Wczoraj w końcu zabrałem sie za naprawe wydechu w Omci <zmieniłem gaz na sekwencje i zaczynam poważniejsze remonty w Klusi:)> zwaliłem kolektor wydechowy i pierwszy wydech od kolektora <nie mam kata jest strumienica>, po obejrzeniu znalazłem 3 dziurki w dwururce o odkształcenia na kolektorze <nie od strony głowicy tylko na dole na połączeniu z dwururką> wszystko połatane zniekształcenia wyrównane i wszystko ładnie pracuje:) oczywiście troche głośniej przez strumienice:) ale <zawsze jest jakieś ALE:/> po skręceniu wszystkiego zaczeły skakać OBROTY:/ podskakują do 1500 spadają na 900 i za chwile to samo i tak w kółko:/ błędów brak?? Panowie co to będzie?? Gaz sekwencja Zenit tygodniowy:)
0
Szczelność ukł wydechowego a świrowanie obrotów??
Rozpoczęte przez
Przemek217
, 20 sty 2009, 16:53
2 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2009 - 16:53
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2009 - 17:18
No właśnie to samo:/ krokowiec ma ze 4 miesiące, ale wcześniej sie takie cuda nie działy tylko teraz po uszczelnieniu wydechu. Może jest taka opcja że komp za długo chodził na kulejącym wydechu i wszystkie wartości adaptacyjne są błędne??
Dziś troche pogrzebałem przy Omci <wymiana gumek pod stabilizatorem, wym kierownicy, rury do przepustnicy i filtra powietrza, czyszczenie krokowca i takie tam> i zauważyłem jedną istotną sprawe, nie wiem czy to przez uszczelnienie wydechu czy przez nowy gaz w aucie ale auto normalnie pracuje na starej przepływce, mam ich 3 i na każdej auto chula a wcześniej nie chciało, kosztowało mnie to dużo nerwów i kasy ale w końcu Klusia chodzi jak powinna:) tak więc dwie rady dla posiadaczy 2.0 16V szczelny wydech i jak gaz to tylko sekwencja bo inaczej kupa kasy i tyle samo nerwów:)
Dziś troche pogrzebałem przy Omci <wymiana gumek pod stabilizatorem, wym kierownicy, rury do przepustnicy i filtra powietrza, czyszczenie krokowca i takie tam> i zauważyłem jedną istotną sprawe, nie wiem czy to przez uszczelnienie wydechu czy przez nowy gaz w aucie ale auto normalnie pracuje na starej przepływce, mam ich 3 i na każdej auto chula a wcześniej nie chciało, kosztowało mnie to dużo nerwów i kasy ale w końcu Klusia chodzi jak powinna:) tak więc dwie rady dla posiadaczy 2.0 16V szczelny wydech i jak gaz to tylko sekwencja bo inaczej kupa kasy i tyle samo nerwów:)