2,5DTI 24V Świst podczas dodawania i odejmowania gazu
#41 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2010 - 14:19
A swoją drogą - czy to ma jakieś znaczenie czy filtr jest plastikowy czy z gąbki?
Przecież jeden i drugi swoje zadanie spełnia, jeśli jest sprawny oczywiście...
Moja Kluska jest ze Szwajcarii!
#42 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2010 - 20:00
skoro nie ma znaczenia to dlaczego akurat wziąłeś ten nowszy a nie ten, który był montowany pierwotnie w tym silniku?A swoją drogą - czy to ma jakieś znaczenie czy filtr
jest plastikowy czy z gąbki?
http://forum.omegakl...
tu masz wyjaśnioną sprawę z separatorami
#43 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 21:26
cytuję za jordi23Tutaj nie ma zadnego filtra tylko sa dwa lejki po ktorych olej bedzie splywal spowrotem do silnika, wszystko jest plastikowe nie ma zadnej czesci ktora sie zapycha, jak filterek ktory pecznieje i potem olej cieknie na poduszke i turbo jak sie juz zapcha. To poprostu sie wyciaga i myje i po wklada spowrotem czyli raz kupione i tyle.
Gąbka to jednak filtr, a ten nowy plastik to tylko ociekacz oleju, czy lepszy?? ....
Moja Kluska jest ze Szwajcarii!
#44 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2010 - 10:20
ja zamówiłem taki sam komplet:)Ja zamontowałem komplet o takim numerze: 11 12 7 799 225 - to ten zestaw
z plastikowym wkładem
Pozdro
#45 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2010 - 17:52
Muszę wymienić olej i wiem że i przydało by się wymięć ten słynny filierek odmy
Czytając bacznie forum znalazłem następujące numery części i nie wiem którą w końcu zakupić
A oto one:
11 12 7 793 163
11 12 7 799 225
11 12 7 793 164
11 12 7 799 366
Proszę podpowiedzcie co zakupić bo w sklepie NIE wiedzą i chcą abym podał im numer części. A ja jestem po prostu zielony w tym temacie.
Pozdrawiam
#46 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2010 - 23:53
jeśli chcesz wymienić na taki jaki był montowany oryginalnie to ten z końcówką 163 kupując zestaw z tym numerem dostajesz kompletną odmę(czyli separator+obudowe z membraną); jeśli ten nowszy(plastikowy) to końcówka 225(też odma kompletna).Końcówka 366 to numer samego separatora(plastikowego).A 164 końcówka to sam separator oleju z gąbki(ten montowany oryginalnie).Czyli jeżeli wymieniasz odmę kompletną to patrz na 225 lub 163. Wybór należy do Ciebie.
Rozjaśniło się trochę?:-)
#47 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 08:31
hehh teraz coś już wiem Tylko dziwię się że w sklepie się mnie pytają o numer części jak to jest w silniku. Ale cóż chyba jeszcze NIE jednego będę musiał się nauczyć
Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.
#48 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 03:07
#49 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 09:39
a ile dmucha na tym zegarku.I tu rodzi się pytanie czy turbo ma tak "odpuszczać" - spokojna jazda odpuszcza ok 0,4-05 bara, ostrzejsza ok, 0,2-0,3. Myślę że wszystko dobrze opisałem. Pozdrawiam kolegów i dzięki za odpowiedzi. A i wszyscy opisujecie silniki 2,5 a ja mam 2,2
#50 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 11:55