

SZARPANIE SKRZYNI ASB- BRAK BŁĘDÓW
#1
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 17:30
Dziwne też jest to, że czasami szarpie mniej, a czasami bardziej. Im cieplej na dworzu tym zachowuje się gorzej. Wymieniłem olej w skrzyni i nic nie pomogło. Goście w serwisie ASB mówili mi, że to prawdopodobnie elektrozawory, natomiast dziś jeszcze słyszałem, że może być to regulator ciśnienia oleju (zabyt duże ciśnienie przy zmianie biegów i stąd walnięcie). Słyszałem też opinie, że ten typ tak ma. Dziwne jest to, że kiedy ją kupowałem pół roku temu to skrzynia chodziła jak masło. Natomiast pojeździł w warszawskich korkach i zaczął szarpać. Proszę o pomoc od czego zacząć, żeby nie zrobić remontu całej skrzyni.
Może ktoś z Was też miał takie problemy?
#2
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 21:05
nie ma .że ten typ tak ma.
sprawdz laczniki metalowo gumowe na wale moze one sa pozrywane i dlatego. automat w omedzie jak jest w dobrym stanie to prawie nie czuc zmiany biegow.
#3
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 22:52
I jeszcze jedno. Wychodząc z zakrętu zauważyłem, że dodając gazu refukuje mi bieg i wali w skrzynię (poziom oleju jest podobno ok), to zauważyłem już dawno temu, słyszałem, że to standard w automatach, tylko jak miałem senatora B w ASB to takich akcji nie miałem. Może jestem przewrażliwiony czy co?
#4
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 23:26
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 23:38
#7
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 23:58
#8
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 19:16
MV6,00,auto,kombi,irmscher,X30XE,115kkm
#9
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 20:39
Jak coś to mam skrzynie AR35 w idealnym stanie
#10
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 09:31
MV6,00,auto,kombi,irmscher,X30XE,115kkm
#11
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 19:46
czy na postoju jak trzymasz noge na hampelku to przy zmianie z R na D też jest to stuknięcie?
musisz sprawdzić czy na postoju zgaszony silnik wajcha na P - są luzy na wale tzn czy możesz obrócić wał i o ile... sprawdż sam bo jak ci jakiś pseudo mechanik powie że ten typ tak ma to nic nie będziesz wiedział...
u mnie było tak że obracał się prawie o 30 stopni... po wymianie mostu na nowy używany

P.S.
w trakcie jazdy po mieście na niskich prędkościach przy lekkim dodaniu gazu i puszczeniu jak zmieniał z wyższewgo na niższy to tez waliło...
#12
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 21:35
jak widzisz gość napisał 4 posty od 2008 roku
Właśnie jest to irytujące, mam problem najpier szukam po forum, patrze o jest taki sam temat, ludzie pomagają takiemu ale jak już zrobi(albo i nie) to już ma w d. i nie odpisze co było. O ile jeszcze koleś jest aktywny to mozna na PW zapytać to ducha już nie, może by coś z tym robić?
#13
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2010 - 23:28
takie walniecie może oznaczać ze się kończy most...
czy na postoju jak trzymasz noge na hampelku to przy zmianie z R na D też jest to stuknięcie?
musisz sprawdzić czy na postoju zgaszony silnik wajcha na P - są luzy na wale tzn czy możesz obrócić wał i o ile... sprawdż sam bo jak ci jakiś pseudo mechanik powie że ten typ tak ma to nic nie będziesz wiedział...
u mnie było tak że obracał się prawie o 30 stopni... po wymianie mostu na nowy używanyjest ok
P.S.
w trakcie jazdy po mieście na niskich prędkościach przy lekkim dodaniu gazu i puszczeniu jak zmieniał z wyższewgo na niższy to tez waliło...
O to to to !
U mnie to występuje właśnie jedynie przy postoju i zmianie na p lub d oraz podczas jazdy z 2 na 1.
No to mnie zmartwiłeś, jak wygląda wymiana? Da się samemu przy odrobinie znajomości techniki? Ile kosztuje wymiana u mechanika ?
MV6,00,auto,kombi,irmscher,X30XE,115kkm
#14
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 18:44
Ile ?
#15
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 22:23
nie ma panikiNo to mnie zmartwiłeś, jak wygląda wymiana? Da się samemu przy odrobinie znajomości techniki? Ile kosztuje wymiana u mechanika ?
o most zapytaj u Beast - ja brałem od niego i jest OK
wymiana jest bezproblemowa -ale mi robi wszystko mechanik wew warsztacie...
najpierw sprawdź te luzy...