Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Najpierw pali się kontrolaka ABS-u a potem ....


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   barak

barak
  • 2 postów
  • Dołączył: 01-10-2008
  • Skąd: Bieszczady

Napisany 01 października 2008 - 18:11

Witam wszystkich
Sprawdziłem w wyszukiwarce ale nie ma takiego problemu jak mój. Wygląda to tak :
Po przejehaniu ok 1,5 km zapala się kontrolka ABS silnik zaczyna prychać (gaz) ale nie jakoś tak szczególnie za dwa razy się zaksztusi. Potem po zatrzymaniu się i zgaszeniu silnika nie można go wogóle uruchomić. Objaw jest taki jakby wogóle nie było napięcia w akumulatorze rozrusznik ani drgnie, oczywiście sygnał dziwiękowy też nie daje ani pisku. Światła są. Inny objaw jest taki jak przy nierozgrzanym parowniku ,że w pewnym momencie zapala się ABS a potem gaśnie wszystko zapalają się wszystkie kontrolki.
Co to może być? Gdzie szukać czy to akumulator? Czy jakis czujnik ABS. Czy jaki diabeł? :cry:

#2 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 października 2008 - 18:17

kolego slabo szukales albo slabo skojarzyles fakty
Wiec Twoj abs swiruje dlatego ze jest za niskie napiecie w ukladzie (systemy bezpieczenstwa sa uczulone na spadki i wzrosty napiecia) , pozniej napiecie spada duzo ponizej 11 V i wylaczaja sie zawory gazowe (stad szarpanie), pozniej nie mozesz zapalic no bo akumulator padł - Do sprawdzenia bateria i ladowanie
Miernik w lape i do dziela
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#3 OFFLINE   barak

barak
  • 2 postów
  • Dołączył: 01-10-2008
  • Skąd: Bieszczady

Napisany 01 października 2008 - 18:21

Dzięki za błyskawiczną reakcję :smile: następnym razem lepiej poszukam :roll: