Może źle szukam, ale nic nie znalazłem. Muszę zlać całe paliwo ze zbiornika bez jego zdejmowania.
Rurka daje radę tylko do pewnego poziomu, potem łapie powietrze. Później nie dochodzi nawet do poziomu paliwa mimo, że jest jeszcze kilkanaście litrów.
Pomyślałem o zlaniu przez przewód zasilający silnik w paliwo, ale pompa ma przecież zabezpieczenie i jeśli nie nabija ciśnienia to przestaje pracować (bezpieczeństwo np po wypadku). Sprawdziłem doświadczalnie - potwierdzone.
Czy jest jakiś sensowny sposób by zlać paliwo lub podłączyć pompę na krótko?


Jak zlać paliwo ze zbiornika?
Rozpoczęte przez
mkaminski100
, 26 wrz 2008, 21:09
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 21:09
#2
OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 22:12
a czemu nie otworzyć klapki i wykecić korek w którym siedzą przewody paliwowe wraz zasilaniem.
potem wkładasz węża i pompką ciągniesz do kanistra... tak myślę
wprawdzie to niediesel, ale zbiornik i zakrętka zbiornika są plastikowe....
potem wkładasz węża i pompką ciągniesz do kanistra... tak myślę
wprawdzie to niediesel, ale zbiornik i zakrętka zbiornika są plastikowe....
#3
OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 22:30
Bo sam wiesz ile jest zabawy najpierw z odkręceniem tego a potem złożeniem tego... (szczególnie odk/dokręceniem tego pierścienia).
Do tego zapach benzyny dość długo trzyma się w bagażniku...Tą drogą nie chcę iść. Wolę coś mniej brutalnego.
Do tego zapach benzyny dość długo trzyma się w bagażniku...Tą drogą nie chcę iść. Wolę coś mniej brutalnego.

#4
OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 05:46
Nie wiem czy w benzyniaku tez tak samo to dziala, ale w Dieslu mozna odpompowac paliwo na wlaczonym silniku przez przewody powrotne paliwa
#5
OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 08:17
O tym też myślałem, choć u mnie już prawie nie ma silnika, więc jedynym sensownym sposobem będzie pewnie podłączenie szyny z wtryskami pod przewód. Niestety jak na początku - jeśli nabije ciśnienie to pompa przestaje pracować, a silnika nie mogę uruchomić.
#6
OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 20:43
na listwie wtryskowej jest zaworek:
- wykrecic go czapeczka taka jak do wykrecania wentylkow w kole
- zalozyc przwod ktorym bedziemy spuszczac paliwo
- znalezc bezpiecznik od pompy (chyba 18)
- wyciagnac bezpiecznik i sprawdzic na kotrym pinie pojawai sie 12 V po przekreceniu zaplonu. -
- podac napiecie z aku na pin gniazda bezpiecznikowego pompy paliwa (na ten na ktorym nie pojawai sie napiecie po przekreceniu zaplonu
- chwila moment i bak oprozniony
- zrobic manuala i podwiesic
- wykrecic go czapeczka taka jak do wykrecania wentylkow w kole
- zalozyc przwod ktorym bedziemy spuszczac paliwo
- znalezc bezpiecznik od pompy (chyba 18)
- wyciagnac bezpiecznik i sprawdzic na kotrym pinie pojawai sie 12 V po przekreceniu zaplonu. -
- podac napiecie z aku na pin gniazda bezpiecznikowego pompy paliwa (na ten na ktorym nie pojawai sie napiecie po przekreceniu zaplonu
- chwila moment i bak oprozniony
- zrobic manuala i podwiesic
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]
[B]