Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

montaz glosnikow 16zm na tyl, jak to zrobic


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   chopinek

chopinek
  • 132 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 13 września 2008 - 20:12

tak ja w temacie, czy mozna zamontowac glosniki 16cm na tyl bez jakis wiekszych przerubek? np przy zastosowaniu samych dystansow, gdzie je np kupic lub jak to zrobic, pozdrawiam

#2 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 września 2008 - 22:12

raczej nie da rady, za plytko (musialbys miec wyjatkowo plytkie glosniki - chodzi ofcoz o glebokosc jakiej wymagaja do montazu)

ja w poprzedniej omedze sobie poradzilem szlifierka katowa - poszerzylem otwory w drzwiach :mrgreen: - podyktowane to bylo tym, ze najpierw kupilem glosniki, a pozniej sie okazalo, ze w drzwiach jest jednak otwor na 13cm, a nie 16cm. przemyslalem temat i stwierdzilem, ze zamiast wymieniac glosniki, trzeba zrobic wieksze otwory, bo 13cm slabiej by gralo...


 


#3 OFFLINE   mastah22

mastah22
  • 552 postów
  • Dołączył: 10-04-2008
  • Skąd: Kietrz-opolskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 września 2008 - 15:32

dokladnie, szlifierka i jazda, pozniej dystanse z mdf, najlepiej gdyby nie były za szerokie bo do tapicerki wiele miejsca nie ma, jednak głebokie na 7cm głosniki da sie wcisnac w tył, ale wiedz ze musisz wywalic oryginalne wysokotonowce bo nei załozysz tapicerki.

#4 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 września 2008 - 00:26

dokladnie, szlifierka i jazda, pozniej dystanse z mdf,


u mnie weszly 16cm z tylu bez dystansow...


 


#5 OFFLINE   Szfagier

Szfagier

    Przemadrzaly

  • 183 postów
  • Dołączył: 15-05-2007
  • Skąd: Białystok

Napisany 15 września 2008 - 14:51

eee a po co glosniki w tylne drzwi ...

#6 OFFLINE   mastah22

mastah22
  • 552 postów
  • Dołączył: 10-04-2008
  • Skąd: Kietrz-opolskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 września 2008 - 19:21

Wiesz co Szfagier, ja juz doszedłem do wniosku ze jednak rzeczywiscie nie ma to sensu. W chwili obecnej załuje zmarnowanej taśmy i roboty bo tył jest nie podpiety wogóle, nie widze sensu psucia sobie sceny. Co innego gdy ktoś ewidentnie rezygnuje z suba, wtedy tylne drzwi moga pomóc w osiagnieciu jakiegoś wymiernego kick-basu.

#7 OFFLINE   Szfagier

Szfagier

    Przemadrzaly

  • 183 postów
  • Dołączył: 15-05-2007
  • Skąd: Białystok

Napisany 16 września 2008 - 06:48

Dokladnie dokladnie...ja w tej chwili mam podpiety tyl (zest. separowany woofer 13cm+gwizdek) i to tylko "przeszkadza". Jestem w trakcie zmiany praktycznie calego sprzetu i zamierzam odlaczyc tyl, bo zazwyczaj jezdze w 2 osoby i nie za bardzo podoba mi sie poglos z tylu.

#8 OFFLINE   chopinek

chopinek
  • 132 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 04 października 2008 - 22:41

czyli na tyl najlepiej nie zakladac glosnikow czy wszystko zalezy od tego czy zakladam suba czy nie? czy jak nie bede zakladal tuby a bede chcial miec dobry kick bas to w tylne drzwi zalozyc dobre glosniki, oczywiscie pozadnie je wygluszyc i podlaczyc pod wzmaka? jezeli zas zaloze tube to lepiej nie podlaczac tylnych glosnikow? myslalem ze im wiecel glosnikow tym lepiej, ale widocznie sie myle

