Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Landi renzo omegas w mv6 regulacja


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zygol

zygol
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-10-2008
  • Skąd: Maków Mazowiecki

Napisany 12 listopada 2008 - 16:30

Witam regulował ktoś sam taką instalację? posiadam kabel zakupiony na allegro pod laptopa no i program potrzeba mi tylko kogoś kto mie pokieruje poprzez poprawne ustawienie tej instalacji. dodam ze u najblizszsych gazowników w mojej miejscowości nie moge wyregulować gdyz nie zakładają takich instalcji. jakies instrukcje schcematy sdresy stron na ten temat mile widziane

#2 OFFLINE   zygol

zygol
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-10-2008
  • Skąd: Maków Mazowiecki

Napisany 13 listopada 2008 - 19:46

no i mam problem który chciałem rozwiazać bo myslałem ze to wina regulacji. auto najpierw idzsie potem muli i znów idzie nie wiem co to jest wiem ze jak go tak przecoiagne na gazie i sie zatrzymam to smierdzi mi fazem i gdzies z okolic parownika coś syczy? co opstawiacie

#3 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 listopada 2008 - 17:08

wiem ze jak go tak przecoiagne na gazie i sie zatrzymam to smierdzi mi fazem i gdzies z okolic parownika coś syczy? co opstawiacie

nieszcelny parownik pewnie membrany sie skończyly,sprawdź temp. parownika jaką ma podczas pracy może nie dogrzany

#4 OFFLINE   zygol

zygol
  • 39 postów
  • Dołączył: 24-10-2008
  • Skąd: Maków Mazowiecki

Napisany 16 listopada 2008 - 08:53

temp gazu ok temp wody w parowniku nie moge odczytac nie ma nic nie wiem czemu zauważyłem dzis natomiast ze płynu mi ubyło.

#5 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 19 lutego 2009 - 00:12

Poniekąd odgrzeje temat, tzn. odnośnie samej instalki.

Czy instalacje Landi renzo są dobrej jakości, a dokładnie mając na mysli v6.

#6 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lutego 2009 - 17:43

Poniekąd odgrzeje temat, tzn. odnośnie samej instalki.

Czy instalacje Landi renzo są dobrej jakości, a dokładnie mając na mysli v6.


Wg mnie bardzo dobra instalka, mam takową ponad 2,5 roku i zero problemów z nią. Ale nie podregulujesz sobie jej sam tak jak Staga czy innych, wtryskiwacze Med są dosyć głośne, temperatura przełączania na gaz dość wysoka (minimum 40*C). Można to uznać za wady.

#7 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 lutego 2009 - 20:26

A jak wypada w porónaniu ze Stag'iem lub BRC? czy stag lub BRC sa dobre do v6?

#8 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 lutego 2009 - 20:35

nie ma znaczenia ktora centralka - wszystkie oprocz staga maja podobne mozliwosci regulacyjne - stag jest dosc przejrzysty jesli chodzi o mozliwosci wplywania na mape. Ostatnio zauwazylem jedna dosc powazna wade (szczegolnie teraz zima) stag jest bardzo czuly na spadki napiec (mialem w ostatnim czasie kilka samochodow roznych marek w ktorych byly bledy: niskie napiecie) w tych autach napiecie bylo ok, wiec on pewnie nie znosi spadkow ktore sa czeste zima podczas uruchamiania silnika. Jest to o tyle grozne ze mialem dwa przypadki ze bylo iles tam tych bledow az komp stracil pamiec i ustawienia mapy gazowej. Gdzies wyczytalem ze stag 300 po 50 takich bledach wykasowuje pamiec mapy gazowej........ jednak to nie jest sparwdzone na 100% ale cos w tym jest
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#9 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 21 lutego 2009 - 22:35

Poniekąd odgrzeje temat, tzn. odnośnie samej instalki.

Czy instalacje Landi renzo są dobrej jakości, a dokładnie mając na mysli v6.

Landi Renzo sa bardzo dobrej jakosci, jezeli do tego dojdzie solidny i profesjonalny montaz to instalacja nie powinna sprawiac zadnych problemow.rozmawialem ostatnio z gazownikiem z Krępy ktory jest dobrym specjalista i zagadalem Go o Landi i jak najbardziej chwalil instalke koszt 4500

#10 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 lutego 2009 - 22:39

rozmawialem ostatnio z gazownikiem z Krępy


No walsnie pytając o te instalacje mialem na mysli wlasnie tego gazownika ... po malu rozgladam sie za v6 i dlatego wypytuje sie o tę instalke, bo chyba u niego bede montowal.

andzg, a kojarzysz goscia z Lubuskiego Centrum Autogazu? Gość dobry jest?
On ma warsztat na Batorego w ZG.

