

Spalanie w Omedze
#1
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 15:38
#2
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 15:42
[center:646156a98e]NAS NIE DOGONIET[/center:646156a98e]
#3
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 15:46
#4
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 16:05
Proponuje zmienic gazownika
Napisz jeszcze jaki typ instalacji posiadasz
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#5
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 16:08
co nie znaczy że 18 jest mało... dużo jak cholera.. coś jest na nic..
#6
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 16:10
[center:646156a98e]NAS NIE DOGONIET[/center:646156a98e]
#7
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 16:24
#8
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 16:55
#9
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 17:19
#10
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 18:03
natomiast po mioeście jakieś 13 benzin bo LPG nie mam i nie wiem czy zdobede się na zamotyowanie do V6-tki (jakos się nie moge przekonać do tego LPG) ale zobaczymy jak dalej bedzie wyglądało spalnko...
natomiast byłem ostatnio w trasie i jadąc tak do 120 km/h ( czy to juz jest jazda na emeryta) śrdnia wyniosła jakies 88km/h ale pragne zaznaczyc że jeździ ze mna córeczka 16 miesięczna więc przy ABS-sie ostre hamowanko nie wchodzi w rachube.....
spalanie wyszło 8,8 l/100km i ja na razie jestem z tego wyniku zadowolony...
pozdro



[ Dodano: Pon 26 Cze, 2006 19:11 ]
P.S.
jeżeli chodzi o LPG to 18na sto przy 2.0 no to ja nie wiem i le by paliła moja omesia....
raczej cos jest nie tak... i trzeba rególowac, no i pewnie instalacja ma znaczenie a może jakies nieszczelności na przweodach..... połaczeniach trzeba by sparwdzić jst prosty sposób..
rozrabiasza sobuie wodę z płynem do mycia naczyć najlepszy ludwik... i polewasz taka mikstura wszystkie połączenia te od gazu oczywiście,,
najlepiej na zymnym silniku...
jeżeli bedziesz miał uchodzenie gdzies na przewodach lub połaczeniach to powinna się robic pianka, duże lub małe babelki czasmi barzdzo małe, w zależności od natężenie wypływu gaziu
taka bardzo stara i prosta metoda ale w mojej pracy bardzo skuteczna...
i pomocna...



#11
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 18:47
11-12 trasa
13-15 miasto
Średnia na kompie 12l (przeklamanie o ok. 2l)
Oczywiście jeżeli na trasie przekraczam 200km/h spalanie jest większe niż w mieście

#12
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 19:28
A to witaj w klubie. he he he.. sory za śmiech.... mnie się wydaje że moja trocheeeee za dużo pali a mianowicie zbliża się niebezpiecznie do 18 l/100km...i
Długo nie mogłem tego rozkminić. Moja Oma = 2.0 16v gaz II gen. Jakiś czas temu na trasie (np. Kraków - Katowice i spowrotem - autostrada) przy średniej 120 km/h (chwilami do 140) spalanie wyniosło 9 l (Shell). A w mieście też bywało że do 18 dochodziło, ale średnio spala w mieście 14-15. Długo kminiłem. I dwie rzeczy wykminiłem. Gdy ostatnio zatankowałem na Orlenie, a nie w moich ulubionych (bo tanich) stacjach krakowskich, to mi w mieście wyszło 11 l. I k.. już nie będę tankował na "niepewnych" stacjach.
A po drugie, gdy jeździ wyłącznie żona to spalanie spada o 2-3 litry w mieście.
No i wnioski 2 :
1. Jakość paliwa (to na bank, bo np. w Chorawcji i Austrii spala zdecydowanie mniej)
2. Sposób jeżdżenia.
Ja niestety w mieście nie wytrzymam jeśli sobie nie "podociskam"...

Ot i moja tajemnica spalania. Ale na pewno i inne czynniki wchodzą w grę: filtry, kable, świece itp... itp.. itp..
#13
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 19:29
#14
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2006 - 21:29
Moja 2.0 16V - miasto jakieś 11,5 (jak były 30 stopniowe mrozy, a miałem 6 km przez miasto do pracy, to i 18 - 20 wychodziła); trasa - udało mi się kiedyś zejść do 7,5 l - speed do ok 120 km/h. Przy "normalnej" trasie nawet 11 :twisted:
#15
Guest_sunnychris_*
Napisany 27 czerwca 2006 - 00:04
1500 km zrobione prawie rowno miast/trasa wyszlo 8.8l wedle kompa i kolo 9.2 liczac na tankowanie pod korek.
Samo miasto to wedle kompa 10-11l ( jezdze dosc delikatnie, przyspieszam do okolo 2500 obr. )
Sama trasa to wedle kompa 8.1l (120-160 km/h)
#16
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2006 - 01:52
#17
Guest_sunnychris_*
Napisany 27 czerwca 2006 - 02:07


dane katalogowe :
[center:c2d3509cf4] 25 DT
miasto : 10l
90km/h: 5.6
120km/h:7.5[/center:c2d3509cf4]
[center:c2d3509cf4] X25XE
miasto : 12.3
90km/h: 6.9
120km/h:8.5[/center:c2d3509cf4]
#18
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2006 - 02:11

[ Dodano: Wto 27 Cze, 2006 03:12 ]
Ale roznica 170 u mnie a 130 koni u ciebie jest znaczna...
#19
Guest_sunnychris_*
Napisany 27 czerwca 2006 - 02:18
P.S. dajcie chociaz w jednej konkurencji wygrac :mrgreen:
#20
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2006 - 07:13
hm.. niestety ja to często i gęsto wchodzę na 3000-4500 obr., a przy spokojnej jeździe 2500 obr.... jezdze dosc delikatnie, przyspieszam do okolo 2500 obr.


no bo w Krakowie jest tak: każdy każdego próbuje wyprzedzić, nikt kierunkowskazów nie używa (bo po co...) i trzeba się kurde spierszyć przy wyprzedzaniu, żeby ci jakiś buc drogi nie zajechał, bo właśnie sobie umyślił zmianę pasa.... :shock: