

Temperatura a przelaczanie na Gaz
#1
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 09:06
#2
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 09:50
#3
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 09:59
Temp przełączania to 30 stopni.Nawet teraz bylem odpaliłem autko chodzi 2minutki parownik gorący a na gaz nie przełącza. a nie orjętujesz się gdzie jest ten czujnik?wszystko zalezy jaka masz ustawiona temp przelaczenia, druga sprawa powinien byc dodatkowy czujnik temperatury
#4
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 09:59
Czesto tez gazownicy zle podlaczaja parownik w uklad chlodzenia i teraz uzywasz nawiewu cieplego powietrza - jesli parownik jest zle wpiety to plyn poplynie na nagrzewnice i stad parownik nie bedzie dogrzany.
Tak na serio to zmniejsz temp przelaczania o 5 stopni
[B]
#5
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 10:20
stag 300 bierze info z czujnika temp zamontowanego w parowniku. Po drugie gdzie na wskazniku w Omedze jest 30 stopni???? Po trzecie to ze na blacie jest powiedzmy 80 st to nie oznacza ze na parowniku jest tez tyle. Czujnik temp wskaznika czyta informacje z glowicy a czujnik temp parownika czyta temp z parownika a dokladniej z obudowy parownika, wiec jesli nawet wchodzi 40 stopni to dopiero po chwili obudowa tez ma taka temp.....
Czesto tez gazownicy zle podlaczaja parownik w uklad chlodzenia i teraz uzywasz nawiewu cieplego powietrza - jesli parownik jest zle wpiety to plyn poplynie na nagrzewnice i stad parownik nie bedzie dogrzany.
Tak na serio to zmniejsz temp przelaczania o 5 stopni
A czy Omegi wolniej się nagrzewają bo gdy miałem Audi 80 to po przejechaniu 0,5 km miałem 90stopni tu zebu było 90 trzeba przejechać z 10km. I teraz te 4-5km na benzynie troszkę mnie przeraza bo codziennie dojeżdżam do pracy 10km w jedna stronę i praktycznie się dopiero przełączy w połowie trasy. Może jest coś uszkodzone.
#6
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 10:59
#7
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 12:45
Masz padniety termostat
Odpal silnik i jak juz doprowadzisz do takiej temp ze wskazowka na blacie drgnie do gory pona 80 a nie doszla jeszcze do 90 to maska w gore i reka lapiesz gorny i dolny waz chlodnicy. Gorny moze byc cieply letni a dolny ma byc zimny . Jesli dolny tez jest cieply i do tego jeszcze chlodnia to termostat do wymiany
90 stopni powinienes miec przy tej temp juz po 2 km - max 3 km. A przy normlanej jezdzie w miescie to 92,5 - 97,5 nawet w takie chlodne dni
[B]
#8
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 12:58
#9
OFFLINE
Napisany 19 września 2008 - 13:32
albo jest zly wklad termostatu (pownien byc o temp otwarcia 92,5-107 a sa dostepne 82)
albo wskaznik na blacie oszukuje (ale to nie ma wplywu na przelaczanie gazu - no chyba ze jakis mistrz gazownik wpial sie w czujnik temp ten 1 przeowdowy..... pomylka)
albo cos namodzili z ukladem chlodzenia podczas podlaczania parownika
albo...... wyczerpala mi sie wena tworcza...
jesli masz dostep do kompa zeby podlaczyc samochod to sprawdz jaka temp pokazuje czujnik temp plynu - ten co daje info do ecu (2 przewodowy)
i sprawdz te weze tak jak pislaem
[B]
#10
OFFLINE
Napisany 23 września 2008 - 08:24
#11
OFFLINE
Napisany 23 września 2008 - 09:13
[B]
#12
OFFLINE
Napisany 23 września 2008 - 12:13

#13
OFFLINE
Napisany 23 września 2008 - 13:37
[B]
#14
OFFLINE
Napisany 24 września 2008 - 07:43

#15
OFFLINE
Napisany 24 września 2008 - 09:05
ten patent polaczenia sprawdza sie nie tylko u mnie ale rowniez w wielu innych oplach ktore znam z lpg (nie wazne czy sekwencja czy II gen)
[B]
#16
OFFLINE
Napisany 24 września 2008 - 09:17
#17
OFFLINE
Napisany 09 października 2008 - 16:36

Pozdrawiam
#18
OFFLINE
Napisany 09 października 2008 - 19:13
temp. przejścia na gaz ustawia się w centralce instalacji LPG i jak ci gazole ustawią taka jest nawet odpalać może z gazu jak taką ustawisz a czy będzie jechał to już inna historiaPodłączę się do tematu. U mnie w Vce późno się przałącza
zamulona nagrzewnicaale ogrzewania tez nie mam wydajnego i nie wiem co może mieć na to wpływ.
ładnie trzyma to jak wskazówka stoi na 90*-92* albo tusz przed jak pracuje klimai ładnie sie trzyma w przedziale 95 a 97 cos ponad
sprawdź gdzie masz wcięty parownik w układ chłodzenia powinien być wejście przed zaworem trójdrożnym a mostkiem a wyjście na wąż do zbiorniczka wyrównawczego to jest jedyne i słuszne miejsce w V-ce inaczej może się zapowietrzać i stąd nie dogrzany parownik i późne przejście na LPG
#19
OFFLINE
Napisany 10 października 2008 - 00:03
#20
OFFLINE
Napisany 10 października 2008 - 09:47
żebyś nie przesadził w druga stroneprzejezdzam prawie 2 km a to chyba troche duzo i dopiero sie przelaczy.