

omega 2.5 td
#1
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 16:46
#2
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 00:02

#3
Guest_sunnychris_*
Napisany 02 listopada 2006 - 01:14
...zwiekszyc moc tego silnika tak do 190 koni....
:shock: :shock: :roll:


troche przesadziles chyba :smile: ten silnik 130 ledwo znosi.... 190km i zeby jeszcze dlugo pociagnal :neutral: cos mi sie zdaje ze taniej cie wyniesie kupic v6 i jeszcze na paliwo na rok zostanie :bigok:
#4
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 11:04

#5
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 14:08
załóż sobie turbine ze scani albo lepiej dwie,intercoler z dafa i ze 3 chipy z v-techa,do tego głowice poskręcaj ściskami stolarskimi to powinna wytrzymać




I jescze CHIPSA z alegroo bo bez tego sie nie obejdzie



#6
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 15:39
chcialem sie dowiedziec czy to mozliwe i wiem ze te silnik nie cieszy sie dobra opinia wiec ni drozmy tego tematu
#7
Guest_sunnychris_*
Napisany 02 listopada 2006 - 21:52
#8
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 07:32

Pozdrawiam Piotrek
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 17:54
#11
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 18:45
Wystarczy wstawic glowice od TDS BMW!
A to siakieś nowości :shock: Z tego co wiem to jest dokładnie ten sam silnik z tą samą głowicą, ale może sie myle, użytkownikiem nie jestem.
#12
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 18:46
ale może sie myle
Nie mylisz sie

W omedze jest inny komputer i intercoler :mrgreen: :mrgreen:
#13
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 18:56
ale może sie myle
Nie mylisz sie:grin:
W omedze jest inny komputer i intercoler :mrgreen: :mrgreen:
Intercoler? A nie przypadkiem turbina jest inna ... wydalwalo mi sie do tej pory, ze nie mam intercoolera


#14
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 19:05
Intercoler? A nie przypadkiem turbina jest inna ... wydalwalo mi sie do tej pory, ze nie mam intercoolera
![]()
A kij wie :mrgreen: :mrgreen: Ja słyszałem ze IC jest inny :driver: :hmm: :mrgreen:
#15
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 19:10
Moze i masz racje, ze jest inny = w jednym jest, a w drugim go nie ma :mrgreen:Intercoler? A nie przypadkiem turbina jest inna ... wydalwalo mi sie do tej pory, ze nie mam intercoolera
![]()
A kij wie :mrgreen: :mrgreen: Ja słyszałem ze IC jest inny :driver: :hmm: :mrgreen:
#16
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 22:50


Pozdrawiam Piotrek
#17
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2006 - 11:59
z wglądu turbina jes inna oraz intelkuler
#18
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2006 - 14:18

Jedni mówią, że to dokładnie to samo, inni znowu piszą, że OPEL coś zmienił w tym silniku na niekorzyść w dodatku - co mnie trochę martwi - ale nikt nie umie powiedzieć co tak naprawdę zostało zmienione jeśli wogóle było cosik zmieniane.
Piszą, że silniki BMW to 2.5TDS a OPEL ma silnik 2.5TD - czyli niby jakaś tam różnica jest .... napewno w mocy, bo o tym też piszą, ale z czego to wynika



#19
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2007 - 10:19
Opel zaniżył moc właśnie ze względu na to że głowice pękały. Z tego co wiem to silnik jest taki sam tylko osprzęt niektóry zmieniony i oczywiście sterownik silnika oplowski. Tuning czipem podnosi moc do 170 koni i w oplu i w bmw ale z tego co wiem nie warto bo wysokie ryzyko pękania głowicy.
Tds a TD to po prostu zwykła nazwa w BMW oznacza turbo diesel sport
A tak ogólnie to nie silnik bmw a STEYR tyle że te fabryki należa do koncernu bmw
#20
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2007 - 20:27
Dokładnie jak pszecie. Silnik 2,5 tds jest silnikiemm bmw-oskim, z tym, że opel coś niecoś pozmieniał i zaniżył moc. Jeżeli się nie mylę, to bmw ma więcej koni chyba o jakieś 20, a co do pękania głowic to ponoć pękają podczas wymiany oleju w silniku. Nie można wymieniać, a raczej dolewać oleju na ciepłym silniku. Jak pisałem podobno. Sam osobiście tego nie sprawdzałem. Ktoś kiedyś mi powiedział, żeby założyć strumienicę co podniesie mu troszkę mocy, ale nie wiem ile w tym prawdy.