

Dwa wydechy Omega B
#41
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 10:54
#42
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 11:15
to widocznie ma jakiegos pseudo irmiego po pierwsze gosciu nie wspawasz rury przed tlumikiem bo bedzie brak ci miejsca po drugie jest z biornik z paliwem i zaden normalny czlowiek ktory mysli nie pusci ci rury przy zbiorniku paliwa chyba ze jakis bezmozg po 3 w oryginalnym duplexie irmiego spaliny ida rownomiernie gdyz tlumik jest dwukomorowy i nie ma mozliwosci zeby sie spaliny mieszaly i lecialy 1 strona po czwarte tak jak ci pisalem jak chcesz wypuszczac duplexa to wspawaj w to samo miejsce tylko pod katem i zaizoluj odpowidnio rure zeby nie grzala zbiornika bo bedzie barabuch
ja już naprawde nie wiem czy ty masz coś z pamięcią czy poprostu wsiadłeś na mnie bo klimakterium przechodzisz
sam nie tak dawno wkleiłeś link do aukcji z ebay'a http://cgi.ebay.de/i...=item2557964b20 na której jak w pysk strzelił jest to co napisałem i poparłem rysunkiem wiec nie pisz bzdur o zbiorniku paliwa i całej reszcie bo wychodzi na to iż masz "Kopfdichtung Defekt"

a tu jakby ktoś miał jakieś wątpliwości (być może zaraz aukcja zejdzie do archiwum) fotka takowego rozwiązania , różnica polega na podwójnych końcówkach http://forum.omegakl...=1&d=1261735837
#43
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 12:11

a to że sprzedajesz tłumik od astry do omegi to twoja sprawa

#44
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 12:18
wiec zwracam honor pod warunkiem że posiadasz takowy ...
p.s.co do tłumika to moge sprzedawać nawet od c330 a tobie nic do tego
#45
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 22:31
..Gwarantuje że tak jak proponujecie jest nie dobrze!
AndrzejMT znasz może jakieś inne rozwiązanie:zaklopotanie:
własnie sie tego obawiam jak bym sie wspawał przed tłumikiem:(jedna strona będzie wyciszona a druga jak Ursus C330
#46
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 22:37
owiń tylko rure idącą w prawo jakąś taśma termoodporną żeby spaliny nie stygły
#47
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 22:45
http://forum.omegaklub.eu/attachment.php?attachmentid=4297&stc=1&d=1261689556 to jest prawidłowe wykonanie duplexa
chodzi tobie o te rozwiazanie???
#48
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 22:49
podejżewam że jest to jedyna sprawdzona i wydajna konstrukcja ...
#49
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 23:00
Dokładnie
podejżewam że jest to jedyna sprawdzona i wydajna konstrukcja ...
no to jezeli to narazie podejrzenia to sie wstrzymam szkoda mi ciąc tłumik:zaklopotanie:
nie spieszy mi sie
zobaczymy moze ktos ma jeszcze inne rozwiązania :pokoj::zaklopotanie:
#50
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 23:07
nie ma innej alternatywy wyprowadzenia duplexa na tył auta
zresztą zrobisz jak będziesz uważał za stosowne
a podejżenie nie dlatego że może być coś innego a raczej jest to najbardziej optymalne wykonanie
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2009 - 21:42
zawsze można wykonac nowy zbiornik paliwa ale koszta
no nie chciałem być wredny ale jeśli znalazł się ktoś wcześniej

w sumie to tylko koszt dwóch tłumików od 2.0 i mała przeróbka wyjścia z środkowego + nowy zbiornik, jeżeli masz lpg to wystarczy Ci małe, sportowe 15l na rozruch w bagażniku

#53
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 15:49
aczkolwiek po delikatnych przymiarkach widac ze dało by rade zmontowac to jak Pit_Diablo napisałes
wszystko spawane gazowo oczywiscie:)