#9 OFFLINE   gemi

gemi
  • 63 postów
  • Dołączył: 01-10-2008
  • Skąd: TM

Napisany 04 października 2008 - 23:02

Nie zakladaj głosników z tylu, bo to wszystko popsuje nawet jak nie bedziesz mial suba to i tak nie zakladaj tam nic, wsadz dobre głosniki do przodu, przygotuj dobrze drzwi podłacz głosniki pod wzmacniacz i zobaczysz ze tyl nie jest potrzebny i koniecznie zmien kable głosnikowe seryjne sa do niczego.
Gemi Car Audio ---> Profesjonalne instalacje audio

#10 OFFLINE   chopinek

chopinek
  • 132 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 05 października 2008 - 09:26

mam okazje kupic glosnik hertz 25cm, ds 250 za 150 zl, wzmaczniacz mam blaupunkta mpa3, czy warto wziasc ten glosnik i obudowac w skrzynie?

#11 OFFLINE   mastah22

mastah22
  • 552 postów
  • Dołączył: 10-04-2008
  • Skąd: Kietrz-opolskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 października 2008 - 18:30

ds 250 to niska seria, budżetówka tak jak np magnat xpress albo seria CS Jbl'a. Cudów nie bedzie ale jesli ich nie oczekujesz i zadowala Cie "kopanie w karton" troche lepszej jakosci niz np Magnat to czemu nie.. Tylko ze Twoj blau ma 2x30 rms i 1x100 w mostku wiec powiedzmy sobie szczerze, nawet pod system przedni jest za słaby...

#12 OFFLINE   chopinek

chopinek
  • 132 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza

Napisany 05 października 2008 - 20:42

ten wzmak mam juz jakis czas i jest to tylko wzmak powiedzmy na poczatek, potem chcialbym jakis monoblock pod dobrego suba, pytanie tylko jaki sub a potem jaki wzmachol, co polecasz z subow? na pewno bede chcial go wsadzic w skrzynie, ogolnie slucham rock, metal techno i spokojnej muzy, jakbys jeszcze mogl to napisz jakie kable mam kupic, slyszalem ze potrojnie ekranowane, jezeli tak to jaka firma i wogole, jezeli chodzi o kase to mi sie nie spieszy ze wszystkim na raz i ogolnie troszke moge wydac na to ,pozdro

#13 OFFLINE   gemi

gemi
  • 63 postów
  • Dołączył: 01-10-2008
  • Skąd: TM

Napisany 05 października 2008 - 22:58

Najpierw kup sobie dobrego wzmaka i pociągnij pozadna instalacje, bo ten wzmacniacz pod suba kompletnie sie nie nadaje. Jak chcesz monobloka to plecil bym Ci np u-dimension model EL-D61 300RMS przy 4ohm i 600RMS przy 2ohm lub USAmps XT-800.4 lub XT-1600.2 ten pierwszy 400 RMS przy 4ohm a drugi 800 RMS przy 4 ohm lub 2x400RMS przy 2 ohm naprawde solidne i mocne wzmaki, i konkretnych firm jak dobrze dobiezesz do tego suba to juz tego nie zmienisz, a jesli chodzi o suby tr pollecam na prawde RE Audio serie SR masz kombi wiec i 10' dobrze bedzie slychac ale i bedzie szybki bardzo a jak sluchasz techno czy roka to nie mozna sub zamulac a seria SR jest idealna do tego, mozna dac tez RE SE10 jeszcze lepszy, następnym dobrym subem jest np z Powerbassa sub L-10 w zamknietej tez zrobi niezle zamieszanie i bedzie szybki, kolejny u-dimension RM-210SL szybki, szczegolowy i pieknie brzmiacy a jak trzeba to i potrzesie autem :p ogólnie to nie bedziesz zalowal wydanych pieniędzy na zadnego z nich. Kable to prądowy minimum 20mm2 np Stinger lub SoundQuest ale proponowal bym dolozyc jednak te pare groszy do Stingera lepiej sie uklada nie jest taki sztywny, dobra miedz poprostu raz a dobrze, sygnalowy do suba to nie ma co wydziwiac ale nie kupowac jakies tandety w zupełnosci wystarczy Stinger seria PRO ale jak sa fundusze to proponuje serie HPM
Pozdrawiam i jak byl bys zainteresowany czyms to napisz priva.
Gemi Car Audio ---> Profesjonalne instalacje audio