Witam gorąco! Miałem okazje zakupić niedrogo Omege B 2.0 16V X20XEV EcoTec. Chodzi mi jak z waszych doświadczeń sprawuje się ten silnik. Czy jest dobry, i ogólne zdanie na ten temat. Dziękuję z góry za opinie. Pozdrawiam. Przebieg 190.000km.


Opel Omega B 2.0 16V X20XEV ECOTEC 100kW / 136KM
Rozpoczęte przez
Dee-Jay
, 03 gru 2008, 20:34
11 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 20:34
#2
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 20:51
Ja mam Kluske z tym silnikiem i z przebiegiem lekko ponad wskazany przez Ciebie ... posiadam ja od lipca i jestem zadowolony. Moim zdaniem stosunek mocy do spalania jest prawidłowy ... krótko mówiąc ... mi wystarcza, ale nastęona Omega pewnie bedzie z wiekszym silnikiem ... w miare jedzenia rośnie apetyt.
Generalnie jest bardzo zadowolony
Generalnie jest bardzo zadowolony

#3
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 21:00
Dee-Jay -poszukaj w tym dziale bo jest sporo tematow w ktorych znajdziesz odpowiedz na swoje pytania.
Wrzuc zdjecia auta jak masz.
Wrzuc zdjecia auta jak masz.
#4
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 21:06
Dodaję fotki. Dzięki za opinie!
http://www9.speedysh...43/DSC00714.jpg
http://www9.speedysh...68/DSC00713.jpg
http://www4.speedysh...71/DSC00710.jpg
http://www3.speedysh...73/DSC00712.jpg
http://www9.speedysh...43/DSC00714.jpg
http://www9.speedysh...68/DSC00713.jpg
http://www4.speedysh...71/DSC00710.jpg
http://www3.speedysh...73/DSC00712.jpg
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 21:18
działają, kliknij na tem malutkie kwadraciki przy nazwieLinki niedzialaja
#7
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 22:30
Witam. Mam omegę z tym silnikiem i ogólnie nie jest zły, do normalnej jazdy wystarcza. W mieście pali mi około 13l gazu, na trasie (jak jadę na emeryta) to 8l gazu. Co do awaryjności to wiadomo jak trafisz na zadbany egzemplarz to będzie ci służył, a jak trafisz na trupa to będziesz ładował w niego pieniądze. Przy tych silnikach lubią pękać kolektory wydechowe- koszt około 500 (zamiennik) i klepią popychacze. Poza tym ja jestem z tego autka bardzo zadowolony, ale jak kolega wyżej pisał następna omka będzie już V6. Pozdrawiam
#8
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 13:02
Miałem 2.0 16V, teraz mam 3.0 V6. Pomimo nieco większych kosztów eksploatacji nie zamieniłbym się z powrotem na 2.0 16V.
Ten silnik (2.0 16V) jest mało elastyczny i ciągnie dopiero od wysokich obrotów, przy czym wtedy pali sporo. Przy obrotach niższych niż 3,5 tys. prezentuje nędzną dynamikę porównywalną z Astrą 1.6 16V.
Ten silnik (2.0 16V) jest mało elastyczny i ciągnie dopiero od wysokich obrotów, przy czym wtedy pali sporo. Przy obrotach niższych niż 3,5 tys. prezentuje nędzną dynamikę porównywalną z Astrą 1.6 16V.
[center:50fb7585b3]
>> PROFESJONALNE SZABLONY AUKCJI ALLEGRO <<[/center:50fb7585b3]
>> PROFESJONALNE SZABLONY AUKCJI ALLEGRO <<[/center:50fb7585b3]
#9
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 14:25
witam.ja osobiscie też polecam Omege 2.0 16v w miescie i tak nie ma gdzie sie rozbujać a konfort i wyposażenie jest idealne na stanie w korkach
Kiedy już wyskoczysz na trase to też nie ma na co narzekać (jest mułowata ale jak się rozkula to sobie swobodnie leci)
pozdrawiam


#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 17:36
Ci co mają V6 to mówią że 2.0 16V to muł, to normalne. Ja powiem że mam 2.0 16V i nie narzekam. Przypominam ze limit prędkości w obszarze zabudowanym to i tak 50km/h a i poza miastem do 200km/h przyspiesza dość żwawo a komfort z Astrą 1.6 16V raczej nieporównywalny. Jak ktoś chce miec auto do driftu to niech sobie E36 kupi.
Ja się przyzwyczaiłem do Omki. W połowie roku 2009 kończą mi sie raty kredytu, biorę następny i kupuję Bfl z V6. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Ja się przyzwyczaiłem do Omki. W połowie roku 2009 kończą mi sie raty kredytu, biorę następny i kupuję Bfl z V6. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
#12
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2008 - 13:50
Cześć jestem z Torunia i taką Omegę mam od 4 lat.Silnik tylko na syntetyku wymieniany dwa razy do roku a z automatem nie do zajechania .