

KUHLMITTEL STAND
#1
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2006 - 22:54
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2006 - 00:26
i co ma plyn spryskiwaczy do plynu chlodzacego?

btw, mi tez sie zapala czasem kuhlmittel stand, ale plynu mam pod max, i olewam, bo trzebaby wymieniac caly zbiorniczek z czujnikiem...
#4
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2006 - 02:46
witam mam problem z tym komunikatem raz sie swieci raz nie poziom plynu jest oki jak zrobie na kostce obieg zamkniety wszystko jest oki wiec pytanie do was czy ten czujnik w tym zbiorniczku sie zawiesza czy jest brudny a moze macie jakis pomysl zeby go wyczyscic z gory dziekuje i pozdrawiam
najprawdopodobniej sie wiesza, niestety jest to przypadłość w wielu oplach z kompem.
W sprzedaży czujnik występuje tylko ze zbiorniczkiem i nie jest tani.
Masz do wyobru - albo sie przyzwyczaisz albo wybulisz pare złotych..
ps. co masz na mysli pisząc ze zrobisz obieg zamknięty na kostce ?
#5
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2007 - 22:17
dodam ze plynu ubywa bardziej kiedy silnik sie nagrzeje, jesli jezdze na krotkich odcinkach to nie musze tak czesto dolewac.
czy ktos ma jakies sugestie skad to moze leciec, bo na uszczelke to nie wyglada?
#6
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 11:11
a ja mam inny klopot, czujnik mam sprawny ale ubywa mi plynu i nie moge dojsc gdzie ucieka, sprawdzalem weze , stan oleju, w zbiorniczku nie mam babelkow, silnik dziala bez klopotu- tylko male.. ale znika plyn, musze sredenio raz na tydzien dolac okolo 1,5 l wody sprawdzalem zawor od nagrzewnicy i nie cieknie.
dodam ze plynu ubywa bardziej kiedy silnik sie nagrzeje, jesli jezdze na krotkich odcinkach to nie musze tak czesto dolewac.
czy ktos ma jakies sugestie skad to moze leciec, bo na uszczelke to nie wyglada?
A czy masz założony gaz? Ja mam gaz więc troszke mi ubywa bo odparuje. To normalne w autach z gazem

#7
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 14:54
mam gaz ale do tej pory wszystko bylo w normie, nigdy co tydzien nie musialem dolewac wody.
#8
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 16:13
#9
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 18:57
#10
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 19:11
mi tez pokazuje ten kom. i poziom mam ok gdzie znajduje sie ten czujnik?
wystarczy jak przeczytasz ten temat od poczatku to sie dowiesz.
#11
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 20:40
Dzisiaj wyjąłem cały zbiorniczek,oczywiście wcześniej spuszczając płyn ze zbiorniczka(metodą zassania ustami.....tfffuuu,niedobre).Następnie pod kran i intensywne płukanie,wewnątrz jest pływak który cały był oblepiony mazią.
Pierwsze płukanie było z dodatkiem płynu do naczyń a później samą wodą,dobrze jeszcze mieć jakąś szczoteczkę żeby dojść głębiej.
Po 5 minutowym płukaniu montaż z powrotem i wiecie co?....działa to znaczy komunikat już się nie wyświetla.

#12
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 21:01
#13
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 21:48
a ja mam inny klopot, czujnik mam sprawny ale ubywa mi plynu i nie moge dojsc gdzie ucieka, sprawdzalem weze , stan oleju, w zbiorniczku nie mam babelkow, silnik dziala bez klopotu- tylko male.. ale znika plyn, musze sredenio raz na tydzien dolac okolo 1,5 l wody sprawdzalem zawor od nagrzewnicy i nie cieknie.
dodam ze plynu ubywa bardziej kiedy silnik sie nagrzeje, jesli jezdze na krotkich odcinkach to nie musze tak czesto dolewac.
czy ktos ma jakies sugestie skad to moze leciec, bo na uszczelke to nie wyglada?
Prawdopodobnie przyczyną może być UPG w lewym,tylnym narożniku lewej głowicy.Kanał wodny jest tam najbliżej zewnętrznej krawędzi uszczelki głowicy.Koncentrat lub płyn zimowy jest agresywną cieczą i najczęściej w tym miejscu dochodzi do wytrawienia uszczelki.Podobno to taka wada fabryczna 2.5 V6.
Oj!
