po obejrzeniu znalazłem 3 dziurki w dwururce o odkształcenia na kolektorze <nie od strony głowicy tylko na dole na połączeniu z dwururką> wszystko połatane zniekształcenia wyrównane i wszystko ładnie pracuje:) oczywiście troche głośniej przez strumienice:) ale <zawsze jest jakieś ALE:/> po skręceniu wszystkiego zaczeły skakać OBROTY:/ podskakują do 1500 spadają na 900 i za chwile to samo i tak w kółko:/ błędów brak?? Panowie co to będzie?? Gaz sekwencja Zenit tygodniowy:)

#2 OFFLINE   chomiczek

chomiczek

    Administrator

  • 15 postów
  • Dołączył: 22-06-2015
  • Skąd: Wadowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 stycznia 2009 - 16:58

to samo masz na lpg i pb?
jak krokowiec?

#3 OFFLINE   Przemek217

Przemek217
  • 229 postów
  • Dołączył: 31-03-2008
  • Skąd: Limanowa

Napisany 20 stycznia 2009 - 17:18

No właśnie to samo:/ krokowiec ma ze 4 miesiące, ale wcześniej sie takie cuda nie działy tylko teraz po uszczelnieniu wydechu. Może jest taka opcja że komp za długo chodził na kulejącym wydechu i wszystkie wartości adaptacyjne są błędne??



Dziś troche pogrzebałem przy Omci <wymiana gumek pod stabilizatorem, wym kierownicy, rury do przepustnicy i filtra powietrza, czyszczenie krokowca i takie tam> i zauważyłem jedną istotną sprawe, nie wiem czy to przez uszczelnienie wydechu czy przez nowy gaz w aucie ale auto normalnie pracuje na starej przepływce, mam ich 3 i na każdej auto chula a wcześniej nie chciało, kosztowało mnie to dużo nerwów i kasy ale w końcu Klusia chodzi jak powinna:) tak więc dwie rady dla posiadaczy 2.0 16V szczelny wydech i jak gaz to tylko sekwencja bo inaczej kupa kasy i tyle samo nerwów:)