Po odbiorze samochodu od mechanika (wymiana świec żarowych) auto straciło moc, ciężko zapala.Zaczełem szukać co mogli spartolić ,wszystkie weżyki od podcisnienia założone ,wtyczka pod kolektorem ssącym podłączona czyli niby wszytsko ok .Zdjełem wężyk od egr-u i sykło powietrze i było słychać pyknięcie, coś mnie tkneło i spróbowałem odpalić i eureka od pierwszego strzału odpaliła.Mam pytanie co może być zepsute?Znalazłem link na forum bmw ,że czyści się jakieś filterki przed czujnikiem podciśnienia ale brakowało fotek i nie wiem czy to ma coś wspólnego z moim przypadkiem.


Egr,podcisnienie = problem z odpalaniem?
Rozpoczęte przez
siwynd
, 03 gru 2008, 00:52
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 00:52
#2
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 22:22
wyczysciłem dzisiaj egr (syfu za duzo nie było) i dalej tak samo sie dzieje tzn jak spuszcze powietrze z egr chodzi fajnie przez jakis czas , pozniej wyglada to tak ze nabije powietrze do układu i sie zaczyna traci moc ,kopci, jak dodaje gazu przy pewnych obrotach jakby go dusiło
#3
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2009 - 17:45
witaj.mam podobny problem.tez odebrałem samochód od mechanika po wymianie świec,ale u mnie objawy są takie że wolno wchodzi mi na obroty.ale co do twojego problemu.ja ten wężyk od egr mam zatkany wiec nie dochodzi do niego podciśnienie i chodzi ok jeżdżę na razie tak ale tez będę musiał się za to zabrać.
#4
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2009 - 18:12
Witam "siwynd" ,sprawdz elekrozawór sterowania zaworem egr jak i jego odpowietrznik . To jest ten zaworek przy zbiorniczku płynu wspomagania co dochodzi do niego 1wtyk ,2 wężyki podcisnienia(jeden do trojnika podcisnienia nad kolektorem ssącym na wysokości 3 wtysku, drugi do zaworu egr) iodpowietrznik , który jest skierowany na zbiorniczek płynu hamulcowego.
#5
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2009 - 20:40
a jak można go sprawdzić czy on działa? jeszcze jedno czy ten drugi zawór który jest bliżej akumulatora jest podłączony pod kolektor ssący na wysokości drugiego-trzeciego wtrysku? i czy też można sprawdzić go czy jest sprawny??
#6
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2009 - 18:54
Witam. Ten drugi podłączony do kolektora ssącego to czujnik turbiny, jesli by nie działał to turbina by się nie załączała. A ten od egr to najlepiej przedmuchać , dobrze wyczyścić i sprawdzić czy wszystkie wężyki są w odpowiednie miejsca po wpinane.