

Wymiana żarników w xenonach !!!
#1
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 21:20
Jestem "świeżym użytkownikiem Omegi 2.0 16V sedan na 100 lat Opelka i właśnie zgasł mi jeden xenon co objawiało się jego wcześniejszą zmiana barwy świecenia aż padł co zakomunikował komputer. Kupiłem żarnik D2S 6000K i tyle... moje pytanko brzmi tak: wymieniac samemu czy oddać fachmanowi wcześniej miałem kadetta i w zaszdzie robiłem wszystko sam , więc jakieś pojęcie mam , ale to auto to juz epoka w technologii do przodu więc proszę o podpowiedź , bawić się bo nie jest to trudne czy raczej dać do fachmana żeby nie spierdzielić. Z góry dzięki za podpowiedź.
Pozdrowionka;)
#2
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 21:26
Jest takie coś jak opcja szukaj

Ale, że kolega nowy to pierwszy raz bez bicia pasem

Żeby wymienić żarnik to najłatwiej wyjąć całą lampę (3 śruby), będzie lepszy dostęp. Potem 3 wkręty w osłonie żarnika. Tylko najpierw odłącz akumulator, bo może Cię zdrowo trzepnąć

Acha. Wymienia się oba żarniki na raz

#3
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 21:35

#4
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 21:39
Może nie absolutna, ale nakjlepiej tak robić z uwagi na wypalanie się palników. Poczytaj:Wielkie dzięki za wskazówki Mam jeszcze pytanie odnośnie wymiany dwóch żarników , czy to absolutna konieczność??
http://forum.omegakl...light=ksenonach
#5
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2009 - 13:33
I tak jak Ci powiedzieli wcześniej - kategorycznie odłącz aku bo nie wiem czy wiesz, że napięcie na przetwornicy może ZABIĆ


Pozdro.
#6
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2009 - 17:20
A ja zrobiłem to inaczejŻeby wymienić żarnik to najłatwiej wyjąć całą lampę
Jestem po wymianie zerników - wymieniałem sam, zajęło to 20 min.
Z lewej strony wyciagasz akumulator - odkręcasz tylko klemy i masz bardzo ładny dostęp
Z prawej wymontowujesz całą obudowę filtra - trzeba odczepić tą dużą gumową rurę

I tak jak Maro pisał trzeba odkręcić osłonę żarówki - 3 sróbki gwiazdki, ja uzywałem krótkiego kluczyka kontowego - poszło jak po masle.
pozdro
#7
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2009 - 11:14
#8
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2009 - 00:30
A ja zrobiłem to inaczej
Jestem po wymianie zerników - wymieniałem sam, zajęło to 20 min.
Z lewej strony wyciagasz akumulator - odkręcasz tylko klemy i masz bardzo ładny dostęp
Z prawej wymontowujesz całą obudowę filtra - trzeba odczepić tą dużą gumową rurępo prawej i wyjąć obudowę, nie jest przykręcona.
I tak jak Maro pisał trzeba odkręcić osłonę żarówki - 3 sróbki gwiazdki, ja uzywałem krótkiego kluczyka kontowego - poszło jak po masle.
pozdro
Też tak kiedyś wymieniłem obydwa żarniki i myślę, że jest to najlepszy sposób ( tym bardziej, że przerabiałem także opcję z wyciąganiem lamp, która jest bardziej czasochłonna ).
#9
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 10:55
dwa dni temu wymieniłem zarniki bo prawy się sfajczył. ok. ma prawo.
ale dzisiaj z kolei sfajczył się lewy choć był nowy. obydwa są nowe. co może być tego przyczyną? długo jeździłem na orginalnych i nic się nie dzialo a teraz na gle pali je hurtowo. :confused:
#10
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 11:11
#11
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 11:20
#12
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 11:23
Wymieniłem na nowe osram i stałą się jasność. Chińskim palnikom zdecydowane NIE!

#13
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 11:37
chińczyznę kupilem ale czy to ma jakieś znaczenie? sam nie wiem...
ma. ten badziew albo sie pali momentalnie albo np mruga przy wlaczaniu itp
#14
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 11:59
Jak pomyślę że będę musiał zainwestować 550 zl w orginalne zarniki to mnie skręca.
#15
OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 12:42
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#16
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 01:58
Podejrzewam, że podróby.Ja kupiłem te i od 2 miesięcy mam spokój
#17
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 07:17
Podejrzewam, że podróby.
a w czym problem
chcesz wydać 3stówki na orginał ,prosze bardzo tylko jaka masz gwarancje że faktycznie są orginalne?
jeżeli wizualnie się niczym nie różnią

#18
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 09:28
#19
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 09:47
Może założę te philipsy czy osramy tylko że na allegro cena jest ok. 170 zl a w sklepie oryginalne kosztują 270 zł. Czyli można przypuszczać że te na allegro za 170 to nie są zadne orginały a podróbki jakieś. Rozmawiałem z gościem w sklepie i powiedział że nie ma żarników po 170 w ofercie znanych producentów. To teraz pytanie - czym się różni chińszczyzna totalna od tej ze znaczkiem znanego producenta?
Jak pomyślę że będę musiał zainwestować 550 zl w orginalne zarniki to mnie skręca.
ja kupiłem za 120 na allegro z gwarancją pisemną (sklep udzielał gwarancji a nie producent) i wszystko ok (palnik philipsa produkcji niemieckiej) faktycznie bez opakowań oryginalnych ale nowe na początku świeciły na biało i jestem zadowolony

przemek985 - teraz nie pamiętam ale jak wyciągałem z moich to porównałem i były identyczne. co najważniejsze że świecą superowo
#20
OFFLINE
Napisany 20 marca 2009 - 21:33
Właśnie tym się różnią. Różnica w budowie jest zauważalna od razu. Objechałem moje miasto wzdłuż i wszerz i albo mają podróby, albo oryginały po 335-355/sztukę. Ehhh, ciężka sprawa z tymi HIDami.Panowie ta stronka moze cos pomoze...
http://www.motonews....=223141&c=0&f=9