Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zaciski przewodów paliwowych (odpinanie ,zapinanie)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mr.n3mo

mr.n3mo
  • 361 postów
  • Dołączył: 18-02-2007
  • Skąd: Koszalin/Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2009 - 14:41

Witam.:)
Czy mógłby mnie ktoś oświecić i opowiedziec mi jak zdjąć te opaski zaciskowe z przewodów paliwowych?? Sa do tego jakieś szczypce, albo jakis patent??

Przedstawiam fote zacisków z okolic filtra paliwa: (Łatwiej było o zbliżenie)
Dodany obrazek

Ja musze sie rozprawic z zaciskami przy zewnetrznej pompie paliwa:
Dodany obrazek

O ile przy dobrym dojściu mozna próbować sróbokrętem i kombinerkami o tyle przy pompie można się osr...budyniem,przy tym.:evil:
Na necie spotkałem sie z takimi szczypcami JONNESWAY:
http://www.twenga.pl...4365393979.html
,ale nie wiem czy te opski ,o których mówię to CLICK-i ,czy tez jakies inne..

I czy są to zaciski jednorazowego użytku, czy mozna je wtórnie wykorzystać??.

#2 OFFLINE   chomiczek

chomiczek

    Administrator

  • 15 postów
  • Dołączył: 22-06-2015
  • Skąd: Wadowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2009 - 15:13

I czy są to zaciski jednorazowego użytku, czy mozna je wtórnie wykorzystać??.

i tak i nie.. tzn. jeśli je delikatnie ściągniesz i ich nie rozegniesz to da radę potem założyć, jednakże filtr paliwa zawsze jest wraz z nowymi.

#3 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2009 - 15:26

Miałem ten sam problem. Jak opaska ma większą średnicę (np na kolektorze) to kombinerkami czy żabką idzie świetnie odpiąć i zapiąć. Przy przewodach paliwowych idzie zjeść kombinerki z nerwów i mi często to zajmowało sporo czasu. Kombinerek nie kupowałem jednak, bo zbyt rzadko rozpinam te kable.
Jeśli to choć trochę pomoże...
[yt="Jeśli to choć trochę pomoże... "]m6zY27T5nms[/yt]



#4 OFFLINE   mr.n3mo

mr.n3mo
  • 361 postów
  • Dołączył: 18-02-2007
  • Skąd: Koszalin/Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2009 - 16:11

i tak i nie.. tzn. jeśli je delikatnie ściągniesz i ich nie rozegniesz to da radę potem założyć, jednakże filtr paliwa zawsze jest wraz z nowymi.


Ale do filtra w mojej klusce sa uzyte te zwykłe opaski zaciskowe z gwintem.

Natomiast przy pompie jest tego pełno. Na dobra sprawe to sam nie wiem ile musze ich odpiac by te pompe wywlec. Niby 2 ,ale do tych przy pompie nie ma dojscia ,trzeba by wczesniej jakos to rozpiac...

Jeśli to choć trochę pomoże...


Wow. Dzieki... ,ale pod podwoziem z tymi zapinkami ukrytymi pod samymi przewodami to tak lekuchno nie pojdzie chyba...

#5 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2009 - 16:54

Wiem jak tam jest, musiałem tylko podłączyć 2 przewody na deklu wlewu i mordowałem się dość długo.
A próbowałeś pytać się ile to kosztuje u mechanika?

#6 OFFLINE   biszek

biszek
  • 325 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 stycznia 2009 - 18:58

jak sie rozciagna przy sciaganiu to zawsze je mozna scisnac/zacisnac obcegami , a jak sie rozleca to zalozyc zwykle , tyle ze sa zwykle i zwyklesze np w hipermarketach a te to moze tylko na dolot powietrza gdzie nie musi to byc bardzo scisniete, jesli uszkodzisz weze to trzeba jechac do sklepu gdzie sprzedaja czesci do ciezarowek praktycznie u mnie to 1/4 ceny ASO