Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Strzela w dolot na Lpg-proszę o rady.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   elatet

elatet

    Zbanowany

  • 28 postów
  • Dołączył: 14-12-2008
  • Skąd: Gdynia

Napisany 07 stycznia 2009 - 00:30

Witam serdecznie koledzy,mam problem z Omką.Niedawno ją kupiłem,od razu zaóważyłem że ma za niskie obroty na biegu jałowym zwłaszcza na lpg,sprzedawca mówił że jak wymienię świece będzie ok.Tak też uczyniłem ale niewiele to dało,czytałem posty na ten temat i postanowiłem bardziej przyjrzeć się przepływomierzowi i co ujrzałem?dzirę.Wyczyśćiłem przepływkę i uszczelniłem,efekt obroty się podwyższyły z ok.500 do ok.650 ale i tak nie równo pracuje i po likfidacji lewego powietrza teraz zaczął strzelać czasami przy ruszaniu i gwałtownym depnięciu w dolot że aż sprężyny pokrywy filtra powietrza pogubiłem(teraz wiem dlaczego ten facio pokleił go taśmami).Jutro zmieniam przewody,poradzono mi abym szukał w układzie zapłonowym co Wy na to?Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanów Omesi.

#2 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 07 stycznia 2009 - 17:56

Tak jest, musisz sprawdzić przewody.
Jeśli są takie objawy ja ty opisujesz to najpierw wymienia się przewody. Gaz jest bardzo wrażliwy na przewody i świece, na benzynie pojeździsz na nich bez problemu ale na gazie już nie.
A co do tego filtra powietrza - obudowy, to jakiś partacz musiał zakładać instalację gazową. ponieważ w przypadku instalacji gazowej nie sekwencyjnej nalezy zrobić na obudowie taki jakby "odpowietrznik" nie wiem jak to dokładnie nazwać, ale właśnie wprzypadku wystrzału, gazy uchodzą przez ten odpowietrznik i nie rozwala wtedy obudowy filtra :cool:
Pojedź do jakiegoś gazownika znającego się na zeczy to ci to zrobi jak nie masz, kosztuje grosze.

#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 stycznia 2009 - 20:41

http://forum.omegakl...read.php?t=4036
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   elatet

elatet

    Zbanowany

  • 28 postów
  • Dołączył: 14-12-2008
  • Skąd: Gdynia

Napisany 07 stycznia 2009 - 23:54

Tak właśnie zrobie dzięki Shreader.pozdrawiam.

#5 OFFLINE   romkwie

romkwie
  • 19 postów
  • Dołączył: 07-01-2009

Napisany 09 stycznia 2009 - 15:09

Ja miałem podobny problem z motorkiem 3.0
Wszyscy maja rację.Świece,przewody,przepływomierz i.t.d.
Bezpiecznik anty-wybuchowy jest zazwyczaj montowany przed przepływomierzem i nie zawsze jest w stanie zabezpieczyć przepływomierz.Czasem strzał jest tak silny,że poderwie obudowę z filtrem powietrza.Często przepływomierz tego nie wytrzymuje.Zostaje skrzywiony wewnątrz i nie działa już prawidłowo.Przydatny był by drugi bezpiecznik przed kolektorem dolotowym,ale nie zawsze można to zrealizować.
Jest jeszcze jedna przyczyna strzałów.Gaz ma to do siebie,iż jest bardziej wrażliwy(wybuchowy) od benzyny i przy dużym sprężaniu łatwo następuje samozapłon bez iskry (czego nie powoduje benzyna).Wtedy właśnie następuje "cofnięcie, odrzut ponownie w kolektor i dalej w przepływomierz.
Taką opinię usłyszałem kiedyś na TVN Turbo.Wydaje się to dość logiczne.