

Wyciek z układu wspomagania kierownicy
#1
OFFLINE
Napisany 01 października 2008 - 14:45
#2
OFFLINE
Napisany 01 października 2008 - 14:50
Ubywa mi płynu pół zbiornika w dwa dni, sprawdziłem węże od zbiorniczka i pompę wspomagania nic nie cieknie. Leci na wahacz od strony kierowcy ale nie widac skąd. Przekładnia kierownicza?
przekladnia
#3
OFFLINE
Napisany 01 października 2008 - 20:39
[B]
#4
OFFLINE
Napisany 03 października 2008 - 14:22

#5
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2014 - 16:58
Kiedyś na zlocie po kilkunastu przejazdach w KJS wyleciał mi płyn do wspomagania. Pomyślałem, że to przez dynamiczną jazdę, może zagotował się. I tak przy zbiorniczku miałem zawsze mokro. Teraz wrociłem z trasy, otwieram maskę i to samo. Zbiorniczek cały w płynie. Miałem jedno ostre hamowanie w drodze. Czy płyn zagotował się od np. temp 32st. C czy przyczyny szukać w układzie a może przez te hamowanie? Płynu kiedyś troszkę dolałem ale nigdy nie wymieniałem.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#6
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2014 - 18:38
Odgrzeję kotleta bo temat podobny do problemu, ktĂłry mam.
Kiedyś na zlocie po kilkunastu przejazdach w KJS wyleciał mi płyn do wspomagania. Pomyślałem, że to przez dynamiczną jazdę, może zagotował się. I tak przy zbiorniczku miałem zawsze mokro. Teraz wrociłem z trasy, otwieram maskę i to samo. Zbiorniczek cały w płynie. Miałem jedno ostre hamowanie w drodze. Czy płyn zagotował się od np. temp 32st. C czy przyczyny szukać w układzie a może przez te hamowanie? Płynu kiedyś troszkę dolałem ale nigdy nie wymieniałem.
może pompa ciagnie lewe powierze w ukladach hyd tak mam wtedy olej się burzy i wzrasta jego objętość
#7
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2014 - 22:49
Odgrzeję kotleta bo temat podobny do problemu, ktĂłry mam.
Kiedyś na zlocie po kilkunastu przejazdach w KJS wyleciał mi płyn do wspomagania. Pomyślałem, że to przez dynamiczną jazdę, może zagotował się. I tak przy zbiorniczku miałem zawsze mokro. Teraz wrociłem z trasy, otwieram maskę i to samo. Zbiorniczek cały w płynie. Miałem jedno ostre hamowanie w drodze. Czy płyn zagotował się od np. temp 32st. C czy przyczyny szukać w układzie a może przez te hamowanie? Płynu kiedyś troszkę dolałem ale nigdy nie wymieniałem.
Przyczyna jest zbyt mala chlodnica oleju wspomagania i olej za bardzo zwieksza swoja objetosc przy wysokich temperaturach. Przy sankach z przodu nawet dobrego przeplywu powietrza nie ma.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#8
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2014 - 08:46