Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wyciek z układu wspomagania kierownicy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zaraza13

zaraza13
  • 216 postów
  • Dołączył: 12-07-2006
  • Skąd: Ze Stolicy Polskiej Miedzi

Napisany 01 października 2008 - 14:45

Ubywa mi płynu pół zbiornika w dwa dni, sprawdziłem węże od zbiorniczka i pompę wspomagania nic nie cieknie. Leci na wahacz od strony kierowcy ale nie widac skąd. Przekładnia kierownicza?
Bateria R6 24V

Dodany obrazek

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 października 2008 - 14:50

Ubywa mi płynu pół zbiornika w dwa dni, sprawdziłem węże od zbiorniczka i pompę wspomagania nic nie cieknie. Leci na wahacz od strony kierowcy ale nie widac skąd. Przekładnia kierownicza?



przekladnia




 


#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 października 2008 - 20:39

zaraza13 - proponuje sprawdzic elementy gumowe wahacza - one nie sa odporne na dzialanie oleju i jesli ten plyn na ciekl juz dosc dlugo to zaczna sie troczyć
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   zaraza13

zaraza13
  • 216 postów
  • Dołączył: 12-07-2006
  • Skąd: Ze Stolicy Polskiej Miedzi

Napisany 03 października 2008 - 14:22

dopiero wymieniłem tuleje nie straszcie mnie. Odrazu wymienili drążek kierowniczy ten przy przekładni pewnie wyrywali na siłe i uszkodzili uszczelnienie przekładni :censored:
Bateria R6 24V

Dodany obrazek

#5 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 lipca 2014 - 16:58

Odgrzeję kotleta bo temat podobny do problemu, który mam.

Kiedyś na zlocie po kilkunastu przejazdach w KJS wyleciał mi płyn do wspomagania. Pomyślałem, że to przez dynamiczną jazdę, może zagotował się. I tak przy zbiorniczku miałem zawsze mokro. Teraz wrociłem z trasy, otwieram maskę i to samo. Zbiorniczek cały w płynie. Miałem jedno ostre hamowanie w drodze. Czy płyn zagotował się od np. temp 32st. C czy przyczyny szukać w układzie a może przez te hamowanie? Płynu kiedyś troszkę dolałem ale nigdy nie wymieniałem.
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#6 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 lipca 2014 - 18:38

Odgrzeję kotleta bo temat podobny do problemu, ktĂłry mam.

Kiedyś na zlocie po kilkunastu przejazdach w KJS wyleciał mi płyn do wspomagania. Pomyślałem, że to przez dynamiczną jazdę, może zagotował się. I tak przy zbiorniczku miałem zawsze mokro. Teraz wrociłem z trasy, otwieram maskę i to samo. Zbiorniczek cały w płynie. Miałem jedno ostre hamowanie w drodze. Czy płyn zagotował się od np. temp 32st. C czy przyczyny szukać w układzie a może przez te hamowanie? Płynu kiedyś troszkę dolałem ale nigdy nie wymieniałem.


może pompa ciagnie lewe powierze w ukladach hyd tak mam wtedy olej się burzy i wzrasta jego objętość

#7 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 06 lipca 2014 - 22:49

Odgrzeję kotleta bo temat podobny do problemu, ktĂłry mam.

Kiedyś na zlocie po kilkunastu przejazdach w KJS wyleciał mi płyn do wspomagania. Pomyślałem, że to przez dynamiczną jazdę, może zagotował się. I tak przy zbiorniczku miałem zawsze mokro. Teraz wrociłem z trasy, otwieram maskę i to samo. Zbiorniczek cały w płynie. Miałem jedno ostre hamowanie w drodze. Czy płyn zagotował się od np. temp 32st. C czy przyczyny szukać w układzie a może przez te hamowanie? Płynu kiedyś troszkę dolałem ale nigdy nie wymieniałem.


Przyczyna jest zbyt mala chlodnica oleju wspomagania i olej za bardzo zwieksza swoja objetosc przy wysokich temperaturach. Przy sankach z przodu nawet dobrego przeplywu powietrza nie ma.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#8 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 07 lipca 2014 - 08:46

Zacząłbym od wymiany przewodu pomiędzy zbiorniczkiem, a pompą wspomagania. Potrafi wyglądać przyzwoicie, a w rzeczywistości być "spróchniały". Tak miałem w poprzedniej omedze, po wymianie zarówno zbiornik jak pompa przestały być mokre. Najlepiej zakupić ten przewód w ASO, kosztuje ok 40 zł, a co nowy oryginał to nie używka.