

podłączenie reduktora
#1
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 14:35
otóż w moim reduktorze jeden wąż jest podłączony gdzieś z tyłu silnika o drugi wąż jest podłączony pod wąż ktory idzie od pompki wody znajdującej sie pod zbiorniczkiem wyrównawczym . czy to jest dobre podłączenie dla MV6 ?? pytam bo mam problem z grzaniem
#2
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 14:42
z góry przepraszam jesli temat sie powtorzył ale szukałem i nie moglem znlezć nawet pod hasłem "reduktor"
otóż w moim reduktorze jeden wąż jest podłączony gdzieś z tyłu silnika o drugi wąż jest podłączony pod wąż ktory idzie od pompki wody znajdującej sie pod zbiorniczkiem wyrównawczym . czy to jest dobre podłączenie dla MV6 ?? pytam bo mam problem z grzaniem
wazne jest wpiecie reduktora zaraz za mostkiem wodnym przed zaworem trojdroznym -czyli sprawdz to z tylu silnika, powrot w sumie nie ma wiekszego znaczenia chyba ze masz wypiety i zaslepiony waz malego obiegu przez pompke do nagrzewnicy wtedy podepnij jak powinno byc w oryginale z powrot z lpg wepnij w obwod
#3
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 14:48
-z pompki idzie wąż do narzewnicy chyba i jest w niego wpiety jeden wąż od reduktora
-drugi wąż z pompki idzie do zaworu trojdroznego i jak by na wprost z zaworu wychodzi wąż w ktory wpięty jest drugi wąż z reduktora
wpięcia za pomocą trojników plastikowych .
czy jest to prawidłowe podpięcie ??
#4
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 15:35
-z pompki idzie wąż do narzewnicy chyba i jest w niego wpiety jeden wąż od reduktora
jesli jest to powrot to moze byc jesli zasilanie to czytaj nizej
-drugi wąż z pompki idzie do zaworu trojdroznego i jak by na wprost z zaworu wychodzi wąż w ktory wpięty jest drugi wąż z reduktora wpięcia za pomocą trojników plastikowych .
cos mi sie wydaje ze to jest zasilanie i neistety nie moze tak byc. musisz to przepiac przed zawor - czyli pomiedzy mostek wodny na glowicy a pojedyncze wejscie do zaworu.
#5
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 16:01
http://www.hot.jpg.pl/81064
poprawnie ??
troche sie nameczylem zeby to naryswać . mam nadzieje ze nie na marne
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 16:25
#8
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 16:31
jeśli ten wąż idzie od (do) zaworu to masz tak jak ja . dwa węże od zaworu idą w lewo a jeden w prawo i to w niego jest wpięty reduktor
ooo u tygrysa masz pokazane prawidlowe podpiecie zasilania czyli przed zaworem, ten schemat z epc ma maly brak nie ma weza pomiedzy mostkiem a trojnikiem, waz 3 jest dla wersji bez klimy bezposrednio z mostka do nagrzewnicy z pominieciem zaworu, waz 4 pokazuje tak samo wersje bez klimy - z klima wychodzi nie z mostka tylko z gornego wyjscia zaworu trojdroznego - dolny to powrot na blok jednoczesnie z powrotem z nagrzewnicy waz 7
#9
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 16:43
http://forum.omegakl...ead.php?t=10764
powrót musisz mieć podłączony pod zbiorniczkiem bo jak masz przed pompką to po wyłączeniu klimy będzie nie dogrzany parownik
#10
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 17:20
nie denerwujcie sie prosze bo sprawdzam to na dfworze a jest troche zimno zebym rozkrecał
ok , juz wiem , mam dobrze podpiete , tylko musze sie wpiąć w rurke od zbiorniczka i bedzie gitara . jakie tam są fi wewnętrzne ?? (chodzi mi o wąż od pompki i o wąż od zbiorniczka) pytam za wczasu zeby nie biegac jak rozbiorę . dzieki za cierpliwość
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 19:12
jakie tam są fi
fi 16 tylko załóż aluminiowy trójnik a nie jakieś plastikowe gu.. bo zaraz będzie ciekło
alu koszt 6-8 zł u każdego(prawie) każdego gaziarza kupisz
#13
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 19:38
czyli tak , bylem znowu w aucie i grzebalem . mamyzawor trojdrozny , jedna rurka do pompki , druga to rurka nr 7 i idzie w sciane i w drugą stronę gdzieś i mamy trzecia rurkę ktora idzie w kierunku glowicy( dokladnie nie wymacalem czy wchodzi w nią bo mi przgubu w rece zabrakło ) i na tej rurce jest wpiety reduktor . dobrze ??
nie denerwujcie sie prosze bo sprawdzam to na dfworze a jest troche zimno zebym rozkrecał
ok , juz wiem , mam dobrze podpiete , tylko musze sie wpiąć w rurke od zbiorniczka i bedzie gitara . jakie tam są fi wewnętrzne ?? (chodzi mi o wąż od pompki i o wąż od zbiorniczka) pytam za wczasu zeby nie biegac jak rozbiorę . dzieki za cierpliwość
wpiecie powrotu niewiele tu zmieni., sprawdz najpierw czy ta pompka pod zbiorniczkie ci pracuje - podpowiedz - to ze buczy nie znaczy ze chodzi.
#14
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 20:41
#15
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 23:08
#16
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2009 - 23:18
rozumiem ze ta pompka powinna się włączać wraz z zapłonem ??
tak.
#17
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2009 - 15:56
#18
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 23:18
#19
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2009 - 15:06
#20
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2009 - 16:26
nie moze tak byc - jesli masz zawor trojdrozny musi byc sprzed zaworuDodam że w tej chwili mam podłączone zasilanie parownika od powrotu z nagrzewnicy