smutna prawda na temat 2,5td...
#1 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 00:36
#2 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 06:50
z przebiegiem 185000 z 1998 roku...
No i co się dzwisz... jak się dba tak się ma, przebieg na bank kręcony, pewnie wyrwałeś okazję za pół ceny i teraz narzekasz.
Pozdr.
M.
#3 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 06:55
Sprzedawca zapomniał tylko dodać, że ten właściciel to był maniak prędkości, który katował omcię do bólu, nie serwisował jej i za nic miał wszelkie wymiany czy drobne naprawy. Jak zaczęła mu się sypać, to po prostu ją sprzedał. A czytając posty na forum o awaryjności omeg, to widzę, że takich naiwniaków jest naprawdę sporo.
Nie wiem, może ja mam szczęście, mam dwie omegi (TD i 2.5 V6) i jak na razie (odpukać) NIC się z nimi nie dzieje złego.
No ale może mam za małe wymagania, nie depczę w podłogę jak wariat, wymieniam wszystko na czas, ogólnie dbam o auta.
A jeśli chodzi o silnik 2.5 TD, to właściwie traktowany będzie służył naprawdę długo, 500 000 km to dla niego pestka.
Pozdrawiam.
#4 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 09:23
auto regularnie serwisowane
jak na razie z silnikiem zadnych problemów ( pomijajac awarie rozrusznika)
moze trafiłeś na zajechaną fure????
Pozdrawiam
#5 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 09:35
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 30 października 2008 - 10:33
z przebiegiem 185000 z 1998 roku...
buuuhahahaha.... normalnie cud mniod... u mnie juz 3 z przodu a omega z `97 roku. A i tak przypuszczam ze do 100 tys mozna jej swobodnie doliczyc. I zadnych niepokojacych usterek jakos nie zauwazam. Ot tylko te wynikajace z normalnego uzytkowania, ale bez szalenstw.
pozdr
maryan
`97 2,5 TD
kle, kle, kle
#8 OFFLINE
Napisany 30 października 2008 - 13:19
A propos spalania - proponowałbym Matiza - zuzywa naprawdę niewielkie ilości :mrgreen: (zaznaczam, że nie było to złośliwe, haha)
#9 OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 05:12
A propos spalania - proponowałbym Matiza - zuzywa naprawdę niewielkie ilości
Tico pali jeszcze mniej :mrgreen:
Moja Omcia liczy sobie już 13 wiosen, a przebieg 235 000 Jeżdżę już rok czasu, zrobiłem około 30 tys. i jak do tej pory (odpukać) żadnej awarii. Kupiona na Śląsku, a gość który ją sprowadził i użytkował pracował w OPLU w Gliwicach :grin: Wszystko zależy od tego jak się dba.
#10 OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 07:11
#11 OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 20:49
#12 OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 20:59
Może masz ją po prostu zajechaną i dlatego tak się dzieje....
a jak z podciśnieniami? Popodłączane prawidłowo? nie masz żadnych nieszczelności na dolocie?
Podczas załapania "muła" nie zaświeca się kontrolka silnika?
Poobserwuj bacznie swoją kluskę, na pewno jest coś, co przeoczyłes...
Pozdrawiam
#13 OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 21:06
wiec odczuwalne sa duze spadki mocy i to bez wzgledu na pore dnia czy pogode tak dziwnie ni stad ni zowat wczasie jazdy i zaleznie tylko od chumoru omegi...
kolego prawdopodobnie nastwnik lub pompa do wymiany
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 13:20
a kopcenia niema poprostu traci moc i i jedzie niemal na pol gwizdka... a swoja droga ile takak pompa kosztuje...czy wziasc nowa czy regenerowac...??? no i jak sie upewnic ze to wlasnie to zeby nie pchac kaski do kieszeni jakiemus nieuczciwemu mechanikowi za wymiane...
#16 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 13:22
#17 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2008 - 06:36
#18 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2008 - 16:50
#19 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2008 - 18:09
#20 OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 10:34