#11 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 21 lutego 2009 - 23:08

z tego co wiem to wszyscy znajomi polecaja Pana z Krępy i kazdy kto choc troche ma pojecia o LPG jedzie do niego. Wiadomo sa ludzie ktorzy jada byle gdzie bo w koncu "gaz to gaz" ale do rzeczy: ja bym nie kombinowal tylko podjechal do Pana o ktorym pisalem. mnie doslownie zaszokowal tym ze ... w zadnym wypadku nie odczujesz ze naciaga Cie na zalozenie gazu, przedstawia wszelkie argumenty "za" i "przeciw" z przewaga na "przeciw". po wizycie wiesz jaki wplyw na Twoje auto/silnik ma LPG
gwarantuje przy tym ze auto nie bedzie palic przy identycznym sposobie jazdy wiecej niż 15% gazu , nie powinno sie odczuwac strat mocy- czuc jedynie wolniejsza reakcje na wcisniecie gazu spowodowana dłuzszym spalaniem gazu
zawsze mozna podjechac do innych gazownikow i popytac, wazna sprawa to zrobic wywiad na forum lpg
ja osobiscie robilbym w Krepie lub w Legnicy

#12 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 lutego 2009 - 23:39

Dzieki za info. Ale jak dla mnie to chyba zbyt daleko jeździć do legnicy na regulacje itp.

#13 OFFLINE   Benedykt

Benedykt
  • 115 postów
  • Dołączył: 21-01-2009
  • Skąd: Alwernia

Napisany 08 czerwca 2009 - 12:32

Panowie - mam problem z wyborem instalacji gazowej do drugiego swojego samochodu.Proponują mi założenie właśnie Landirenzo Omegas albo BRC.Staga nie chcę bo dużo negatywnych opinii się o tej instalce naczytałem.Do tego w grę wchodzi założenie instalacj do japończyka, a te trochę źle gaz trawią.
W sumie nie chodzi mi o koszt instalacji , bardziej zależy mi na niezawodności bo autem jeździ najczęściej żona.
Cokolwiek bym w necie nie czytał to zawsze są jedni za i drudzy przeciw.
Niby Landirenzo jest dobrą instalką ale i na jej temat przeczytałem sporo negatywnych opinii , to samo z BRC.Powiem szczerze, że już pomału głupieję.
Co byście mi doradzili?

#14 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwca 2009 - 12:43

Niewiem co czytales o stagu zlego o stagu, ale to bardzo dobra centralka a takie opinie pisza te osoby co trafily na partacza albo zaoszczedzily pare zlotych na wtryskach lub reduktorze i teraz narzekaja.

Ja bym bral albo Staga ( tansza opcja) albo Landi renzo, z tym, ze wazny jest wlasnie reduktor i wtryski.
Jak japonczyk to pewnie potrzebuje szybkich wtryskiwaczy,czyli albo magicjecy ( taniej ) albo bardziej odporne na syf drozsze matrixy ( lub drozej medy> cen nie kojarze dokladnie) no i dobry reduktor.

Napisz jakie to auto.

#15 OFFLINE   Benedykt

Benedykt
  • 115 postów
  • Dołączył: 21-01-2009
  • Skąd: Alwernia

Napisany 08 czerwca 2009 - 13:12

Napisz jakie to auto.


Chodzi mi o Suzuki Baleno 1,3 16V rocznik 2000.Czyli baleno ostatniej generacji
Instalacja ma być instalowana w dobrym serwisie, więc o partactwie nie ma mowy.
Muszę się jeszcze tylko dowiedzieć jaki mają mi wsadzić reduktor i jakie wtryski.

Zadzwoniłem jeszcze raz i pytałem o wtryski i reduktor.
Odpowiedzieli mi tylko , że reduktor ma być oryginalny Landirenzo Li02
Zaś wtryski też oryginalne Landirenzo.
Pytałem o te wtryski "matrixy" i pan odpowiedział mi , że Landirenzo całkowicie wycofało się z montażu tych wtrysków bowiem byly awaryjne.Niby te co teraz stosują są o niebo lepsze od tych matrixów.
A czy mnie ktoś w trąbę robi tego właśnie nie wiem.

#16 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwca 2009 - 13:25

Chodzi mi o Suzuki Baleno 1,3 16V rocznik 2000.Czyli baleno ostatniej generacji
Instalacja ma być instalowana w dobrym serwisie, więc o partactwie nie ma mowy.

No to nie zaprzataj sobie tym glowy. Ja jak daje auto do mojego mechanika to jestem spokojny :)

Pytałem o te wtryski "matrixy" i pan odpowiedział mi , że Landirenzo całkowicie wycofało się z montażu tych wtrysków bowiem byly awaryjne.Niby te co teraz stosują są o niebo lepsze od tych matrixów.


Pewnie Medy > to jeszcze wyzsza polka i sa bardziej wytrzymale z tego co o nich czytalem.

Co do reduktorow Landi to niejestem wtajemniczony, ale jak masz pelne zaufanie do zakladu to zostaw im wolna reke.